Everything has changed
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» evt. sletning af bruger...
we're all just humans - Damian - Page 4 Icon_minitimeOns Dec 10, 2014 7:35 pm af Gæst

» Maybe, you should just forget this, Daniel...?
we're all just humans - Damian - Page 4 Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 5:08 pm af Lyssa

» Hold dig væk (Alayne)
we're all just humans - Damian - Page 4 Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 4:24 pm af Alayne

» All alone
we're all just humans - Damian - Page 4 Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 1:48 pm af Alayne

» Faceclaim listen
we're all just humans - Damian - Page 4 Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 1:43 pm af Noelle

» Lullaby.. ~ Daniel
we're all just humans - Damian - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 18, 2014 4:54 pm af Lyssa

» who the f*** are you?
we're all just humans - Damian - Page 4 Icon_minitimeTors Nov 06, 2014 4:24 pm af Bella

» The Riverside Meeting - Wren
we're all just humans - Damian - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 04, 2014 5:50 pm af Wren

» Venskaber skabes - Francesca
we're all just humans - Damian - Page 4 Icon_minitimeLør Nov 01, 2014 11:21 pm af Francesca

Mest aktive brugere
Lyssa
we're all just humans - Damian - Page 4 Earth_10we're all just humans - Damian - Page 4 Earth_10we're all just humans - Damian - Page 4 Earth_10 
Damian
we're all just humans - Damian - Page 4 Earth_10we're all just humans - Damian - Page 4 Earth_10we're all just humans - Damian - Page 4 Earth_10 
Sophia
we're all just humans - Damian - Page 4 Earth_10we're all just humans - Damian - Page 4 Earth_10we're all just humans - Damian - Page 4 Earth_10 
Bjørn
we're all just humans - Damian - Page 4 Earth_10we're all just humans - Damian - Page 4 Earth_10we're all just humans - Damian - Page 4 Earth_10 
Dian
we're all just humans - Damian - Page 4 Earth_10we're all just humans - Damian - Page 4 Earth_10we're all just humans - Damian - Page 4 Earth_10 
Christopher Wilson
we're all just humans - Damian - Page 4 Earth_10we're all just humans - Damian - Page 4 Earth_10we're all just humans - Damian - Page 4 Earth_10 
Elena
we're all just humans - Damian - Page 4 Earth_10we're all just humans - Damian - Page 4 Earth_10we're all just humans - Damian - Page 4 Earth_10 
Samael
we're all just humans - Damian - Page 4 Earth_10we're all just humans - Damian - Page 4 Earth_10we're all just humans - Damian - Page 4 Earth_10 
Richard
we're all just humans - Damian - Page 4 Earth_10we're all just humans - Damian - Page 4 Earth_10we're all just humans - Damian - Page 4 Earth_10 
Melia
we're all just humans - Damian - Page 4 Earth_10we're all just humans - Damian - Page 4 Earth_10we're all just humans - Damian - Page 4 Earth_10 
Statistik
Der er i alt 42 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Venus

Vores brugere har i alt skrevet 1076 indlæg i 100 emner

 

 we're all just humans - Damian

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Damian
Nybegynder
Nybegynder
Damian


Antal indlæg : 91
Join date : 04/07/14
Bosted : De/han bor i en lejelighed i Ravenwood Village med deres lille husky

we're all just humans - Damian - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: we're all just humans - Damian   we're all just humans - Damian - Page 4 Icon_minitimeLør Jul 05, 2014 4:46 pm

Han lagde sin frie hånd mod hendes nakke, før han gengældte det kys der faldt mod hans læber. Han trykkede hende mod døren, sukkede mod hendes læber. Han gav hen for den smule lyst han havde holdt tilbage i sig og da hun trak væk fra hans læber, lod ham dem glide ned mod hendes hals "så du vidste det virkelig" han smilede stort, før han rettede sig op. Han gav hende dog et sidste kys "gå ud med mig" det var ikke just et spørgsmål, mere en form for ordre, som noget hun skulle. Kontrolfreak var også en ting der kunne sættes på listen over hvad han var. For Theo var i den grad en kontrolfreak, han elskede at have kontrol over tingene. Det var derfor han reagerede som han nu engang gjorde da hun satte tingene ud af balance, fjernede kontrollen fra ham. Det fik ham til at blive sur, men nu var der bare en smule kontrol over tingene og det gav ham da bare den smule sindsro.
Tilbage til toppen Go down
Lyssa
A-rang
A-rang
Lyssa


Antal indlæg : 320
Join date : 04/07/14
Age : 29
Bosted : Ukendt

we're all just humans - Damian - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: we're all just humans - Damian   we're all just humans - Damian - Page 4 Icon_minitimeLør Jul 05, 2014 4:52 pm

Gå ud med ham? Det var jo... Hun kunne ikke nægte ham det.
''gå ud med dig? Hvordan? Hvorhen?'' hun smilede stille. Hun havde aldrig været på en date før.
Gad vide om det var sådan som det stod i teenagebøgerne. Måske ville hun ønske at hun vidste hvordan tingene fungerede i den virkelig verden.
Hun havde aldrig… Det var klart at se på hende, at hun var blank. Hvad bestød det egentlig? At gå ud med en?
Hun så op på ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Damian
Nybegynder
Nybegynder
Damian


Antal indlæg : 91
Join date : 04/07/14
Bosted : De/han bor i en lejelighed i Ravenwood Village med deres lille husky

we're all just humans - Damian - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: we're all just humans - Damian   we're all just humans - Damian - Page 4 Icon_minitimeLør Jul 05, 2014 6:18 pm

Han grinede hæst, næsten som en bjæffen "åhh min kære, hvilke spørgsmål du dog kan komme med" han kyssede hendes pande, strøg hende ned af kinden "jeg mener ganske enkelt, gå på en date med mig. Du ved jeg planlægger noget vi kan lave en aften, hvor vi kan hygge...lære hinanden mere at kende" forslog han og så spørgende på hende. Det var næsten kært den måde hun ikke vidste hvad det var han snakkede om. Han så ned mod hendes læber, og hurtigt fik han lysten til igen at kysse hende. Det irriterede ham lidt hvordan sådan fik lysten til at kysse hende, værne om hende og bare beskytte hende. Stod det til ham, skulle intet røre hende igen "kom nu, få mig nu ikke til at tigge, for det ville næppe se pænt ud... men jeg gør det hvis det er det der skal til" han kørte en lok af hendes hår om bag hendes øre, betragtede hende med de intense grønne øjne, der blot lyste op i håb om et ja.a
Tilbage til toppen Go down
Lyssa
A-rang
A-rang
Lyssa


Antal indlæg : 320
Join date : 04/07/14
Age : 29
Bosted : Ukendt

we're all just humans - Damian - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: we're all just humans - Damian   we're all just humans - Damian - Page 4 Icon_minitimeLør Jul 05, 2014 6:28 pm

''jeg kan ikke sige nej til dig, Theo.'' smilede hun blidt.
Hvis bare han vidste hvorfor hun indtet vidste om hvordan et ganske almindeligt teenageliv fungerede.
Hun sukkede tille, med blidt.
''Theo, jeg er nødt til at komme hjemad nu. Daniel bliver bekymret hvis jeg ikke giver besked om hvis jeg bliver forsinket.'' hun så undskyldende på ham, mens hun lagde en hånd på hans kind, og kyssede ham på hagen.
''Jeg glæder mig til vores... date.'' smilede hun blidt, inden hun så mod døren.
''Hils Damian fra mig.'' smilede hun roligt inden hun blidt begyndte at vikle sig fri af hans greb

//har fået lavet en smule på min profil! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Damian
Nybegynder
Nybegynder
Damian


Antal indlæg : 91
Join date : 04/07/14
Bosted : De/han bor i en lejelighed i Ravenwood Village med deres lille husky

we're all just humans - Damian - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: we're all just humans - Damian   we're all just humans - Damian - Page 4 Icon_minitimeLør Jul 05, 2014 6:37 pm

Han smilede stort og i det sekund lignede han nærmest et barn der lige havde fået et stykke slik. hn lyste op i et stort smil. Nogle ord havde nok aldrig gjort en mand så glad som hendes gjorde i det sekund. Han krammede hende mod sig, strøg hende igennem håret. han nød i sandhed følelsen af hende mod sig. Dog da hun gjorde an for at ville ud af hans arme, knurrede han lavt "hvem er Daniel" lød spørgsmålet. Et kendt karaktertræk blandt Theo's mange andre, var at hvis han først fik fingrene i noget han virkelig gerne ville have, så blev han utrolig jaloux og ville ikke have en anden mands hænder på det, hvilket i dette tilfælde var Lyssa. Han pev som en hvalp da hun igen forsøgte at vride sig ud af hans greb. Dog greb han fat om hendes nakke og pressede sine læber mod hendes, før han gav slip og lod hende gå "mød mig i morgen, i parken, ved det sted hvor du mødte Damian...klokken 8 om aften. Der vil jeg vente på dig" han smilede bredt til hende og modsat så mange andre gange hvor han smilte, så nåede dette hans øjne.

//ja det har jeg set...så fint, er dog nysgerrig hvad denne GIF står for
Tilbage til toppen Go down
Lyssa
A-rang
A-rang
Lyssa


Antal indlæg : 320
Join date : 04/07/14
Age : 29
Bosted : Ukendt

we're all just humans - Damian - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: we're all just humans - Damian   we're all just humans - Damian - Page 4 Icon_minitimeLør Jul 05, 2014 6:41 pm

//ved ikke helt om den skal bruges permanent endnu. Kommer an på hvad der sker mellem Theo og Lyssa. Afslutter vores emne her. Opretter du et nyt, i parken? Wink

Hun smilede til ham, kærligt.
''Daniel er den mand jeg bor hos indtil jeg er kommet på rette køl igen.'' smilede hun.
''han er bare en ven.'' lovede hun Theo, ærligt og oprigtigt.

''så ses vi i parken.'' smilede hun roligt, kærligt. Inden hun tog i døren og åbnede den.
Hun forsvandt ud af lejligheden, efter at have sendt ham et luftkys.
Tilbage til toppen Go down
Damian
Nybegynder
Nybegynder
Damian


Antal indlæg : 91
Join date : 04/07/14
Bosted : De/han bor i en lejelighed i Ravenwood Village med deres lille husky

we're all just humans - Damian - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: we're all just humans - Damian   we're all just humans - Damian - Page 4 Icon_minitimeLør Jul 05, 2014 6:46 pm

//den er sødt, jeg sender dig linket

men ja official OUT Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





we're all just humans - Damian - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: we're all just humans - Damian   we're all just humans - Damian - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
we're all just humans - Damian
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» Damian ~ en tur i parken
» like to have a drink to? ~ Damian
» Since you asked for it ~ Daniel og Damian

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Everything has changed :: Ravenwood city :: Ravenwood Village :: Parken-
Gå til: