Everything has changed
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» evt. sletning af bruger...
Since you asked for it ~ Daniel og Damian Icon_minitimeOns Dec 10, 2014 7:35 pm af Gæst

» Maybe, you should just forget this, Daniel...?
Since you asked for it ~ Daniel og Damian Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 5:08 pm af Lyssa

» Hold dig væk (Alayne)
Since you asked for it ~ Daniel og Damian Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 4:24 pm af Alayne

» All alone
Since you asked for it ~ Daniel og Damian Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 1:48 pm af Alayne

» Faceclaim listen
Since you asked for it ~ Daniel og Damian Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 1:43 pm af Noelle

» Lullaby.. ~ Daniel
Since you asked for it ~ Daniel og Damian Icon_minitimeTirs Nov 18, 2014 4:54 pm af Lyssa

» who the f*** are you?
Since you asked for it ~ Daniel og Damian Icon_minitimeTors Nov 06, 2014 4:24 pm af Bella

» The Riverside Meeting - Wren
Since you asked for it ~ Daniel og Damian Icon_minitimeTirs Nov 04, 2014 5:50 pm af Wren

» Venskaber skabes - Francesca
Since you asked for it ~ Daniel og Damian Icon_minitimeLør Nov 01, 2014 11:21 pm af Francesca

Mest aktive brugere
Lyssa
Since you asked for it ~ Daniel og Damian Earth_10Since you asked for it ~ Daniel og Damian Earth_10Since you asked for it ~ Daniel og Damian Earth_10 
Damian
Since you asked for it ~ Daniel og Damian Earth_10Since you asked for it ~ Daniel og Damian Earth_10Since you asked for it ~ Daniel og Damian Earth_10 
Sophia
Since you asked for it ~ Daniel og Damian Earth_10Since you asked for it ~ Daniel og Damian Earth_10Since you asked for it ~ Daniel og Damian Earth_10 
Bjørn
Since you asked for it ~ Daniel og Damian Earth_10Since you asked for it ~ Daniel og Damian Earth_10Since you asked for it ~ Daniel og Damian Earth_10 
Dian
Since you asked for it ~ Daniel og Damian Earth_10Since you asked for it ~ Daniel og Damian Earth_10Since you asked for it ~ Daniel og Damian Earth_10 
Christopher Wilson
Since you asked for it ~ Daniel og Damian Earth_10Since you asked for it ~ Daniel og Damian Earth_10Since you asked for it ~ Daniel og Damian Earth_10 
Elena
Since you asked for it ~ Daniel og Damian Earth_10Since you asked for it ~ Daniel og Damian Earth_10Since you asked for it ~ Daniel og Damian Earth_10 
Samael
Since you asked for it ~ Daniel og Damian Earth_10Since you asked for it ~ Daniel og Damian Earth_10Since you asked for it ~ Daniel og Damian Earth_10 
Richard
Since you asked for it ~ Daniel og Damian Earth_10Since you asked for it ~ Daniel og Damian Earth_10Since you asked for it ~ Daniel og Damian Earth_10 
Melia
Since you asked for it ~ Daniel og Damian Earth_10Since you asked for it ~ Daniel og Damian Earth_10Since you asked for it ~ Daniel og Damian Earth_10 
Statistik
Der er i alt 42 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Venus

Vores brugere har i alt skrevet 1076 indlæg i 100 emner

 

 Since you asked for it ~ Daniel og Damian

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Lyssa
A-rang
A-rang
Lyssa


Antal indlæg : 320
Join date : 04/07/14
Age : 29
Bosted : Ukendt

Since you asked for it ~ Daniel og Damian Empty
IndlægEmne: Since you asked for it ~ Daniel og Damian   Since you asked for it ~ Daniel og Damian Icon_minitimeSøn Jul 06, 2014 8:09 pm

t: omkring fem om eftermiddagen
s: Daniels lejlighed
o: Tjaa, det vil lade Daniel om
v: udenfor er det en smule overskyet, men intet heftigt vejr på vej.
p: sorte jeans med huller overalt, en top der ligner en sportsbh og tunge støvler.

Hun havde fimset rundt i lejligheden hele dagen, knoklet for at få det hele rengjort og klargjort til om eftermiddagen hvor Theo/Damian skulle komme hen og besøge Daniel og Lyssa. Hun vidste godt at det ville være en mærkelig aften, men hvad end der skete, ville hun have dem begge som venner - ikke?

Hun havde lavet te, kaffe og varm kakao, samt havde stillet nyindkøbte boller med tilbehør og drømmekage frem. Hun vidste intet om det her, om hun gjorde noget af det rigtigt. Hun havde prøvet i en evighed at få det stakkels sofabord til at se ordenligt ud, men hun kunne ikke få nogen som helst symmetri i det. Hun var ved at tude af frustration.
Nu manglede hun bare, at Damian - eller rettere sagt, Theo - kom, og at Daniel også var ved at være færdig.
Hun gik igen ud på badeværelset, for at rette på hendes ellers perfekte makeup.

Theo havde fået adressen og tidspunktet - men kunne han finde derhen?

//Okay, rækkefølgen er således: Lyssa - Damian/Theo - Daniel. Dvs. nu er det Damian/Theo's tur. And... let the games begin!!//
Tilbage til toppen Go down
Damian
Nybegynder
Nybegynder
Damian


Antal indlæg : 91
Join date : 04/07/14
Bosted : De/han bor i en lejelighed i Ravenwood Village med deres lille husky

Since you asked for it ~ Daniel og Damian Empty
IndlægEmne: Sv: Since you asked for it ~ Daniel og Damian   Since you asked for it ~ Daniel og Damian Icon_minitimeSøn Jul 06, 2014 8:33 pm

Påklædning

Han kørte hånden igennem håret for måske den 120. gang, dog virkede det ikke som om denne ellers så normale gerning, fik nervøsiteten ud af ham "kom nu træk vejret bormand" klukkede Damian. Han rullede med øjnene og skubbede mentalt den yngre bror væk, mens han gjorde sig klar. Så var det nu, man kunne sige Lyssa "præsenterede" ham for sin ven og bofælle. Han var ikke just begejstret for den mand, mest fordi han konstant syntes at ødelægge deres gode tider. Ikke ment som at han ønskede at have sex med hende, men til tider kunne det være rart bare at sætte sig ned i sofaen også putte med hende. Mest fordi hun bragte en form for ro til ham, noget han normalt ikke oplevede alt for meget af.
Han rullede med øjnene, greb vinen og skyndte sig ud af døren. Den slidte sorte læderjakke, fik allerede på forhånd folk til at dømme ham, også det faktum at han ikke ligefrem havde det største smil på læberne. Det ville først dukke op det sekund han lagde øjnene på hende. Faktisk betød ingen andre end hende også hans bror noget. Alle andre kunne enlig forsvinde og han ville ikke bekymre sig, bare han havde hende.
Det tog ham ikke lang tid at nå til stedet, grundet han tog sin knallert. Dette var ikke noget han kørte på så tit, men når situationen kaldte for det, så var det noget han i den grad tog for. Han skimtede mod bygningen, før han gik ind og hen mod døren til hans hjem. Derpå lød der en banken, og han ventede på at blive lukket ind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Since you asked for it ~ Daniel og Damian Empty
IndlægEmne: Sv: Since you asked for it ~ Daniel og Damian   Since you asked for it ~ Daniel og Damian Icon_minitimeSøn Jul 06, 2014 8:45 pm

Daniel var igang med at tage en hvid/sort ternet skjorte på. Det var lidt besværligt, da han havde brækket sin arm i dag. Han smøg ærmerne til lidt op over hans albuer. Han var kommet hjem for nok to timer siden, og han havde brækket sin arm imens han havde trænet de nye mennesker i gruppen. Han havde kæmpet imod en af dem som havde været i gruppen helt fra starten af for at vise de nye, hvordan man bedst undgik stærke væseners angreb. Uheldigvis havde fyren, han havde kæmpet imod, sparket ham ret hårdt i armen et par gange, og da engle let fik brækket deres knogler, så havde han brækket sin arm. Han havde fået bandage på og taget hjem. Han var ret ligeglad med at han havde brækket sin arm, da det havde sket et par gange før. Udover skjorten havde han sorte jeans og sorte converse på. Han gik ud af soveværelset og så rundt. Han forstod ikke hvorfor Lyssa var så nervøs. Han hverken glædede sig eller var nervøs. Han vidste ikke at Theo var en Changer, bare at Lyssa godt kunne lide ham. Da der blev banket på, åbnede han, da han tænkte at Lyssa nok havde brug for mere tid.
Han smilede venligt til Theo og åbnede døren helt. "Velkommen." Sagde han høfligt. Daniel dømmede ikke andre på deres udseende, men en ting var sikkert. Hvis Theo sårede Lyssa ville han få med Daniel at bestille. "Kom indenfor. Lyssa er vidst snart færdig." Når Theo var gået indenfor, ville Daniel lukke døren.
Tilbage til toppen Go down
Lyssa
A-rang
A-rang
Lyssa


Antal indlæg : 320
Join date : 04/07/14
Age : 29
Bosted : Ukendt

Since you asked for it ~ Daniel og Damian Empty
IndlægEmne: Sv: Since you asked for it ~ Daniel og Damian   Since you asked for it ~ Daniel og Damian Icon_minitimeSøn Jul 06, 2014 8:53 pm

Hun hørte det banke på og stivnede.
Hun så sig en sidste gang i spejlet inden hun skyndte sig ud til Daniel og Theo.
Hun vidste pludselig ikke hvad hun skulle gøre. Det endte med at hun bare stod og pillede ved bælteremmen på hendes jeans, mens Daniel bød Theo velkommen.
Var det sådan her det var at være teenager som viste kæresten frem for forældrene for førtste gang?
''Hej Theo...'' sagde hun med et lille tøvende smil - en smule lillepigeagtigt.
Hun kunne ikke selv forstå hvad der skete, hvorfor hun opførte sig sådan.
''jamen, det er jo så... Daniel, det her er Theo, Theo, det her er Daniel'' sagde mens  hun pegede fra den ene til den anden.
Hun var en smule fortabt.

//Daniel smutter i seng nu Smile Sov godt, snuske! Så efter Theo's svar, er emnet på standby indtil Daniel svarer i morgen Smile
Tilbage til toppen Go down
Damian
Nybegynder
Nybegynder
Damian


Antal indlæg : 91
Join date : 04/07/14
Bosted : De/han bor i en lejelighed i Ravenwood Village med deres lille husky

Since you asked for it ~ Daniel og Damian Empty
IndlægEmne: Sv: Since you asked for it ~ Daniel og Damian   Since you asked for it ~ Daniel og Damian Icon_minitimeSøn Jul 06, 2014 9:02 pm

Da døren åbnede blev han mødt af en ung mand, højst tænkelig samme alder som han selv var. Dog ikke just højde mæssigt. Han havde altid være høj, selv dengang han var yngre, havde han været en af de højeste i hans aldersgruppe. Han hævede øjenbrynet af ham, havde det være Damian der havde været fremme, ville han sikkert havde givet Daniel hånden og sagt mange tak, dog brummede han bare og gik ind. Dog det sekund han fik øje på hende var det så også kun hende han så. Man kunne virkelig se hvordan han havde det med hende i hans øjne. Uden at tage øjnene fra hende rakte han Daniel rød vinen "jeg købte noget vin" han fik taget jakken af og gik stille hen mod hende. Blidt og nænsomt lagde han hånden mod hendes kind "min lille ulve pige, hvor ser du dog smuk ud. Jeg skulle hilse fra Damian forresten" han strøg hende ned af kinden, og ned mod halsen, det var tydeligt at for ham var hun den smukkeste kvinde der levede. Det tog ham lidt tid før han endelig vendte sig om mod Daniel "så du er altså denne Daniel jeg har hørt om" han lagde armene over kors, hoved på skrå. Han var som regel aldrig direkte sød overfor dem som han ikke brød sig om eller direkte bare ikke stolede på, men for Lyssa ville han dog forsøge sig frem, hvilket var stort for ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Since you asked for it ~ Daniel og Damian Empty
IndlægEmne: Sv: Since you asked for it ~ Daniel og Damian   Since you asked for it ~ Daniel og Damian Icon_minitimeMan Jul 07, 2014 7:50 am

Daniel tog imod vinen og så lidt undrende på flasken. Han havde set menneskerne fra gruppen drikke vin, men han havde aldrig selv prøvet at smage det. Især fordi det var alkohol, eller sådan havde han forstået det. Han kunne selvfølgelig godt tage fejl. Han lukkede døren og så hen imod Lyssa og Theo. Theos opførsel irriterede ham allerede og han måtte kæmpe for ikke at vise det, hvilket lykkedes ham ret godt. "Er vin ikke alkohol?" Hvis det var alkohol var det nok bedst at Lyssa ikke fik for meget. Han gik hen til sofabordet og satte vinflasken på bordet. Han vendte sig om imod Theo, da han snakkede til ham. "I egen høje person." Han bukkede høfligt samtidig med at han havde et drillende smil om læberne. "Og du må være Theo." Daniel mente allerede at Theo var ret uhøflig, men måske var han bare nervøs? Daniel ville give ham en chance. Hans aura var unaturlig beroligende som altid. "Sæt dig endelig ned." Sagde han imens han satte sig ned på en stol, der var ved siden af sofaen. Han tænkte at Theo og Lyssa nok gerne ville sidde ved siden af hinanden, derfor sad han på stolen. Han vidste allerede nu hvad deres forhold til hinanden var.
Tilbage til toppen Go down
Lyssa
A-rang
A-rang
Lyssa


Antal indlæg : 320
Join date : 04/07/14
Age : 29
Bosted : Ukendt

Since you asked for it ~ Daniel og Damian Empty
IndlægEmne: Sv: Since you asked for it ~ Daniel og Damian   Since you asked for it ~ Daniel og Damian Icon_minitimeMan Jul 07, 2014 6:24 pm

Lyssa smilede da hun så Theo, men hans opførsel overfor Daniel gjorde hende en smule sur.
Hun satte sig stille hen i sofaen, og så undskyldende på Daniel.
Hun ventede på at Theo satte sig hen ved siden af hende. Hvis han gjorde det, ville hun kysse ham diskret på halsen og hviske mod hans øreflip: ''Han er din vært i aften. Dette er hans hjem. Respekt, eller døren.''
Hendes tonefald var såret. Kunne Theo ikke bare udvise en smule respekt over for den mand der havde reddet Lyssas liv? Hvis ikke, var der måske ikke så meget mere at sige mellem dem?
Hun så kort på Theo, ''så... Skal vi forvente at Damian aflægger os en visit i aften?'' spurgte hun roligt, inden hun så kort på Daniel. Havde hun fortalt ham om Theo's race? Det mindes hun ikke.
''Jo, Daniel, vin er alkohol. Du behøver ikke ikke drikke det.'' hun smilede lidt til ham, prøvende.
Hun så lidt ned af sig selv, og bed sig lidt i læben, tøvende.
Tilbage til toppen Go down
Damian
Nybegynder
Nybegynder
Damian


Antal indlæg : 91
Join date : 04/07/14
Bosted : De/han bor i en lejelighed i Ravenwood Village med deres lille husky

Since you asked for it ~ Daniel og Damian Empty
IndlægEmne: Sv: Since you asked for it ~ Daniel og Damian   Since you asked for it ~ Daniel og Damian Icon_minitimeMan Jul 07, 2014 7:37 pm

Da hun satte sig ned, fulgte han stille med. Man kunne tydeligt se på ham at han ville følge hende over alt. Der var intet sted i denne verden han ikke ville følge hende, hvis det betød hendes lykke. Da hun med et kyssede hans hals, sukkede han og greb blidt fat i hendes hnd, hvorpå han flettede deres fingre sammen. Hendes ord fik ham til at brumme stille, før han vendte ansigtet mod hende. Blidt og kort kyssede han hende "for dig vil jeg gøre alt" sagde han blidt. Han skar en grimasse "jeg tvivler på min kære broder vil vise sig i aften" han trak på skulderne. Selvom han ikke var meget for det, så ville han hellere end gerne gøre det for Lyssa, hvis hun sagde det.
Han vendte igen blikket mod Daniel "mhh ganske interessant og ja det er jeg" han hævede øjenbrynet, før han igen så ned på Lyssa, hvorpå han sukkede "jeg undskylder min opførsel, som min kærer bror Damian plejer at sige. Jeg har altid været familiens sorte får, jeg er ikke god med andre" forklarede han kort "så du skal ikke tage det personligt, hvis jeg ikke taler pænt. Sådan blev jeg opdraget" han trak på skulderne. han lagde ikke just skjul på at han ikke just var vokset op i et hjem af kærlighed, så derfor kendte han ikke til hvordan man skulle behandle andre "det er mere min brors ekspertise at være den gode" forklarede han kort. Han kørte blidt sintommelfinger hen over hendes håndflade.
Spørgsmålet angående vinen fik ham til at klukke hæst "åhh ja, en god vin er vel altid dejlig. Dog er den så lav man ikke engang ville kunne blive beruset af den, selv hvis man drak den hele på under et minut" forklarede han stille. Det var skam en fantastisk vin, sød og behagelig i sin smag, men den var også speciel lavet til Theo, som en anden form for alkohol mod hans afhængighed
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Since you asked for it ~ Daniel og Damian Empty
IndlægEmne: Sv: Since you asked for it ~ Daniel og Damian   Since you asked for it ~ Daniel og Damian Icon_minitimeMan Jul 07, 2014 8:01 pm

Havde Theo en bror? Det havde Lyssa ikke fortalt ham og hun havde heller ikke fortalt ham at der var en chance for at Theos bror også ville komme på besøg. "Er Damian din lillebror eller storebror?" Han så spørgende på Theo. Han vidste jo ikke at Theo var en Changer. Han troede at Theo var et menneske. Det var modent af Theo at sige undskyld for sin opførsel, det måtte han indrømme. Daniel smilede høfligt. "Det skal du ikke tænke på." Sagde han. Han valgte at lade være med at spørge ind til Theos barndom eftersom han havde en fornemmelse af at det var et følsomt emne.
Han smilede en smule drillende til Lyssa. "Jeg var nu mere bekymret for dig, Lyssa. Sidst du drak alkohol gik det ikke så godt." Sagde han. Han så på Theo, da han fortalte lidt om vinen. "Jeg har aldrig drukket alkohol før og da Lyssa var fuld for nogle dage siden besluttede jeg mig for at jeg aldrig ville drikke alkohol." Han betragtede vinflasken lidt. "Men, måske skulle jeg prøve vinen. Det kan vel ikke skade." Han gik ud i køkkenet for at hente vinglas, hvilket han sjovt nok havde, trods han aldrig drak vin.
Tilbage til toppen Go down
Lyssa
A-rang
A-rang
Lyssa


Antal indlæg : 320
Join date : 04/07/14
Age : 29
Bosted : Ukendt

Since you asked for it ~ Daniel og Damian Empty
IndlægEmne: Sv: Since you asked for it ~ Daniel og Damian   Since you asked for it ~ Daniel og Damian Icon_minitimeMan Jul 07, 2014 8:10 pm

Hun stirrede lidt på Daniel, med et ansigtsudtryk der på alle måde viste ham at han ikke skulle tale om lige præcis dén hændelse!
Hun smilede stille til Theo, da Daniel havde rejst sig for at hente vinglas. I en hurtig bevægelse sad hun over hans lår, med front mod ham.
''Tak fordi du prøver.'' hviskede hun inden hun buggede sig ned og kyssede ham på kinden.
''det er jeg virkelig glad for.'' smilede hun, og kyssede ham inderligt, inden hun skyndte sig ned og sidde ved siden af ham igen, og lagde en hånd på hans lår, hvor hun nussede ham blidt.
Hun så lidt efter Daniel igen, smilende.
Tilbage til toppen Go down
Damian
Nybegynder
Nybegynder
Damian


Antal indlæg : 91
Join date : 04/07/14
Bosted : De/han bor i en lejelighed i Ravenwood Village med deres lille husky

Since you asked for it ~ Daniel og Damian Empty
IndlægEmne: Sv: Since you asked for it ~ Daniel og Damian   Since you asked for it ~ Daniel og Damian Icon_minitimeMan Jul 07, 2014 8:24 pm

Han rystede på hoved "nej han er min tvilling bror, dog er jeg ældst. Så på en måde er jeg min lillebror" han trak på skulderne. Det havde aldrig rigtig taget sig af hvem af dem der var ældst. Rigtig nok var Theo ældst, men de så hinanden som mere eller mindre lige gamle. Som ordende om hendes opførsel angående alkohol indtagelse kom frem. Smilede han skævt og kiggede mellem Lyssa og Daniel "blev min lille ulve pige en smule beruset" spurgte han drillende, og gav hende hånd et klem. Det kunne godt være hans ord var ment som en joke, men håndtrykket var som et tegn på at ligegyldig hvad hun gik igennem så ville han være der for hende.
Det sekund Daniel forsvandt og Lyssa med et satte sig på hans skød, smilede han direkte fra hjertet "som jeg sagde, for dig alt" han lagde hænderne mod hendes kinder og da hun bøjede sig mod hans læber, mødte han hende på halv vejen. Han sukkede mod hendes læber, kørte den ene af sine hænder igennem hendes hår, før han lod hende slippe ud af hans favn. Han lagde armene om hende og lænede sig stille ind mod hende, han hvilede kinden mod hendes isse, og strøg hende blidt hen over skulderen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Since you asked for it ~ Daniel og Damian Empty
IndlægEmne: Sv: Since you asked for it ~ Daniel og Damian   Since you asked for it ~ Daniel og Damian Icon_minitimeMan Jul 07, 2014 8:33 pm

Daniel havde ikke rigtig reageret på Lyssas tydelige beskeder om at han ikke skulle fortælle mere om den episode. Han havde dog ikke tænkt sig at fortælle Theo hvad der var sket for han var knap nok selv sikker på hvad der var sket. "Du er.. på en måde din lille bror?" Daniel så forvirret på Theo. Lyssa havde ikke været en smule beruset, nærmere meget beruset, men han valgte at lade være med at sige det. "Ja, det kan man vel godt sige." Sagde han med et svagt glimt i øjnene.
Det gjorde ham ubehagelig tilpas at se dem nusse om hinanden, og det fik ham også til at føle sig en smule ensom, men han skjulte det så godt han kunne. Da han kom ind i stuen igen havde han tre vinglas med sig. Han stillede vinglassene på sofabordet og betragtede undrende vinflasken. Hvordan åbnede man sådan en? Han rynkede svagt på panden, inden han så på Theo. "Hvordan åbner man den?" Spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Lyssa
A-rang
A-rang
Lyssa


Antal indlæg : 320
Join date : 04/07/14
Age : 29
Bosted : Ukendt

Since you asked for it ~ Daniel og Damian Empty
IndlægEmne: Sv: Since you asked for it ~ Daniel og Damian   Since you asked for it ~ Daniel og Damian Icon_minitimeTirs Jul 08, 2014 9:34 am

Hun kunne ikke undgå at bemærke Daniels ubehag, men hun vidste ikke hvaad hun skulle gøre ved det. Hun kunne ikke engang bare flytte sig fra Theo, da dette nok ville såre ham dybt.
Hun stivnede lidt, da Daniel satte spørgsmålstegn ved, hvorvidt Theo var hans egen lillebror. Hun var tæt på at komme med et mindre udbrud af en monolog om hvordan Theo havde følt sig splittet som barn - bare ét eller andet bungus for at undgå at Daniel fandt ud af hvad Theo egentlig var.
Men Da Daniel så, nærmest hjælpeløst, spurgte hvordan man åbnede en vinflaske, måtte selv hun give sig fortabt. Hun havde ingen anelse.
Derfor puffede hun blidt til Theo, som en hentydning til at han skulle hjælpe Daniel, inden han ville føle sig som en total idiot.
Hun var glad for, at Daniel ikke havde bragt fortællingen om hendes første tur med alkohol længere end til at hun var beruset. Hun havde lavet nogle helt klart dumme ting, men det var ikke sikkert hvad. Hun huskede at hun var stykket af, på grund af smerter og en følelse af vrede og sorg. Men hvad der skete efter det, indtil hun vågnede på Daniels stuegulv igen, havde hun ingen ide om. Hun var kort sagt blacked out.

Tilbage til toppen Go down
Damian
Nybegynder
Nybegynder
Damian


Antal indlæg : 91
Join date : 04/07/14
Bosted : De/han bor i en lejelighed i Ravenwood Village med deres lille husky

Since you asked for it ~ Daniel og Damian Empty
IndlægEmne: Sv: Since you asked for it ~ Daniel og Damian   Since you asked for it ~ Daniel og Damian Icon_minitimeTirs Jul 08, 2014 9:56 am

Han rynkede brynet, og stivnede. Han var så vant til at snakke om at han var et med sin bror, at han på ingen måder var særlig god til at lade som om de var to. han smilede skævt, kløede sig i nakken "Vi har et meget mærkeligt forhold til hinanden. Det variere hvem vi mener er ældst" han trak på skulderne. Damian var vel også en stor del af ham, han grinede indvendigt, da det kunne lyde som led han af DID. Det ville nok være nemmere at forklarer det på den måde, da selve hans race rent faktisk godt kunne ligne nogle der ikke just havde det med en personlighed i toppen.
Han klukkede blidt. Det var sjovt som ingen af dem rent faktisk forstod sig på hvordan man åbnede den. Daniel virkede nærmest uskyldig, som havde han aldrig oplevet nogle af livets hårde ting. Han nikkede og greb flasken, "der nu ganske simpelt, du fjerner blot dette stykke film eller jeg ved ikke plastisk der er rundt om også fjerner man proppen" han trak en kniv op af sin sko, og fik proppen af. Grunden til at han bar kniv på sig, var at han efterhånden havde oplevet at hans bror var blevet overfaldet lidt for mange gange, og når skiftet skete, så var det smart at have et våben tæt ved hånden.
Han skænkede op i de tre glas og lagde flasken ned på bordet igen "sådan gør man det, når man ikke har en propåbne i nærheden" han lagde igen armen om Lyssa, strøg fingrene hen over hendes bløde hud omkring skulderen "så Daniel, fortæl mig hvordan mødtes i to" spurgte han og så mellem ham og Lyssa
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Since you asked for it ~ Daniel og Damian Empty
IndlægEmne: Sv: Since you asked for it ~ Daniel og Damian   Since you asked for it ~ Daniel og Damian Icon_minitimeTirs Jul 08, 2014 10:27 am

Eftersom han kun havde været på Jorden i tre år vidste han ikke så meget som han burde. Han var dog i gang med at lære det hele, så forhåbentlig vidste han det inden næste år. "Så forstår jeg bedre." Sagde Daniel med et svagt smil om læberne. Daniel havde prøvet at være igennem besværlige oplevelser, men han var ikke blevet påvirket af det, som da hans forældre blev dræbt. Han havde ikke været særlig gammel, men det havde ikke påvirket ham. Selvfølgelig var han blevet ked af det, men han havde ikke ønsket hævn. Han havde ikke engang ønsket sig at vide hvem der havde dræbt dem. For som han altid sagde, det ville ikke bringe dem tilbage.
Han så på mens Theo åbnede vinflasken. Han satte sig ned på stolen og lagde hovedet lidt på skrå. "Nåh." En kort latter forlod hans læber. Det lød da meget simpelt. Han tog en af vinglassene og smagte forsigtigt vinen. Han skar ansigt og satte glasset på bordet igen. Det havde en underlig smag, han ikke helt brød sig om. Han så på Theo. "Jeg var på vej hjem, og Lyssa var i gyden. Hun havde lænker på benene og var omgivet af ti lig. Jeg hjalp hende og tilbød hende at blive her." Han smilede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Lyssa
A-rang
A-rang
Lyssa


Antal indlæg : 320
Join date : 04/07/14
Age : 29
Bosted : Ukendt

Since you asked for it ~ Daniel og Damian Empty
IndlægEmne: Sv: Since you asked for it ~ Daniel og Damian   Since you asked for it ~ Daniel og Damian Icon_minitimeTirs Jul 08, 2014 10:32 am

Lyssa skulede en smule vredt til Daniel.
Theo behøvede ikke kende til den del med ligene. Han kunne jo få den forkerte opfattelse af tingene.
Heldigivis, havde hun vistnok forklaret ham det, på deres date.
Uden rigtigt at sige noget, trak hun bare på skuldrene.
''Jeg huskede ikke hvem jeg var, eller hvad. Kun at jeg ville væk hurtigst muligt. Hvem vil være omringet af lig?'' mumlede hun bare.
''Daniel fandt mig, ja. Han tog mig med tilbage hertil, og jeg har været en torn i øjet på ham lige siden!'' hun rakte drilsk tunge til Daniel.
''men han passer på mig, gør han. Jeg kan simpelthen ikke gøre noget, uden at han står og er klar til at gribe mig.'' hun smilede stille.
''Han har hele tiden været der.'' hun smilede for sig selv.
Det gik pludselig op for hende, hvordan det måtte lyde for Theo.
Men hun anede ikke hvordan hun skulle redde det nu, når hun allerede havde sagt det
Tilbage til toppen Go down
Damian
Nybegynder
Nybegynder
Damian


Antal indlæg : 91
Join date : 04/07/14
Bosted : De/han bor i en lejelighed i Ravenwood Village med deres lille husky

Since you asked for it ~ Daniel og Damian Empty
IndlægEmne: Sv: Since you asked for it ~ Daniel og Damian   Since you asked for it ~ Daniel og Damian Icon_minitimeTirs Jul 08, 2014 10:43 am

Han lyttede stille med i hvad Daniel forklarede, ikke en eneste lyd forlod ham, han sad blot og trykkede hende blidt ind mod sig. Dog som Lyssa selv begyndte at forklarer, hævede han stille øjenbrynet. Han havde kendt en del til hendes fortid, noget han som han forstod hun ikke havde fortalt til andre, så da hun selv begyndte sin egen forklaring gav det hele mere mening. Han skulle netop til at vende sig mod Daniel og smile, gøre noget han ellers aldrig havde gjort, nemlig at sige tak. Da hendes sidste sætning forlod hendes læber. Han rynkede brynet, stoppede sine hændernes strygen hen over hendes skulder og han spændte omkring kæben. Hvis man kendte ham godt nok, villeman vide han var utrolig territoriebevidst og hendes sidste sætning fik det til at lyde som om han aldrig havde været der for hende.
Han fjernede armen fra hendes skulder og tog vin glasset. Han kunne næsten fornemme hvordan Damian mentalt slog ham "For helvede din idiot. Hvordan kan du være så tykhovede?" knurrede hans bror. Han knyttede næverne, et tydeligt tegn på at han kæmpede for at bebevarer kontrollen over sig selv. Han lukkede et øjeblik øjnene, trak vejret dybt ind "kom nu tag dig sammen" fortsatte Damian. Hans tvilling havde hele tiden haft et soft spot for Lyssa, så hvis hun blev trist ville dette kun blive værre. han gav slip på glasset og rejste sig pludseligt op, Han greb sig til hoved "undskyld mig et øjeblik" brummede han før han bevægede sig mod hvad han håbde var badeværelset. han vaklede en smule, stadig med hænderne presset mod hoved
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Since you asked for it ~ Daniel og Damian Empty
IndlægEmne: Sv: Since you asked for it ~ Daniel og Damian   Since you asked for it ~ Daniel og Damian Icon_minitimeTirs Jul 08, 2014 11:24 am

Daniel lagde ikke mærke til at Lyssa skulede vredt imod ham, eftersom han så på vinglasset, han havde drukket af. Han prøvede at tage en tår mere, men smagen var stadigvæk underlig og ikke så god, som han havde håbet. Han stillede vinglasset på bordet igen og bestemte sig for at vente med at drikke mere af det. En blid latter forlod Daniels læber, da Lyssa sagde hun havde været en torn i øjet på Daniel lige siden, han havde fundet hende. Han støttede sin kind imod hans håndflade, mens han skiftevis så på Theo og Lyssa. "Som sagt, det ligger i min natur at hjælpe andre." Det kunne han tydeligt huske at han havde fortalt Lyssa. Han så efter Theo, da han gik hen imod badeværelset.
Han så spørgende på Lyssa. "Sagde jeg noget forkert?" Spurgte han lidt nervøst. Det var tydeligt at han helst ikke ville være uvenner med Theo, mest fordi han vidste at Lyssa håbede at de ville blive venner. Han kunne fornemme det på hende at hun ønskede det.
Tilbage til toppen Go down
Lyssa
A-rang
A-rang
Lyssa


Antal indlæg : 320
Join date : 04/07/14
Age : 29
Bosted : Ukendt

Since you asked for it ~ Daniel og Damian Empty
IndlægEmne: Sv: Since you asked for it ~ Daniel og Damian   Since you asked for it ~ Daniel og Damian Icon_minitimeTirs Jul 08, 2014 11:33 am

Hun så lidt ned, opgivende, da Theo rejste sig. Nogle gange... Ville det bare være så meget nemmere hvis Damian kunne overtage.
''Du sagde ikke noget forkert, Daniel. Det gjorde jeg.'' sagde hun stille. Hun så ud mod badeværelset.
Hun havde udemærket bemærket hvordan han havde knyttet næverne, hans indre kamp med Damian.
Men hun kunne ikke gøre noget ved det. Ikke mens Daniel var der.
Hun så lidt over på Daniel. Selv havde hun ikke rørt sin vin endnu. Bare lugten af den gjorde hende utilpas.
''Han er jaloux...'' sagde hun stille. ''Han kan ikke lide, at jeg er så meget sammen med dig. Jeg tror han føler at du er noget... konkurrence.'' sagde hun bare inden hun lukkede øjnene lidt.
Tilbage til toppen Go down
Damian
Nybegynder
Nybegynder
Damian


Antal indlæg : 91
Join date : 04/07/14
Bosted : De/han bor i en lejelighed i Ravenwood Village med deres lille husky

Since you asked for it ~ Daniel og Damian Empty
IndlægEmne: Sv: Since you asked for it ~ Daniel og Damian   Since you asked for it ~ Daniel og Damian Icon_minitimeTirs Jul 08, 2014 11:41 am

Han fik hurtigt låst døren til badeværelse,t hvorpå hans øjne skiftede farve til en dyb blå "du bliver helt væk...det er ikke din aften" knurrede han og stirrede ondt på sit spejlbilled, vel viden om at Damian i den grad ville kunne se det. Han lagde begge hænder mod håndvasklen, bøjede sig forover. Han lukkede øjnene og forsøgte at vinde den indre kamp der var igang inden i ham "ryk dig tilbage ellers ødelægge jeg det for dig, hvis du nogensinde får fat på en pige" advarede han og efter noget tid lagde Damian sig igen til ro. For han vidste godt at hans brors trusler næppe var nogle man skulle spøge med.
Han sukkede og kørte håden igennem håret, betragtede sig selv i spejlet, hvordan det blå forsvandt og igen fik den grønne farve. Han ventede et par minutter før han igen gik ud og hen til de andre "undskyld" han kløede sig i nakken og satte sig igen ved siden af Lyssa. Denne gang greb han fat i hendes hånd, et tydeligt tegn på at han ikke var just tryk ved hele situationen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Since you asked for it ~ Daniel og Damian Empty
IndlægEmne: Sv: Since you asked for it ~ Daniel og Damian   Since you asked for it ~ Daniel og Damian Icon_minitimeTirs Jul 08, 2014 11:54 am

Daniel rynkede svagt på panden. Hvad havde Lysse sagt forkert? Han forstod ikke helt, men da Lyssa fortalte ham at Theo var jaloux begyndte han at forstå. "Jeg er ikke en konkurrent. Jeg vil ikke konkurrere om en pige som om hun er et trofæ." Han trak på sin ene skulder. Det var bare hans mening. En pige var ikke en genstand som drenge skulle kæmpe om. Han så hen imod Theo, da han kom ind i stuen igen. Daniel smilede venligt til ham. "Theo, jeg er ikke en konkurrent, hvis det er det du tror." Sagde han. "Jeg er ikke ude efter Lyssa, jeg er hendes ven." Han lagde hovedet lidt på skrå.
Han håbede at Theo troede på det han sagde for det var sandheden. Han var ikke interesseret i Lyssa på den måde. Han lænede sig tilbage i stolen.
Tilbage til toppen Go down
Lyssa
A-rang
A-rang
Lyssa


Antal indlæg : 320
Join date : 04/07/14
Age : 29
Bosted : Ukendt

Since you asked for it ~ Daniel og Damian Empty
IndlægEmne: Sv: Since you asked for it ~ Daniel og Damian   Since you asked for it ~ Daniel og Damian Icon_minitimeTirs Jul 08, 2014 12:22 pm

//sorry tiden drenge, mor ringende ang. bryllupsplanlægning Wink

Lyssa så frustreret på Daniel - han vidste bare slet ikke hvad han skulle sige og hvornår!
''Theo, det han mener er, at Daniel og jeg ikke er interesserede i mere end venskab mellem os.'' sagde hun roligt, og nussede hans håndryg blidt.
Hun kyssede ham på halsen, tæt ved hans øre, hvorefter hun hviskede - nærmest lydløst:
''Det er okay... Damian prøver bare at hjælpe dig. Du behøver ikke gøre det her, hvis du ikke er tryg ved det. Jeg forstår dig godt.'' hun afsluttede sin lille hvisken ved at kysse ham på halsen igen, inden hun satte sig ordenligt igen, med hendes hånd i hans.
Hun så igen på vinglasset, men slog tanken fra sig. Ingen alkohol - end ikke et glas vin. NUL!
Tilbage til toppen Go down
Damian
Nybegynder
Nybegynder
Damian


Antal indlæg : 91
Join date : 04/07/14
Bosted : De/han bor i en lejelighed i Ravenwood Village med deres lille husky

Since you asked for it ~ Daniel og Damian Empty
IndlægEmne: Sv: Since you asked for it ~ Daniel og Damian   Since you asked for it ~ Daniel og Damian Icon_minitimeTirs Jul 08, 2014 12:32 pm

Han rynkede brynet, men nikkede stille. Det var nu rart at få det understreget og Damian havde vel ret, han kunne være tykhovede og ikke tænke sig om i alle situationer. Han blev langsomt beroliget af hende, og hendes ord, samt de få kys hun gav ham "det er okay. jeg har bare aldrig haft noget så godt som det jeg har her. Så jeg vil hellere holde fast på det" forklarede han hurtigt, før han så ned mod Lyssa. Det skræmte ham helt hvordan hun forstod ham så hurtigt, men det varmede nu alligevel om hjertet "jeg skal nok klarer det" han strøg hende ned over kinden med den frie hånd og vendte igen opmærksomheden mod Daniel "så hvornår spiser vi" spurgte han bare for at ændre temaet af samtalerne. Derudover var han også begyndt at blive sulten. Siden han vidste det var en form for middag, så havde han ikke spist frokost, hvilket resulterede i at han var super sulten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Since you asked for it ~ Daniel og Damian Empty
IndlægEmne: Sv: Since you asked for it ~ Daniel og Damian   Since you asked for it ~ Daniel og Damian Icon_minitimeTirs Jul 08, 2014 12:51 pm

Daniel blev lettere forvirret over at Lyssa så frustreret på ham. Hvad havde han nu gjort galt? Et nærmest lydløst suk forlod hans læber. Det irriterede Daniel at Theo udtalte Lyssa som om hun var en genstand og ikke en person. Hans irritation blev blot kraftigere af at de kyssede og nussede foran ham, da det ikke ligefrem var noget han ønskede at se på. Han skjulte sin irritation, da han ikke ville gøre Lyssa mere sur på ham. "Jeg tror ikke Lyssa har forberedt noget." Han så kort på Lyssa. "Så, jeg henter noget vi kan spise." Han rejste sig op.
Han havde brug for at komme væk. Han kunne ikke forklare hvorfor, han havde bare brug for det. Han var allerede ude af lejligheden, inden de nåede at sige noget. Han gik ned af trapperne og hen imod en restaurant der solgte pizza, burgere og lignende.
Tilbage til toppen Go down
Lyssa
A-rang
A-rang
Lyssa


Antal indlæg : 320
Join date : 04/07/14
Age : 29
Bosted : Ukendt

Since you asked for it ~ Daniel og Damian Empty
IndlægEmne: Sv: Since you asked for it ~ Daniel og Damian   Since you asked for it ~ Daniel og Damian Icon_minitimeTirs Jul 08, 2014 12:58 pm

Hun sukkede højlydt, frustreret, da Daniel var gået.
Hun krøb sammen i sofaen, uden egentlig at se på Theo. Hun kunne ikke forklare hvorfor, men hun havde følelsen af at Daniel ikke kunne lide at se Lyssa sammen med Theo. Hun kunne dog ikke bebrejde ham. Theo lignede ikke kun en der ikke var god for hende - han opførte sig også sådan. Hun opførte sig jo som en lille hundehvalp der ikke turde gøre noget uden at Theo godkendte det.
Det endte med at hun bare sad og kiggede ned på sit ar på håndleddet - tavst.
Det med maden var der en let forklaring på - hun havde aldrig lavet mad før. Hendes liv i fangeskab havde gjort at hun åd sine ofre, og da hun kom hjem til Daniel havde hun enten spist ude eller hentet noget take-out. Måske jaget en smule - men det vidste Daniel ikke.
Hun vidste godt at hun ikke kunne bede om at komme til at snakke med Damian. Det ville sårer Theo så meget... Men hun følte lidt at det ville være så meget nemmere mellem Daniel og Damian - netop fordi de begge var så blide af sind.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Since you asked for it ~ Daniel og Damian Empty
IndlægEmne: Sv: Since you asked for it ~ Daniel og Damian   Since you asked for it ~ Daniel og Damian Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Since you asked for it ~ Daniel og Damian
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» I wouldn't come back if you asked me to... Would I...? ~ Daniel
» we're all just humans - Damian
» Damian ~ en tur i parken
» like to have a drink to? ~ Damian
» Lullaby.. ~ Daniel

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Everything has changed :: Ravenwood city :: Ravenwood Village :: Ravenclaw-
Gå til: