Everything has changed
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» evt. sletning af bruger...
I wouldn't come back if  you asked me to... Would I...? ~ Daniel - Page 2 Icon_minitimeOns Dec 10, 2014 7:35 pm af Gæst

» Maybe, you should just forget this, Daniel...?
I wouldn't come back if  you asked me to... Would I...? ~ Daniel - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 5:08 pm af Lyssa

» Hold dig væk (Alayne)
I wouldn't come back if  you asked me to... Would I...? ~ Daniel - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 4:24 pm af Alayne

» All alone
I wouldn't come back if  you asked me to... Would I...? ~ Daniel - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 1:48 pm af Alayne

» Faceclaim listen
I wouldn't come back if  you asked me to... Would I...? ~ Daniel - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 1:43 pm af Noelle

» Lullaby.. ~ Daniel
I wouldn't come back if  you asked me to... Would I...? ~ Daniel - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 18, 2014 4:54 pm af Lyssa

» who the f*** are you?
I wouldn't come back if  you asked me to... Would I...? ~ Daniel - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 06, 2014 4:24 pm af Bella

» The Riverside Meeting - Wren
I wouldn't come back if  you asked me to... Would I...? ~ Daniel - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 04, 2014 5:50 pm af Wren

» Venskaber skabes - Francesca
I wouldn't come back if  you asked me to... Would I...? ~ Daniel - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 01, 2014 11:21 pm af Francesca

Mest aktive brugere
Lyssa
I wouldn't come back if  you asked me to... Would I...? ~ Daniel - Page 2 Earth_10I wouldn't come back if  you asked me to... Would I...? ~ Daniel - Page 2 Earth_10I wouldn't come back if  you asked me to... Would I...? ~ Daniel - Page 2 Earth_10 
Damian
I wouldn't come back if  you asked me to... Would I...? ~ Daniel - Page 2 Earth_10I wouldn't come back if  you asked me to... Would I...? ~ Daniel - Page 2 Earth_10I wouldn't come back if  you asked me to... Would I...? ~ Daniel - Page 2 Earth_10 
Sophia
I wouldn't come back if  you asked me to... Would I...? ~ Daniel - Page 2 Earth_10I wouldn't come back if  you asked me to... Would I...? ~ Daniel - Page 2 Earth_10I wouldn't come back if  you asked me to... Would I...? ~ Daniel - Page 2 Earth_10 
Bjørn
I wouldn't come back if  you asked me to... Would I...? ~ Daniel - Page 2 Earth_10I wouldn't come back if  you asked me to... Would I...? ~ Daniel - Page 2 Earth_10I wouldn't come back if  you asked me to... Would I...? ~ Daniel - Page 2 Earth_10 
Dian
I wouldn't come back if  you asked me to... Would I...? ~ Daniel - Page 2 Earth_10I wouldn't come back if  you asked me to... Would I...? ~ Daniel - Page 2 Earth_10I wouldn't come back if  you asked me to... Would I...? ~ Daniel - Page 2 Earth_10 
Christopher Wilson
I wouldn't come back if  you asked me to... Would I...? ~ Daniel - Page 2 Earth_10I wouldn't come back if  you asked me to... Would I...? ~ Daniel - Page 2 Earth_10I wouldn't come back if  you asked me to... Would I...? ~ Daniel - Page 2 Earth_10 
Elena
I wouldn't come back if  you asked me to... Would I...? ~ Daniel - Page 2 Earth_10I wouldn't come back if  you asked me to... Would I...? ~ Daniel - Page 2 Earth_10I wouldn't come back if  you asked me to... Would I...? ~ Daniel - Page 2 Earth_10 
Samael
I wouldn't come back if  you asked me to... Would I...? ~ Daniel - Page 2 Earth_10I wouldn't come back if  you asked me to... Would I...? ~ Daniel - Page 2 Earth_10I wouldn't come back if  you asked me to... Would I...? ~ Daniel - Page 2 Earth_10 
Richard
I wouldn't come back if  you asked me to... Would I...? ~ Daniel - Page 2 Earth_10I wouldn't come back if  you asked me to... Would I...? ~ Daniel - Page 2 Earth_10I wouldn't come back if  you asked me to... Would I...? ~ Daniel - Page 2 Earth_10 
Melia
I wouldn't come back if  you asked me to... Would I...? ~ Daniel - Page 2 Earth_10I wouldn't come back if  you asked me to... Would I...? ~ Daniel - Page 2 Earth_10I wouldn't come back if  you asked me to... Would I...? ~ Daniel - Page 2 Earth_10 
Statistik
Der er i alt 42 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Venus

Vores brugere har i alt skrevet 1076 indlæg i 100 emner

 

 I wouldn't come back if you asked me to... Would I...? ~ Daniel

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




I wouldn't come back if  you asked me to... Would I...? ~ Daniel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I wouldn't come back if you asked me to... Would I...? ~ Daniel   I wouldn't come back if  you asked me to... Would I...? ~ Daniel - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 22, 2014 9:53 am

Daniel blev lettere forvirret, da hun rødmede, men valgte ikke at kommentere på det. Han så ned på Arno. "Arno er en fredelig hund. Han gør dig ikke noget." Han smilede svagt til hende. Arno bjæffede igen, inden han løb ind i soveværelset og gemte sig under sengen.
Daniel tastede nummeret til pizzariet ind på sin mobil. "Hvilken pizza vil du have?" Når hun havde svaret ville han ringe til dem og bestille det hun ville have og så en salatpizza til ham selv. Han lagde på og smed sin mobil på stolen. "Forresten, så tror jeg at jeg har et rum, hvor du kan have dit eget værelse." Han lagde hovedet lidt på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Lyssa
A-rang
A-rang
Lyssa


Antal indlæg : 320
Join date : 04/07/14
Age : 29
Bosted : Ukendt

I wouldn't come back if  you asked me to... Would I...? ~ Daniel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I wouldn't come back if you asked me to... Would I...? ~ Daniel   I wouldn't come back if  you asked me to... Would I...? ~ Daniel - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 22, 2014 10:05 am

Hun kendte intet til pizza og derfor trak hun bare på skuldrene og mumlede et eller andet med: det samme som dig.
Hun så lidt undret på ham, ville han have hende boende igen? Var det ikke lidt tidligt at tilgive hende for at være stukket af? Men hun nikkede, for ikke at være uhøflig.
’’Så lover jeg at jeg ikke drikker igen, så du ikke får problemer med mig i din seng igen.’ Grinte hun stille, med et drillende smil. Hun huskede tydeligt en tur på et diskotek der var gået galt, hvor hun nærmest havde overfaldet ham i sit soveværelse. Hun rystede på hovedet over sig selv, med et fjoget smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I wouldn't come back if  you asked me to... Would I...? ~ Daniel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I wouldn't come back if you asked me to... Would I...? ~ Daniel   I wouldn't come back if  you asked me to... Would I...? ~ Daniel - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 22, 2014 10:51 am

Daniel ville have intet imod at hun blev boede hos ham igen, tværtimod ville det gøre ham ret glad. Han satte sig på stolen, selvfølgelig efter at have lagt mobilen på sofabordet. Han lænede sig tilbage i stolen og lukkede sine øjne. Han var ikke træt, han var vel bare lidt doven lige nu. Han kunne ikke lade være med at grine lidt over det hun sagde. "Det havde jeg nu ikke så meget imod, selvom du forvirrede mig en hel del." Han åbnede sine øjne og så på hende.
"Jeg forstår stadigvæk ikke hvad du havde gang i." Han fik et svagt spørgende glimt i øjnene. "Kan du forklare det for mig?" Spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Lyssa
A-rang
A-rang
Lyssa


Antal indlæg : 320
Join date : 04/07/14
Age : 29
Bosted : Ukendt

I wouldn't come back if  you asked me to... Would I...? ~ Daniel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I wouldn't come back if you asked me to... Would I...? ~ Daniel   I wouldn't come back if  you asked me to... Would I...? ~ Daniel - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 22, 2014 11:10 am

Hun bed sammen, en smule panisk. Hvordan skulle hun forklare at hun havde følt en sær tiltrækning og at hun bare måtte være tæt på ham? Hun anede jo ikke selv hvad pokker det var, der gjorde det.
’’egentlig, så ved jeg det ikke helt. Jeg tror bare jeg var for fuld til at registrere at det var dig jeg nærmest overfaldte.’’ Sagde hun roligt, velvidende at hun ikke kunne forklarer det bedre. Joo, hun kunne forklarer det bedre, men han ville ikke kunne lide svaret. Hun fandt ham langt mere tiltrækkende end Theo, på visse punkter. Hun havde det helt anderledes sammen med Daniel, end med Theo. Hun havde brug for Daniels beskyttelse af hende, og hans kærlige broderlige opførsel. Men det kunne hun ikke forklarer ham, det ville han sikkert ikke forstå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I wouldn't come back if  you asked me to... Would I...? ~ Daniel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I wouldn't come back if you asked me to... Would I...? ~ Daniel   I wouldn't come back if  you asked me to... Would I...? ~ Daniel - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 22, 2014 11:26 am

Daniels øjne lyste svagt op med en drillende glød i øjnene. Han kunne tydeligt huske den aften, også fordi det havde været den samme dag, eller næsten samme dag, hvor han var blevet hevet ind i en af hendes minder. "I det mindste skete der ikke noget." Han smilede svagt.
Da det ringede på døren, rejste Daniel sig op og gik derhen. Han åbnede døren. Pizzamanden rakte de to bakker pizzaer til Daniel som tog imod dem og stillede dem hurtigt på sofabordet. Han trak sin pung op af sin bukselomme og rakte pizzamanden pengene for pizzaerne, hvorefter han lukkede døren. "Du har ikke smagt pizza før, har du?"
Tilbage til toppen Go down
Lyssa
A-rang
A-rang
Lyssa


Antal indlæg : 320
Join date : 04/07/14
Age : 29
Bosted : Ukendt

I wouldn't come back if  you asked me to... Would I...? ~ Daniel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I wouldn't come back if you asked me to... Would I...? ~ Daniel   I wouldn't come back if  you asked me to... Would I...? ~ Daniel - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 22, 2014 11:40 am

Hun så lidt på ham, tavs. Da det så ringede på, havde hun hurtigt taget tæppet om sig, nærmest gemt sig under det, i nervøsitet for at det måske var én eller anden der ledte efter hende. Da hun så hørte Daniel sige noget om pizza, kom hun dog hurtigt frem igen, og så nysgerrigt mod ham. ’’Nææh…’’ mumlede hun stille, tøvende. Hun vidste ikke engang hvad en pizza var.

//undskyld det korte svar, men nu skændes jeg så igen med min kæreste -.-//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I wouldn't come back if  you asked me to... Would I...? ~ Daniel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I wouldn't come back if you asked me to... Would I...? ~ Daniel   I wouldn't come back if  you asked me to... Would I...? ~ Daniel - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 22, 2014 11:57 am

Daniel gik hurtigt ind i køkkenet for at hente to tallerkener og glas. Han satte den ene tallerken foran hende og glasset ved siden af tallerkenen. Han satte den anden tallerken foran stolen og glasset ved siden af. Han så på hende. "Det smager faktisk ret godt." Han åbnede en af pizzaæskerne og tog et stykke af pizzaen og lagde på hendes tallerken.
"Hvad vil du have at drikke?" Han gik ind i køkkenet igen, og åbnede køleskabet. "Jeg har cola og mælk. Du kan også få vand hvis du vil have det."
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





I wouldn't come back if  you asked me to... Would I...? ~ Daniel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I wouldn't come back if you asked me to... Would I...? ~ Daniel   I wouldn't come back if  you asked me to... Would I...? ~ Daniel - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
I wouldn't come back if you asked me to... Would I...? ~ Daniel
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Since you asked for it ~ Daniel og Damian
» I wish I could run away - Daniel
»  Daniel ~ Hey there.
» on my own... ~ Daniel
» I want to live, what about you? -Daniel-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Everything has changed :: Ravenwood city :: Ravenwood Village :: Parken-
Gå til: