Halløj!
Aller først vil jeg gerne sige undskyld til min emnepartnere, og dem jeg skylder at oprette et emne til, over hvor langsom jeg har været. Der har bare været andre ting der har hevet i mig og min kreativitet en smule lav.
Jeg håber jeg kan nå at svare folk inden for de næste to dage - Men bliv ikke skuffede hvis jeg ikke gør o.o
Hvis jeg ikke når det, eller hvis jeg gør, vil jeg svare så hurtigt og godt jeg kan, når jeg er hjemme igen...For...:
Jeg er fraværende fra på tirsdag/onsdag til...D. 12. (kigger i kalenderen) - Til om lørdagen/søndagen.
Altså fra den 8-9 til d. 12 Juli
- Skarøfestival!
Derefter er jeg hjemme et par dage (og håber jeg når at svare folk på den tid), inden jeg smutter til Ungarn d. 17-27 juli. 10 dages tid. Hvor jeg altså overhoved ikke kommer på eller svare.
Når jeg kommer hjem igen skal jeg over til mine forældre, fordi mine søskende og nevøer kommer på besøg derovre...Og så skal vi hygge os. Og jeg skal besøge min farmor. Men det svinger lidt, så kommer nok til at kunne være aktiv lidt. Og d. 4 august starter jeg så på min skole...xD
Så! Nu ved i hvorfor jeg er så laaaangsom til at svare! Og i ved hvornår jeg slet ikke svare...
Men jeg skal gøre mit bedste når jeg endelig er her
God sommer!
Mvh
- Samael Raven