Everything has changed
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» evt. sletning af bruger...
Den første fraværspost! (Fravær - Samael) Icon_minitimeOns Dec 10, 2014 7:35 pm af Gæst

» Maybe, you should just forget this, Daniel...?
Den første fraværspost! (Fravær - Samael) Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 5:08 pm af Lyssa

» Hold dig væk (Alayne)
Den første fraværspost! (Fravær - Samael) Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 4:24 pm af Alayne

» All alone
Den første fraværspost! (Fravær - Samael) Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 1:48 pm af Alayne

» Faceclaim listen
Den første fraværspost! (Fravær - Samael) Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 1:43 pm af Noelle

» Lullaby.. ~ Daniel
Den første fraværspost! (Fravær - Samael) Icon_minitimeTirs Nov 18, 2014 4:54 pm af Lyssa

» who the f*** are you?
Den første fraværspost! (Fravær - Samael) Icon_minitimeTors Nov 06, 2014 4:24 pm af Bella

» The Riverside Meeting - Wren
Den første fraværspost! (Fravær - Samael) Icon_minitimeTirs Nov 04, 2014 5:50 pm af Wren

» Venskaber skabes - Francesca
Den første fraværspost! (Fravær - Samael) Icon_minitimeLør Nov 01, 2014 11:21 pm af Francesca

Mest aktive brugere
Lyssa
Den første fraværspost! (Fravær - Samael) Earth_10Den første fraværspost! (Fravær - Samael) Earth_10Den første fraværspost! (Fravær - Samael) Earth_10 
Damian
Den første fraværspost! (Fravær - Samael) Earth_10Den første fraværspost! (Fravær - Samael) Earth_10Den første fraværspost! (Fravær - Samael) Earth_10 
Sophia
Den første fraværspost! (Fravær - Samael) Earth_10Den første fraværspost! (Fravær - Samael) Earth_10Den første fraværspost! (Fravær - Samael) Earth_10 
Bjørn
Den første fraværspost! (Fravær - Samael) Earth_10Den første fraværspost! (Fravær - Samael) Earth_10Den første fraværspost! (Fravær - Samael) Earth_10 
Dian
Den første fraværspost! (Fravær - Samael) Earth_10Den første fraværspost! (Fravær - Samael) Earth_10Den første fraværspost! (Fravær - Samael) Earth_10 
Christopher Wilson
Den første fraværspost! (Fravær - Samael) Earth_10Den første fraværspost! (Fravær - Samael) Earth_10Den første fraværspost! (Fravær - Samael) Earth_10 
Elena
Den første fraværspost! (Fravær - Samael) Earth_10Den første fraværspost! (Fravær - Samael) Earth_10Den første fraværspost! (Fravær - Samael) Earth_10 
Samael
Den første fraværspost! (Fravær - Samael) Earth_10Den første fraværspost! (Fravær - Samael) Earth_10Den første fraværspost! (Fravær - Samael) Earth_10 
Richard
Den første fraværspost! (Fravær - Samael) Earth_10Den første fraværspost! (Fravær - Samael) Earth_10Den første fraværspost! (Fravær - Samael) Earth_10 
Melia
Den første fraværspost! (Fravær - Samael) Earth_10Den første fraværspost! (Fravær - Samael) Earth_10Den første fraværspost! (Fravær - Samael) Earth_10 
Statistik
Der er i alt 42 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Venus

Vores brugere har i alt skrevet 1076 indlæg i 100 emner

 

 Den første fraværspost! (Fravær - Samael)

Go down 
ForfatterBesked
Samael
Nybegynder
Nybegynder
Samael


Antal indlæg : 31
Join date : 02/07/14
Age : 28
Bosted : Ravenwood city

Den første fraværspost! (Fravær - Samael) Empty
IndlægEmne: Den første fraværspost! (Fravær - Samael)   Den første fraværspost! (Fravær - Samael) Icon_minitimeSøn Jul 06, 2014 4:33 pm

Halløj!

Aller først vil jeg gerne sige undskyld til min emnepartnere, og dem jeg skylder at oprette et emne til, over hvor langsom jeg har været. Der har bare været andre ting der har hevet i mig og min kreativitet en smule lav. Wink
Jeg håber jeg kan nå at svare folk inden for de næste to dage - Men bliv ikke skuffede hvis jeg ikke gør o.o
Hvis jeg ikke når det, eller hvis jeg gør, vil jeg svare så hurtigt og godt jeg kan, når jeg er hjemme igen...For...:

Jeg er fraværende fra på tirsdag/onsdag til...D. 12. (kigger i kalenderen) - Til om lørdagen/søndagen.
Altså fra den 8-9 til d. 12 Juli Smile - Skarøfestival!

Derefter er jeg hjemme et par dage (og håber jeg når at svare folk på den tid), inden jeg smutter til Ungarn d. 17-27 juli. 10 dages tid. Hvor jeg altså overhoved ikke kommer på eller svare.

Når jeg kommer hjem igen skal jeg over til mine forældre, fordi mine søskende og nevøer kommer på besøg derovre...Og så skal vi hygge os. Og jeg skal besøge min farmor. Men det svinger lidt, så kommer nok til at kunne være aktiv lidt. Og d. 4 august starter jeg så på min skole...xD

Så! Nu ved i hvorfor jeg er så laaaangsom til at svare! Og i ved hvornår jeg slet ikke svare...
Men jeg skal gøre mit bedste når jeg endelig er her Smile
God sommer!

Mvh
- Samael Raven
Tilbage til toppen Go down
 
Den første fraværspost! (Fravær - Samael)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Admin fravær - Sophia
» what the fuck is your problem with ADS? ( Samael )
» Fravær, wekkend.
» fravær for to personer
» undskyldning af uanmeldt fravær...

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Everything has changed :: Alle andre ting :: Fravær-
Gå til: