Everything has changed
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» evt. sletning af bruger...
undskyldning af uanmeldt fravær... Icon_minitimeOns Dec 10, 2014 7:35 pm af Gæst

» Maybe, you should just forget this, Daniel...?
undskyldning af uanmeldt fravær... Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 5:08 pm af Lyssa

» Hold dig væk (Alayne)
undskyldning af uanmeldt fravær... Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 4:24 pm af Alayne

» All alone
undskyldning af uanmeldt fravær... Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 1:48 pm af Alayne

» Faceclaim listen
undskyldning af uanmeldt fravær... Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 1:43 pm af Noelle

» Lullaby.. ~ Daniel
undskyldning af uanmeldt fravær... Icon_minitimeTirs Nov 18, 2014 4:54 pm af Lyssa

» who the f*** are you?
undskyldning af uanmeldt fravær... Icon_minitimeTors Nov 06, 2014 4:24 pm af Bella

» The Riverside Meeting - Wren
undskyldning af uanmeldt fravær... Icon_minitimeTirs Nov 04, 2014 5:50 pm af Wren

» Venskaber skabes - Francesca
undskyldning af uanmeldt fravær... Icon_minitimeLør Nov 01, 2014 11:21 pm af Francesca

Mest aktive brugere
Lyssa
undskyldning af uanmeldt fravær... Earth_10undskyldning af uanmeldt fravær... Earth_10undskyldning af uanmeldt fravær... Earth_10 
Damian
undskyldning af uanmeldt fravær... Earth_10undskyldning af uanmeldt fravær... Earth_10undskyldning af uanmeldt fravær... Earth_10 
Sophia
undskyldning af uanmeldt fravær... Earth_10undskyldning af uanmeldt fravær... Earth_10undskyldning af uanmeldt fravær... Earth_10 
Bjørn
undskyldning af uanmeldt fravær... Earth_10undskyldning af uanmeldt fravær... Earth_10undskyldning af uanmeldt fravær... Earth_10 
Dian
undskyldning af uanmeldt fravær... Earth_10undskyldning af uanmeldt fravær... Earth_10undskyldning af uanmeldt fravær... Earth_10 
Christopher Wilson
undskyldning af uanmeldt fravær... Earth_10undskyldning af uanmeldt fravær... Earth_10undskyldning af uanmeldt fravær... Earth_10 
Elena
undskyldning af uanmeldt fravær... Earth_10undskyldning af uanmeldt fravær... Earth_10undskyldning af uanmeldt fravær... Earth_10 
Samael
undskyldning af uanmeldt fravær... Earth_10undskyldning af uanmeldt fravær... Earth_10undskyldning af uanmeldt fravær... Earth_10 
Richard
undskyldning af uanmeldt fravær... Earth_10undskyldning af uanmeldt fravær... Earth_10undskyldning af uanmeldt fravær... Earth_10 
Melia
undskyldning af uanmeldt fravær... Earth_10undskyldning af uanmeldt fravær... Earth_10undskyldning af uanmeldt fravær... Earth_10 
Statistik
Der er i alt 42 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Venus

Vores brugere har i alt skrevet 1076 indlæg i 100 emner

 

 undskyldning af uanmeldt fravær...

Go down 
ForfatterBesked
Lyssa
A-rang
A-rang
Lyssa


Antal indlæg : 320
Join date : 04/07/14
Age : 29
Bosted : Ukendt

undskyldning af uanmeldt fravær... Empty
IndlægEmne: undskyldning af uanmeldt fravær...   undskyldning af uanmeldt fravær... Icon_minitimeLør Jul 19, 2014 9:36 pm

Hej guys!

Jeg er virkelig ked af, at jeg har været fraværende i tja... i ved nok hvor længe.
Jeg har været... optaget, af personlige ting.

Alt i alt, for at komme med en undskyldning der bare giver en smule mening:

Mit bryllup til næste sommer er nu aflyst, min mor vil ikke længere se mig, jeg er smidt ud af min familie og jeg er økonomisk på røven.
Så som det vist giver udtryk for, så har jeg ikke været meget for at komme på hverken her, på Underworld, på min egen side eller på Potterskolen.Jeg har været meget stresset og det er ikke noget jeg undskylder for.
Men jeg er ked af at jeg ikke gav mine venner herinde besked.
Undskyld.
Tilbage til toppen Go down
 
undskyldning af uanmeldt fravær...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Fravær, wekkend.
» fravær for to personer
» Admin fravær - Sophia
» Den første fraværspost! (Fravær - Samael)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Everything has changed :: Alle andre ting :: Fravær-
Gå til: