Antal indlæg : 34 Join date : 03/07/14 Bosted : Hun bor i en lejelighed i Ravenwood Village
Emne: Sv: Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Lør Jul 05, 2014 11:51 pm
Samael - Jamen det lyder jo som et sjovt plot, så jo den er jeg inde for
- Kunne du evt. starte og sted mæssigt...wow I have no fucking clue. Det er ikke just fordi der er så mange steder igen
Godric - Lovely
- Hvilken en af dem har du mest lyst til, jeg er da oppe for begge
James - Perfekt
Samael Nybegynder
Antal indlæg : 31 Join date : 02/07/14 Age : 29 Bosted : Ravenwood city
Emne: Sv: Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Søn Jul 06, 2014 6:25 am
Mit bud ville være Ravenwood city ^^ Jeg kan godt lave...Men i så fald aner jeg ikke hvornår det bliver, da jeg har minimal tid xD
Dian Nybegynder
Antal indlæg : 47 Join date : 04/07/14 Age : 28 Bosted : i et hus
Emne: Sv: Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Søn Jul 06, 2014 10:29 am
Hvis du stadig mangler, er jeg ogs frisk på noget xD
Godric Nybegynder
Antal indlæg : 10 Join date : 03/07/14 Age : 28 Bosted : over alt
Emne: Sv: Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Søn Jul 06, 2014 11:03 am
Hm ja skal vi så bare starte med ven, og se om der sker mere?
Elena Nybegynder
Antal indlæg : 34 Join date : 03/07/14 Bosted : Hun bor i en lejelighed i Ravenwood Village
Emne: Sv: Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Tirs Jul 08, 2014 8:54 am
Dian - øhm sure, hvad har du i tankerne for et plot?
Godric - Jo det kan vi skam godt, gider du evt. lave?
Bjørn Nybegynder
Antal indlæg : 58 Join date : 08/07/14 Age : 30 Bosted : ukendt, af sikkerhed's hensyn, men vidner har set ham i Dian's hus meget, og i en lejlighed med en vis Elena.
Emne: Sv: Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Ons Jul 09, 2014 9:12 pm
hmm.. er frisk på venner, da min karakter er lovet bort xD
men Bjørn er en loyal ven, da han som soldat forstår sammenhold, så han vil være en god ven og have, hvis du vil have ham ved din side som en buddy eller eventuelt fællesbo? ^^
Elena Nybegynder
Emne: Sv: Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Ons Jul 09, 2014 9:17 pm
Venner er da også hyggeligt, hvem kan ikke bruge venner?
det kunne måske være en kombination? så de bor sammen, men på samme tid skaber et venskab?
Bjørn Nybegynder
Antal indlæg : 58 Join date : 08/07/14 Age : 30 Bosted : ukendt, af sikkerhed's hensyn, men vidner har set ham i Dian's hus meget, og i en lejlighed med en vis Elena.
Emne: Sv: Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Ons Jul 09, 2014 9:18 pm
det er skam fint med mig hehe
kan være de har boedet sammen et stykke tid, og er sån små gode venner, men så kan vi lave et emne, hvor vi bare laver lidt stille og roligt frem og tilbage? hvor vi kan se hinanden's karakterer an, og der ved bedømme om de bliver bedre eller værre venner? ^^
Elena Nybegynder
Emne: Sv: Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Ons Jul 09, 2014 9:20 pm
jo det lyder skam som en super ide
kunne du evt. lave, har super mange emner at skulle besvarer
Bjørn Nybegynder
Emne: Sv: Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Ons Jul 09, 2014 9:22 pm
helt iorden, jeg finder på noget lidt tilfældigt xD men laver en typisk 2 mands hver for sig lejlighed ting
Elena Nybegynder
Emne: Sv: Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Ons Jul 09, 2014 9:24 pm
lyder skam godt
haha helt okay
Bjørn Nybegynder
Emne: Sv: Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Ons Jul 09, 2014 9:28 pm
ved dog ikke om da kommer til og ske slemme ting, altså hans hjerte er lovet bort, men han er stadig et han køn, så det ved jeg ikke med, nu må vi se, bare til opdatering, you never know XD
Elena Nybegynder
Emne: Sv: Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Ons Jul 09, 2014 9:34 pm
det tager man som det kommer
Bjørn Nybegynder
Emne: Sv: Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Ons Jul 09, 2014 9:35 pm
helt iorden, hehe xP
hmmm hvordan står deres venskab? ^^ tænker lidt følgende :3
de er okay gode venner, har måske lavet lidt sjove ting før ya know?, hjælper hinanden med huslejen og støtter op omkring hinanden om forskelige ting? ^^
Elena Nybegynder
Emne: Sv: Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Ons Jul 09, 2014 9:42 pm
Med de har lavet sjovt, mener du sex? hvilket jeg ikke er helt sikker på. Hun er meget uskyldig når det kommer til sex. Hun ville rødme når man spurgte ind til det
men med det andet kan jeg da kun sige ja
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Give me something to do [emne/plot/relationssøgning]
Give me something to do [emne/plot/relationssøgning]