Everything has changed
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» evt. sletning af bruger...
"Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Icon_minitimeOns Dec 10, 2014 7:35 pm af Gæst

» Maybe, you should just forget this, Daniel...?
"Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 5:08 pm af Lyssa

» Hold dig væk (Alayne)
"Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 4:24 pm af Alayne

» All alone
"Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 1:48 pm af Alayne

» Faceclaim listen
"Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 1:43 pm af Noelle

» Lullaby.. ~ Daniel
"Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Icon_minitimeTirs Nov 18, 2014 4:54 pm af Lyssa

» who the f*** are you?
"Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Icon_minitimeTors Nov 06, 2014 4:24 pm af Bella

» The Riverside Meeting - Wren
"Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Icon_minitimeTirs Nov 04, 2014 5:50 pm af Wren

» Venskaber skabes - Francesca
"Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Icon_minitimeLør Nov 01, 2014 11:21 pm af Francesca

Mest aktive brugere
Lyssa
"Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Earth_10"Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Earth_10"Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Earth_10 
Damian
"Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Earth_10"Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Earth_10"Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Earth_10 
Sophia
"Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Earth_10"Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Earth_10"Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Earth_10 
Bjørn
"Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Earth_10"Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Earth_10"Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Earth_10 
Dian
"Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Earth_10"Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Earth_10"Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Earth_10 
Christopher Wilson
"Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Earth_10"Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Earth_10"Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Earth_10 
Elena
"Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Earth_10"Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Earth_10"Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Earth_10 
Samael
"Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Earth_10"Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Earth_10"Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Earth_10 
Richard
"Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Earth_10"Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Earth_10"Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Earth_10 
Melia
"Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Earth_10"Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Earth_10"Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Earth_10 
Statistik
Der er i alt 42 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Venus

Vores brugere har i alt skrevet 1076 indlæg i 100 emner

 

 "Say hallo to something scary!" (Emnesøgning)

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Samael
Nybegynder
Nybegynder
Samael


Antal indlæg : 31
Join date : 02/07/14
Age : 28
Bosted : Ravenwood city

"Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Empty
IndlægEmne: "Say hallo to something scary!" (Emnesøgning)   "Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Icon_minitimeFre Jul 04, 2014 7:50 am

Halløj væsner!

Formål: Jeg søger emner!

Er der krav: Ud over at jeg kun skriver dansk...
Har jeg kun et! Besvar emnet...Eller fortæl mig hvis du ikke er aktiv i længere tid/ikke gider emnet længere. Wink

Hvad søger jeg?:
Alt. Og intet. Jeg gider ikke planlægge relationer - De dukker selv op i emnerne, når det er passende.
Her taler jeg selvfølgelig om relationer som...Familie, gamle barndomsvenner og kærester. De to første passer ikke til min historie og den sidste...Er bedst, når den opstår spontan.
Resten, som nutidige venner/fjender, arbejde, ting og sager...Kan vi evt. planlægge.
Men der ud over er jeg frisk på absolut næsten ethvert plot!

Lidt om mig?:
Åh...Du har brug for en smagsprøve? Okay, then...

Jeg er en dæmon. Jeg er umiddelbart den eneste af min slags - På jorden. Well, der er sikkert nogle fanatiker der vil påstå de er eller har været besat af en...Men tro mig. Jeg er værre. Altså hvis du rammer en af mine dårlige dage.
Jeg render lidt rundt på jorden og gemmer mig. Nok er jeg stærk, men jeg er også alene. Så er det dumt at råbe for højt. Om jeg laver noget? Lige nu prøver jeg at finde noget jeg gider...Jeg holder alle mulighederne åbne. Hvilket også resulterer i at jeg keder mig. Hvis jeg ikke snart finder på noget...Tror jeg det vil gå ud over befolkningen. Og hvorfor ikke? De bliver allerede drillet af diverse væsner - Jer.
Åh ja...jeg er nok en anelse arrogant, ligeglad eller kold. Eller...måske er jeg venlig og fuld af omsorg. Der er en grund til folk ikke ved om de skal kalde mig god eller ond...
Omend de alle er enige om at kalde mig dødens engel...
Tsk!
Skriv nu bare, hvis jeg er interessant nok til dig...Så finder vi på en leg, som vi kan lege...

Med venlig hilsen
- Samael Raven
Tilbage til toppen Go down
Lyssa
A-rang
A-rang
Lyssa


Antal indlæg : 320
Join date : 04/07/14
Age : 29
Bosted : Ukendt

"Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: "Say hallo to something scary!" (Emnesøgning)   "Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Icon_minitimeFre Jul 04, 2014 4:50 pm

Som altid, er jeg frisk! Smile
Men du må jo sige til, hvis du orker mig Wink
Tilbage til toppen Go down
Dian
Nybegynder
Nybegynder
Dian


Antal indlæg : 47
Join date : 04/07/14
Age : 28
Bosted : i et hus

"Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: "Say hallo to something scary!" (Emnesøgning)   "Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Icon_minitimeFre Jul 04, 2014 9:50 pm

jeg er ogs frisk xD
Tilbage til toppen Go down
Samael
Nybegynder
Nybegynder
Samael


Antal indlæg : 31
Join date : 02/07/14
Age : 28
Bosted : Ravenwood city

"Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: "Say hallo to something scary!" (Emnesøgning)   "Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Icon_minitimeLør Jul 05, 2014 8:26 am

Selvfølgelig orker jeg dig? Oo

Jamen jeg er også frisk!
Så til jer begge: Plot eller tilfældigt? Smile
Tilbage til toppen Go down
Dian
Nybegynder
Nybegynder
Dian


Antal indlæg : 47
Join date : 04/07/14
Age : 28
Bosted : i et hus

"Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: "Say hallo to something scary!" (Emnesøgning)   "Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Icon_minitimeSøn Jul 06, 2014 8:35 am

Øm... Har ingen ideer til noget så tilfældigt? xD
Tilbage til toppen Go down
Samael
Nybegynder
Nybegynder
Samael


Antal indlæg : 31
Join date : 02/07/14
Age : 28
Bosted : Ravenwood city

"Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: "Say hallo to something scary!" (Emnesøgning)   "Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Icon_minitimeSøn Jul 06, 2014 4:29 pm

Lad os tage et tilfældigt Smile
Jeg har ikke rigtig tid til at oprette...(har allerede to emner at oprette og en halv million andre at svare...uh o.o) Så vil du være så venlig? xD
Tilbage til toppen Go down
Dian
Nybegynder
Nybegynder
Dian


Antal indlæg : 47
Join date : 04/07/14
Age : 28
Bosted : i et hus

"Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: "Say hallo to something scary!" (Emnesøgning)   "Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Icon_minitimeSøn Jul 06, 2014 7:24 pm

jo okay, hvis du gir mig et sted, men ved ikk hvor hurtigt jeg får det lavet xD
Tilbage til toppen Go down
Samael
Nybegynder
Nybegynder
Samael


Antal indlæg : 31
Join date : 02/07/14
Age : 28
Bosted : Ravenwood city

"Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: "Say hallo to something scary!" (Emnesøgning)   "Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Icon_minitimeSøn Jul 06, 2014 7:54 pm

Bare et hvilket som helst sted, gerne Ravenwood village xD
Det er helt fint Wink
Tilbage til toppen Go down
Bjørn
Nybegynder
Nybegynder
Bjørn


Antal indlæg : 58
Join date : 08/07/14
Age : 29
Bosted : ukendt, af sikkerhed's hensyn, men vidner har set ham i Dian's hus meget, og i en lejlighed med en vis Elena.

"Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: "Say hallo to something scary!" (Emnesøgning)   "Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Icon_minitimeOns Jul 09, 2014 10:00 pm

jeg er frisk, hvis du vil tage en leg med en garvet soldat? Razz
Tilbage til toppen Go down
Samael
Nybegynder
Nybegynder
Samael


Antal indlæg : 31
Join date : 02/07/14
Age : 28
Bosted : Ravenwood city

"Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: "Say hallo to something scary!" (Emnesøgning)   "Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Icon_minitimeSøn Jul 13, 2014 2:10 pm

Well...
Det har endnu ikke skadet Smile
Jeg er frisk! Plot eller tilfældigt?
Tilbage til toppen Go down
Bjørn
Nybegynder
Nybegynder
Bjørn


Antal indlæg : 58
Join date : 08/07/14
Age : 29
Bosted : ukendt, af sikkerhed's hensyn, men vidner har set ham i Dian's hus meget, og i en lejlighed med en vis Elena.

"Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: "Say hallo to something scary!" (Emnesøgning)   "Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Icon_minitimeSøn Jul 13, 2014 3:32 pm

hmmmm har du nogen ideer? Smile

ellers tager vi bare tilfældigt :3
Tilbage til toppen Go down
Samael
Nybegynder
Nybegynder
Samael


Antal indlæg : 31
Join date : 02/07/14
Age : 28
Bosted : Ravenwood city

"Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: "Say hallo to something scary!" (Emnesøgning)   "Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Icon_minitimeSøn Jul 13, 2014 7:07 pm

Det kommer an på om du "bare" render rundt og er soldat, eller du måske er sat til at dræbe væsner/fange dem eller hvad ved jeg?
Hvis ikke, tror jeg tilfældigt er det bedste Smile
Tilbage til toppen Go down
Bjørn
Nybegynder
Nybegynder
Bjørn


Antal indlæg : 58
Join date : 08/07/14
Age : 29
Bosted : ukendt, af sikkerhed's hensyn, men vidner har set ham i Dian's hus meget, og i en lejlighed med en vis Elena.

"Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: "Say hallo to something scary!" (Emnesøgning)   "Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Icon_minitimeSøn Jul 13, 2014 8:28 pm

hmm.. kan være Bjørn er sat til og fange nogle væsner, og så blander Samael sig af den ene eller anden grund? owo?
Tilbage til toppen Go down
Samael
Nybegynder
Nybegynder
Samael


Antal indlæg : 31
Join date : 02/07/14
Age : 28
Bosted : Ravenwood city

"Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: "Say hallo to something scary!" (Emnesøgning)   "Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Icon_minitimeMan Jul 14, 2014 3:58 pm

Det er en fin ide, det passer med mit spil. Hvem laver det? Og er der noget ønsket sted? Smile
Tilbage til toppen Go down
Bjørn
Nybegynder
Nybegynder
Bjørn


Antal indlæg : 58
Join date : 08/07/14
Age : 29
Bosted : ukendt, af sikkerhed's hensyn, men vidner har set ham i Dian's hus meget, og i en lejlighed med en vis Elena.

"Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: "Say hallo to something scary!" (Emnesøgning)   "Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Icon_minitimeMan Jul 14, 2014 5:32 pm

da intet ønsket sted, bare et øde sted, og jeg kan godt lave det, når jeg færdig med nogle ting :3
Tilbage til toppen Go down
Samael
Nybegynder
Nybegynder
Samael


Antal indlæg : 31
Join date : 02/07/14
Age : 28
Bosted : Ravenwood city

"Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: "Say hallo to something scary!" (Emnesøgning)   "Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Icon_minitimeTirs Jul 15, 2014 10:28 am

Jamen det vil du så få æren af Smile
Tilbage til toppen Go down
Sera
Nybegynder
Nybegynder
Sera


Antal indlæg : 2
Join date : 02/07/14

"Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: "Say hallo to something scary!" (Emnesøgning)   "Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Icon_minitimeLør Jul 19, 2014 3:59 pm

Hvis du stadig har lyst er jeg også frisk.
Tilbage til toppen Go down
Samael
Nybegynder
Nybegynder
Samael


Antal indlæg : 31
Join date : 02/07/14
Age : 28
Bosted : Ravenwood city

"Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: "Say hallo to something scary!" (Emnesøgning)   "Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Icon_minitimeMan Jul 28, 2014 10:33 am

Det er jeg Smile
Plot eller tilfældigt?
Tilbage til toppen Go down
Sera
Nybegynder
Nybegynder
Sera


Antal indlæg : 2
Join date : 02/07/14

"Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: "Say hallo to something scary!" (Emnesøgning)   "Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Icon_minitimeSøn Aug 03, 2014 2:32 pm

Måske du kan redde hende fra nogle væsner der ikke er så søde ved hende og så kan vi se hvad der sker?? Er ikke så god til plot ting, du har måske ide til hvad du bruge en stum Animator til.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





"Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: "Say hallo to something scary!" (Emnesøgning)   "Say hallo to something scary!" (Emnesøgning) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
"Say hallo to something scary!" (Emnesøgning)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» looking for something? Maybe I can help... ~Emnesøgning~
» Everybody needs company, even little girls (emnesøgning)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Everything has changed :: Alle andre ting :: Emnesøgning-
Gå til: