looking for something? Maybe I can help... ~Emnesøgning~
5 deltagere
Forfatter
Besked
Melia Nybegynder
Antal indlæg : 14 Join date : 04/07/14 Age : 27 Bosted : hun bor i et hus lidt uden for byen
Emne: looking for something? Maybe I can help... ~Emnesøgning~ Fre Jul 04, 2014 10:53 am
Melia er en helt ny karakter som jeg gerne vil have i spil, jeg er lidt spændt på hvordan hun kommer til at være da jeg har valgt at ville spille en personlighed frem.
Men ja, jeg sørger Emne til at få gang i Melia, vi søger ~
Venner/veninder ~ nogen hun kan stole på og have det sjovt med. Fjender ~ hvis man har venner, har man også fjender da alle ikke kan være venner. Flirts ~ alle søger vel kærligeheden et eller andet sted, dog vil jeg mene at kærester er noget man spiller sig frem til Måske noget familie ~ efter som Melia blev adopteret kunne hun godt have noget familie et sted.
Melia søger også et job, hun ved ikke hvad hun vil lave i nu.
der ud over kunne hun godt bruge en til at vise hende rundt i Ravenwood Village da hun lige er kommet til fra en af de minder byer.
hvis i har en ide til et plot vil jeg rigtigt gerne høre den ^^ håber der er nogen der vil hjælpe os i gang
Sophia Admin
Antal indlæg : 63 Join date : 29/06/14 Age : 27 Bosted : Ravenwood Village
Emne: Sv: looking for something? Maybe I can help... ~Emnesøgning~ Fre Jul 04, 2014 10:57 am
Jeg er frisk på et emne med dig
Melia Nybegynder
Antal indlæg : 14 Join date : 04/07/14 Age : 27 Bosted : hun bor i et hus lidt uden for byen
Emne: Sv: looking for something? Maybe I can help... ~Emnesøgning~ Fre Jul 04, 2014 10:59 am
fedt! har du en ide til et plot?
Sophia Admin
Emne: Sv: looking for something? Maybe I can help... ~Emnesøgning~ Fre Jul 04, 2014 11:02 am
Måske kunne de blive jagtet af nogle forskere sammen eller fanget sammen. Sophia er blanding og Malia er specielrace. De kunne sagtens blive fanget sammen eller noget i den stil
Melia Nybegynder
Emne: Sv: looking for something? Maybe I can help... ~Emnesøgning~ Fre Jul 04, 2014 11:09 am
det lyder som en spændende ide! det kan vi godt sige kan jeg logge dig til at lave måske?
Sophia Admin
Emne: Sv: looking for something? Maybe I can help... ~Emnesøgning~ Fre Jul 04, 2014 11:10 am
Ville have hørt om du ikke ville lave det, jeg har lavet alle mine andre emner nemlig
Melia Nybegynder
Emne: Sv: looking for something? Maybe I can help... ~Emnesøgning~ Fre Jul 04, 2014 11:11 am
jo kan jeg godt, bare kom med et sted
Sophia Admin
Emne: Sv: looking for something? Maybe I can help... ~Emnesøgning~ Fre Jul 04, 2014 11:13 am
Rosenclaw måske, der sker jo altid ting en masse ting
Melia Nybegynder
Emne: Sv: looking for something? Maybe I can help... ~Emnesøgning~ Fre Jul 04, 2014 11:16 am
super, jeg sender en pm når det er lavet
Samael Nybegynder
Antal indlæg : 31 Join date : 02/07/14 Age : 29 Bosted : Ravenwood city
Emne: Sv: looking for something? Maybe I can help... ~Emnesøgning~ Fre Jul 04, 2014 1:39 pm
Jeg er frisk? XD
En mulig ide til plot kunne være, da Samael også selv er ny til byen, at de prøver at finde rundt i den sammen? Samael har været der lidt før, for 3 år siden, men det er begrænset hvor meget han husker? xD
Damian Nybegynder
Antal indlæg : 91 Join date : 04/07/14 Bosted : De/han bor i en lejelighed i Ravenwood Village med deres lille husky
Emne: Sv: looking for something? Maybe I can help... ~Emnesøgning~ Lør Jul 05, 2014 2:40 pm
Jeg vil også meget gerne emne med dig
Melia Nybegynder
Emne: Sv: looking for something? Maybe I can help... ~Emnesøgning~ Man Jul 07, 2014 12:45 pm
Sorry tiden! x3
Samael det lyder som en god ide lade os prøve det så kan vi altid se hvad der sker
Efter som du ikke har så god tid vil jeg gerne lave det hvis du ikke har noget i mod det
Damien Fedt nok, har du en ide til et plot måske?
Damian Nybegynder
Antal indlæg : 91 Join date : 04/07/14 Bosted : De/han bor i en lejelighed i Ravenwood Village med deres lille husky
Emne: Sv: looking for something? Maybe I can help... ~Emnesøgning~ Man Jul 07, 2014 12:50 pm
Mhh en flirt måske? Eller er der andet du kunne bruge?
Melia Nybegynder
Emne: Sv: looking for something? Maybe I can help... ~Emnesøgning~ Man Jul 07, 2014 1:07 pm
de kan godt have en flirt ^^ det kunne være hun kunne overnatte ved ham efter som hun ikke har et sted at bo?
Damian Nybegynder
Emne: Sv: looking for something? Maybe I can help... ~Emnesøgning~ Man Jul 07, 2014 1:11 pm
Sure, men hvodan skulle det hele så ske
Jeg mener hvor og hvordan mødes de?
Melia Nybegynder
Emne: Sv: looking for something? Maybe I can help... ~Emnesøgning~ Man Jul 07, 2014 1:19 pm
de kunne mødes tilfældigt på Ravenclaw måske?
Damian Nybegynder
Emne: Sv: looking for something? Maybe I can help... ~Emnesøgning~ Man Jul 07, 2014 1:22 pm
Det lydet nu fint
Gider du evt. Lave?
Melia Nybegynder
Emne: Sv: looking for something? Maybe I can help... ~Emnesøgning~ Man Jul 07, 2014 1:32 pm
kan jeg godt men skal lige have lavet et emne til Sophia først
Damian Nybegynder
Emne: Sv: looking for something? Maybe I can help... ~Emnesøgning~ Man Jul 07, 2014 1:34 pm
Det er skam helt fint, jeg venter blot
Samael Nybegynder
Antal indlæg : 31 Join date : 02/07/14 Age : 29 Bosted : Ravenwood city
Emne: Sv: looking for something? Maybe I can help... ~Emnesøgning~ Tirs Jul 08, 2014 7:36 am
Jamen jeg ville være rigtig glad hvis du fik lyst til at lave det
Bjørn Nybegynder
Antal indlæg : 58 Join date : 08/07/14 Age : 30 Bosted : ukendt, af sikkerhed's hensyn, men vidner har set ham i Dian's hus meget, og i en lejlighed med en vis Elena.
Emne: Sv: looking for something? Maybe I can help... ~Emnesøgning~ Ons Jul 09, 2014 9:15 pm
min ide er, at Melia kan være blevet adopteret ind i Bjørn's familie, og han derfor ser hende som en slags lille søster, hvis det er en ide? ^^
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: looking for something? Maybe I can help... ~Emnesøgning~
looking for something? Maybe I can help... ~Emnesøgning~