Everything has changed
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» evt. sletning af bruger...
on my own... ~ Daniel - Page 6 Icon_minitimeOns Dec 10, 2014 7:35 pm af Gæst

» Maybe, you should just forget this, Daniel...?
on my own... ~ Daniel - Page 6 Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 5:08 pm af Lyssa

» Hold dig væk (Alayne)
on my own... ~ Daniel - Page 6 Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 4:24 pm af Alayne

» All alone
on my own... ~ Daniel - Page 6 Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 1:48 pm af Alayne

» Faceclaim listen
on my own... ~ Daniel - Page 6 Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 1:43 pm af Noelle

» Lullaby.. ~ Daniel
on my own... ~ Daniel - Page 6 Icon_minitimeTirs Nov 18, 2014 4:54 pm af Lyssa

» who the f*** are you?
on my own... ~ Daniel - Page 6 Icon_minitimeTors Nov 06, 2014 4:24 pm af Bella

» The Riverside Meeting - Wren
on my own... ~ Daniel - Page 6 Icon_minitimeTirs Nov 04, 2014 5:50 pm af Wren

» Venskaber skabes - Francesca
on my own... ~ Daniel - Page 6 Icon_minitimeLør Nov 01, 2014 11:21 pm af Francesca

Mest aktive brugere
Lyssa
on my own... ~ Daniel - Page 6 Earth_10on my own... ~ Daniel - Page 6 Earth_10on my own... ~ Daniel - Page 6 Earth_10 
Damian
on my own... ~ Daniel - Page 6 Earth_10on my own... ~ Daniel - Page 6 Earth_10on my own... ~ Daniel - Page 6 Earth_10 
Sophia
on my own... ~ Daniel - Page 6 Earth_10on my own... ~ Daniel - Page 6 Earth_10on my own... ~ Daniel - Page 6 Earth_10 
Bjørn
on my own... ~ Daniel - Page 6 Earth_10on my own... ~ Daniel - Page 6 Earth_10on my own... ~ Daniel - Page 6 Earth_10 
Dian
on my own... ~ Daniel - Page 6 Earth_10on my own... ~ Daniel - Page 6 Earth_10on my own... ~ Daniel - Page 6 Earth_10 
Christopher Wilson
on my own... ~ Daniel - Page 6 Earth_10on my own... ~ Daniel - Page 6 Earth_10on my own... ~ Daniel - Page 6 Earth_10 
Elena
on my own... ~ Daniel - Page 6 Earth_10on my own... ~ Daniel - Page 6 Earth_10on my own... ~ Daniel - Page 6 Earth_10 
Samael
on my own... ~ Daniel - Page 6 Earth_10on my own... ~ Daniel - Page 6 Earth_10on my own... ~ Daniel - Page 6 Earth_10 
Richard
on my own... ~ Daniel - Page 6 Earth_10on my own... ~ Daniel - Page 6 Earth_10on my own... ~ Daniel - Page 6 Earth_10 
Melia
on my own... ~ Daniel - Page 6 Earth_10on my own... ~ Daniel - Page 6 Earth_10on my own... ~ Daniel - Page 6 Earth_10 
Statistik
Der er i alt 42 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Venus

Vores brugere har i alt skrevet 1076 indlæg i 100 emner

 

 on my own... ~ Daniel

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




on my own... ~ Daniel - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: on my own... ~ Daniel   on my own... ~ Daniel - Page 6 Icon_minitimeLør Okt 25, 2014 1:48 pm

Daniel havde aldrig prøvet noget lignende. Han var på en underlig måde meget tilfredsstillet. Det havde han aldrig prøvet før og han ville gerne prøve igen.. Han lukkede sine øjne og trak vejret lidt mere normalt efterhånden som tiden gik. Han åbnede langsomt sine øjne, da hun flettede deres fingre sammen. Han lagde sig ind til hende og lagde sin ene arm om hende for at trække hende ind til sig. Han kyssede kort hendes skulder.
"Jeg elsker dig, Lys." Hviskede han blidt. Efter et par minutter rejste han sig op og fandt sine underbukser som han derefter tog på. Han vendte sig om imod hende. "Undskyld at jeg var lidt.. dårlig til det. Jeg, øh.. var lidt i tvivl om hvad jeg skulle gøre." Han satte sig på sengekanten og smilede undskyldende til hende.
Tilbage til toppen Go down
Lyssa
A-rang
A-rang
Lyssa


Antal indlæg : 320
Join date : 04/07/14
Age : 29
Bosted : Ukendt

on my own... ~ Daniel - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: on my own... ~ Daniel   on my own... ~ Daniel - Page 6 Icon_minitimeLør Okt 25, 2014 1:54 pm

Hun smilede varmt til ham, da han begyndte at undskylde, for noget han slet ikke skulle undskylde for.
Hun fik sat sig på alle fire og kravlede hen til ham og lagde armene om ham bagfra og kyssede ham i nakken mens hun trykkede sine bryster ind mod ham..
Hun kyssede ham kærligt i nakken, inden hun hviskede ind mod hans kind:
''du var perfekt'' hviskede hun mens hun nussede ham på brystkassen.
Pludselig var der noget der slog hende, og panikken bredte sig lidt i hende. Men hun prøvede at skjule det, ved at hvile panden mod hans nakke, og kyssede ham på ryggen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




on my own... ~ Daniel - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: on my own... ~ Daniel   on my own... ~ Daniel - Page 6 Icon_minitimeLør Okt 25, 2014 2:17 pm

Igen stivnede han svagt i kroppen, da hun trykkede sine bryster ind mod hans ryg. Dette skulle han helt sikkert vænne sig til eftersom det var ret træls at føle at det hele var så nyt. Han følte sig som et lille barn, der lige havde udforsket hele verdenen og stadig var lidt i chok, selvom det havde været noget af det bedste i hans liv. Han så på hende over skulderen.
"Tak, men du var den bedste." Han smilede svagt og lagde sin hånd imod hendes ene arm som han gav et blidt klem. Han så fremfor sig og nød bare hendes kys imod hans ryg. Tanken om graviditet rørte ham slet ikke selvom han selvfølgelig godt vidste hvordan babyer blev lavet. Han tog hendes arme væk og vendte sig om imod hende. Han kyssede hendes kraveben blidt imens han lænede sig indover hende for at få hende til at ligge sig ned igen.
Tilbage til toppen Go down
Lyssa
A-rang
A-rang
Lyssa


Antal indlæg : 320
Join date : 04/07/14
Age : 29
Bosted : Ukendt

on my own... ~ Daniel - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: on my own... ~ Daniel   on my own... ~ Daniel - Page 6 Icon_minitimeLør Okt 25, 2014 2:22 pm

Hun smilede, og lod ham ligge hende ned igen.
Hun smilede blidt til ham, og nussede ham på kinden.
''Jeg elsker dig...'' hviskede hun med en smule skælvende stemme. Hvorfor, vidste hun ikke.
Hun var ikke ked af det, ikke bange. Hun var lykelig, lige i dette øjeblik. Hvorfor skulle realiteter gøre hende ked af det?
''Bare vent, en dag kan du prale af at du er den bedste.'' grinte hun blidt, roligt.
Tanken om, at det 'kunne være gået galt', lurede i hovedet på hende. Hvad nu hvis hun blev gravid...?
Hvad hvis hendes evne kom frem næste gang? Hvad nu hvis... Hun tog en dyb indånding, og bed sig lidt i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




on my own... ~ Daniel - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: on my own... ~ Daniel   on my own... ~ Daniel - Page 6 Icon_minitimeLør Okt 25, 2014 2:33 pm

Daten havde ført til mere end han først havde regnet med. Han ville ikke have at dette øjeblik endte. Han kyssede hendes hals blidt imens hun snakkede. Hendes skælvende stemme havde han lagt mærke til derfor stoppede han også op. "Mhm, tror du virkelig?" Han smilede kærligt til hende.
Hans hjerne havde svært ved at tænke på andet end at hun var nøgen. "Er der noget galt, elskede?" Spurgte han bekymret imens han tvang sig selv til at lade være med at kigge andre steder end hendes øjne.
Alt det med børn og ægteskab havde han aldrig tænkt over eftersom det aldrig rigtigt havde været en del af hans plan.
Tilbage til toppen Go down
Lyssa
A-rang
A-rang
Lyssa


Antal indlæg : 320
Join date : 04/07/14
Age : 29
Bosted : Ukendt

on my own... ~ Daniel - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: on my own... ~ Daniel   on my own... ~ Daniel - Page 6 Icon_minitimeLør Okt 25, 2014 2:44 pm

Hun så på ham inden hun tog en dyb indånding.
Hun støttede sig lidt på albuerne inden hun så ham direkte i øjnene.
''Daniel... Hvad gør vi nu? Hvad hvis det er sket... noget?.'' hun lukkede kort øjnene.
Hun vidste ikke hvad hun skulle sige, gøre eller noget som helst andet.
Panikken og uroen bredte sig lidt i hende.

(sorry kort svar, lidt stresset xD)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




on my own... ~ Daniel - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: on my own... ~ Daniel   on my own... ~ Daniel - Page 6 Icon_minitimeLør Okt 25, 2014 4:13 pm

Daniel så undrende på hende, da hun støttede sig lidt op. Han lagde hovedet lidt på skrå. Hvis der var.. sket noget.. Han var ikke helt sikker på hvad hun mente, så i et kort stykke tid så han bare forvirret på hende, indtil det gik op for ham hvad hun mente.
"Oh. Lys, jeg tror altså ikke det sker lige med det samme. En masse mennesker har været sammen på den måde mange gange uden beskyttelse og der skete ikke noget." Han satte sig ved siden af hende. "Men, hvis det sker ville det virkelig være så forfærdeligt?" Han så spørgende på hende. Det gik kort efter op for ham hvorfor det ville være forfærdeligt. "Nej, lad vær med at svare. Jeg ved det godt." Han tog en dyb indånding og lagde sig ned. "Selv med beskyttelse vil der være en chance. Så.. hvis du gerne vil have at der ikke bliver en næste gang, så forstår jeg." Han så på hende med et svagt smil om læberne.
Tilbage til toppen Go down
Lyssa
A-rang
A-rang
Lyssa


Antal indlæg : 320
Join date : 04/07/14
Age : 29
Bosted : Ukendt

on my own... ~ Daniel - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: on my own... ~ Daniel   on my own... ~ Daniel - Page 6 Icon_minitimeLør Okt 25, 2014 5:30 pm

Hun så på ham, tøvende. Stille. Ville det være så forfærdeligt...?
Hun mærkede en skuffelse i sig, uden at vide hvorfor. Ønskede hun faktisk at blive gravid..? På et punkt gjorde hun. Når han så var væk, ville der jo være en del af ham hos hende for altid.. Men hun ville ikke viderebringe sine evner. Risikoen for det var for stor til at hun turde så meget som tænke på det.
Hun lagde sig ned igen og lukkede øjnene lidt.
"Jeg synes at vi skal gøre som vi finder rigtigt. Hvis jeg bliver gravid, er det måske bare din Guds plan..?" Mumlede hun. Hans Gud... Hun troede ikke på guder. Hun havde bedt og bedt, men aldrig fået svar. Aldrig fået hjælp. Ikke før Daniel overtog. Hun trak vejret dybt.
"Jeg tænker bare på, om det ikke er... Uretfærdigt, for dig...? Hvad hvis der er regler omkring det? Hvad hvis de tager dig tilbage på grund af det?" Hviskede hun stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




on my own... ~ Daniel - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: on my own... ~ Daniel   on my own... ~ Daniel - Page 6 Icon_minitimeLør Okt 25, 2014 7:15 pm

Daniel så undrende på hende. Hans Guds plan? Hun fik det til at lyde som om han var den ene der troede på den gud. Der var flere slags religioner, og om der var en som rigtig var uvist, men han holdte fast i sin religion. Han havde aldrig mødt gud, så han vidste det ikke. Han så væk fra hende. "Hvorfor skulle det være min Guds plan?" Spurgte han, men han så ikke på hende. Det var ikke fordi han var vred eller ked af det, det var bare.. ja, han vidste det ikke.
"Hvis der er regler om det har jeg ikke hørt om det. Ellers kan jeg bare sige du hypnotiserede dig. De vil ikke straffe en som ikke er bundet under de samme regler som englene." Han smilede kort til hende og så endelig på hende. "Hvis du bliver gravid, så bliver du gravid. Så må vi tackle det derfra. Lad os ikke diskutere noget som vi ikke ved om sker." Han rejste sig op og begyndte at lede efter noget tøj i hans klædeskab.
Tilbage til toppen Go down
Lyssa
A-rang
A-rang
Lyssa


Antal indlæg : 320
Join date : 04/07/14
Age : 29
Bosted : Ukendt

on my own... ~ Daniel - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: on my own... ~ Daniel   on my own... ~ Daniel - Page 6 Icon_minitimeSøn Okt 26, 2014 11:48 am

Hun nikkede stille, velbidende at han ikke ønskede en yderligere diskussion af emnet lige nu. Men følelsen af uro ville ikke gå væk, og til sidst måtte hun også selv finde noget tøj for ikke at føle sig alt for malplaceret.
"jeg smutter ud og jager lidt.." Sagde hun med et varmt smil da hun så hen på ham.
"vi ses senere" sagde hun kærligt, inden hun gik hen til ham og kyssede ham på kinden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




on my own... ~ Daniel - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: on my own... ~ Daniel   on my own... ~ Daniel - Page 6 Icon_minitimeSøn Okt 26, 2014 6:08 pm

//er dette bare out? ^^
Tilbage til toppen Go down
Lyssa
A-rang
A-rang
Lyssa


Antal indlæg : 320
Join date : 04/07/14
Age : 29
Bosted : Ukendt

on my own... ~ Daniel - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: on my own... ~ Daniel   on my own... ~ Daniel - Page 6 Icon_minitimeSøn Okt 26, 2014 6:36 pm

Tror at vi trænger til et nyt emne, så ja xD
Synes lige at vi skal tage en snak over pm, om hvad der skal ske xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




on my own... ~ Daniel - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: on my own... ~ Daniel   on my own... ~ Daniel - Page 6 Icon_minitimeSøn Okt 26, 2014 6:48 pm

//Du sender bare en pm, i så fald. xD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





on my own... ~ Daniel - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: on my own... ~ Daniel   on my own... ~ Daniel - Page 6 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
on my own... ~ Daniel
Tilbage til toppen 
Side 6 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6
 Lignende emner
-
» I wish I could run away - Daniel
»  Daniel ~ Hey there.
» I'm a nightingale! ~ Daniel
» Lullaby.. ~ Daniel
» Maybe, you should just forget this, Daniel...?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Everything has changed :: Omgivelserne omkring Ravenwood City :: Dark forest-
Gå til: