Everything has changed
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» evt. sletning af bruger...
Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Icon_minitimeOns Dec 10, 2014 7:35 pm af Gæst

» Maybe, you should just forget this, Daniel...?
Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 5:08 pm af Lyssa

» Hold dig væk (Alayne)
Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 4:24 pm af Alayne

» All alone
Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 1:48 pm af Alayne

» Faceclaim listen
Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 1:43 pm af Noelle

» Lullaby.. ~ Daniel
Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Icon_minitimeTirs Nov 18, 2014 4:54 pm af Lyssa

» who the f*** are you?
Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Icon_minitimeTors Nov 06, 2014 4:24 pm af Bella

» The Riverside Meeting - Wren
Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Icon_minitimeTirs Nov 04, 2014 5:50 pm af Wren

» Venskaber skabes - Francesca
Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Icon_minitimeLør Nov 01, 2014 11:21 pm af Francesca

Mest aktive brugere
Lyssa
Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Earth_10Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Earth_10Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Earth_10 
Damian
Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Earth_10Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Earth_10Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Earth_10 
Sophia
Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Earth_10Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Earth_10Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Earth_10 
Bjørn
Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Earth_10Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Earth_10Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Earth_10 
Dian
Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Earth_10Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Earth_10Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Earth_10 
Christopher Wilson
Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Earth_10Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Earth_10Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Earth_10 
Elena
Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Earth_10Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Earth_10Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Earth_10 
Samael
Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Earth_10Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Earth_10Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Earth_10 
Richard
Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Earth_10Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Earth_10Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Earth_10 
Melia
Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Earth_10Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Earth_10Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Earth_10 
Statistik
Der er i alt 42 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Venus

Vores brugere har i alt skrevet 1076 indlæg i 100 emner

 

 Give me something to do [emne/plot/relationssøgning]

Go down 
+3
Richard
Sophia
Elena
7 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Elena
Nybegynder
Nybegynder
Elena


Antal indlæg : 34
Join date : 03/07/14
Bosted : Hun bor i en lejelighed i Ravenwood Village

Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Empty
IndlægEmne: Give me something to do [emne/plot/relationssøgning]   Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Icon_minitimeTors Jul 03, 2014 1:28 pm

Euphemia skrev:
Hallo alle i skønne væsner derude!

Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Tumblr_mn9w1zeIKF1softpoo1_400

Som i nok allerede har gættet ud fra overskriften, så vil jeg gerne søge emer, det kan være med plots eller uden…kommer an på hvad folk nu ønsker. Samtidig så keder jeg mig også og det er længe siden jeg har sendt sådan en fin søgning ud, så hvorfor ikke gøre det nu?

Jeg har ikke rigtig mange krav til mine emne partnere. Helst ser jeg gerne svar på mindst 200 ord, ellers går jeg død i emnet, i løbet af no time. Hvis der skal opstå evt. voldelige ting [voldtægt ovs] vil jeg gerne have blive aftalt, det er skam ikke fordi jeg intet har imod det, men jeg vil nok blive en smule sur, hvis et roligt emne med et går ud på at hun skal lidt. Punktum og komma, vil jeg gerne have med, men skidt om man er perfekt til det... for det er jeg næppe selv ^-^ det er det samme med stavning, et par fejl her og der sker jo, men jeg ser gerne en nogenlunde god stavning.



How is she?

Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Tumblr_m953lpwkoP1rv240t

Jeg kan vel lige med korte ord beskrive Elena for jer, da min profil næppe giver det fulde indtryk af hendes personligt. Elena er en typisk engel med et stort E, hun er blid og venlig af natur. Hun er loyal og vil gøre alt for en ven, nærmest krydse floder og hav. Samtidig er hun også en utrolig intelligent ung kvinde, der er observerende, det er skisme ikke meget der løber forbi hendes næse. Hun er en kærlig kvinde, der er så naiv og tro på sand kærlighed, hun tror på vi alle har en eller anden derude som er skabt til at elske os, selv de onde. Hun er typen der er poetisk og man skal ikke blive overrasket hvis hun komme med et digt eller citat engang imellem.
Dog på trods af alt det gode der er i hende, er der også en smule mørke. Selv har hun ikke gjort nogen fortræd, men hun har overværget mordet på sine forældre og derudover er vedkommende der dræbte dem efter hende, grundet hendes evne.



What am I searching for?.

Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Tumblr_m953npK5t41rv240t

Friends Hvem kan ikke bruge venner, det kan alle vel. Hendes venner, skal nok være loyale og helst ikke være ude på at dræbe hende. Hun har brug for venner, som hun ved er der for hende og som hun selv også er der for. Hvis kemien i emnet er der kunne man jo altid tage skridtet videre Smile

Flirts Jeg bryder mig ikke om at skrive kæreste på, da man aldrig ved hvordan ens karakterer har det med hinanden og for mig er det vigtigt at der er kemi mellem dem. Så derfor søger jeg nogle random flirts, hvor man ved blot at se hvad der sker, muligvis vil kunne tage skridtet videre… det kommer meget an på det hele.

Bofælle Elena er en pige der elsker selvskab, så helst en at bo samen. Dette må gerne være en af det mandelige køn, det kunne sagtens give lidt morskab.

Efterfølger Jeg søger derudover også den som forfølger hende. Dette skal nok helst være en vampyr, eller det kan sagtens være onde væsner som er i ledtog med den vampyr som myrdede hendes forældre. Alt i alt søger jeg på dette punkt en som gerne vil gøre hende ondt eller noget hen af det

Det var vidst alt… ellers hvis i kan komme på mere er jeg mere end åben for det ^^

Så jeg håber at høre fra jer


Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Giphy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: Give me something to do [emne/plot/relationssøgning]   Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Icon_minitimeTors Jul 03, 2014 1:30 pm

Jeg er frisk selvom min kreativitet ikke er særlig god. Smile
Tilbage til toppen Go down
Elena
Nybegynder
Nybegynder
Elena


Antal indlæg : 34
Join date : 03/07/14
Bosted : Hun bor i en lejelighed i Ravenwood Village

Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: Give me something to do [emne/plot/relationssøgning]   Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Icon_minitimeTors Jul 03, 2014 1:31 pm

awesome Smile

men på trods af din manglende Kreativitet, har du så en ide til et plot? eller..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: Give me something to do [emne/plot/relationssøgning]   Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Icon_minitimeTors Jul 03, 2014 1:33 pm

Desværre ikke. xD
Hvad kunne du bruge Daniel til? Han er en ret useriøs fyr, men super sød. ^^
Tilbage til toppen Go down
Elena
Nybegynder
Nybegynder
Elena


Antal indlæg : 34
Join date : 03/07/14
Bosted : Hun bor i en lejelighed i Ravenwood Village

Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: Give me something to do [emne/plot/relationssøgning]   Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Icon_minitimeTors Jul 03, 2014 1:34 pm

han kunne enten være en ven eller en flirt?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: Give me something to do [emne/plot/relationssøgning]   Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Icon_minitimeTors Jul 03, 2014 1:35 pm

Vi kan starte med ven og se hvad der sker. Smile

Kan du lave emnet?
Tilbage til toppen Go down
Elena
Nybegynder
Nybegynder
Elena


Antal indlæg : 34
Join date : 03/07/14
Bosted : Hun bor i en lejelighed i Ravenwood Village

Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: Give me something to do [emne/plot/relationssøgning]   Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Icon_minitimeTors Jul 03, 2014 1:36 pm

super lad os da det Smile

jo selvfølgelig, blot giv mig et sted ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: Give me something to do [emne/plot/relationssøgning]   Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Icon_minitimeTors Jul 03, 2014 1:38 pm

Parken i Ravenqood village? Smile
Tilbage til toppen Go down
Elena
Nybegynder
Nybegynder
Elena


Antal indlæg : 34
Join date : 03/07/14
Bosted : Hun bor i en lejelighed i Ravenwood Village

Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: Give me something to do [emne/plot/relationssøgning]   Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Icon_minitimeTors Jul 03, 2014 1:39 pm

Okay, jeg vil så sende en PM når det er lavet Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sophia
Admin
Admin
Sophia


Antal indlæg : 63
Join date : 29/06/14
Age : 27
Bosted : Ravenwood Village

Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: Give me something to do [emne/plot/relationssøgning]   Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Icon_minitimeTors Jul 03, 2014 2:07 pm

Jeg er frisk på et emne Smile
Tilbage til toppen Go down
https://originalangels.danskforum.net
Elena
Nybegynder
Nybegynder
Elena


Antal indlæg : 34
Join date : 03/07/14
Bosted : Hun bor i en lejelighed i Ravenwood Village

Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: Give me something to do [emne/plot/relationssøgning]   Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Icon_minitimeTors Jul 03, 2014 2:08 pm

Super, har du nogen ide til et plot?
Tilbage til toppen Go down
Sophia
Admin
Admin
Sophia


Antal indlæg : 63
Join date : 29/06/14
Age : 27
Bosted : Ravenwood Village

Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: Give me something to do [emne/plot/relationssøgning]   Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Icon_minitimeTors Jul 03, 2014 2:12 pm

Ikke lige nu, har du nogle ting du kunne bruge Sophia til? Smile
Tilbage til toppen Go down
https://originalangels.danskforum.net
Elena
Nybegynder
Nybegynder
Elena


Antal indlæg : 34
Join date : 03/07/14
Bosted : Hun bor i en lejelighed i Ravenwood Village

Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: Give me something to do [emne/plot/relationssøgning]   Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Icon_minitimeTors Jul 03, 2014 2:13 pm

Altså nu kan du jo se at jeg lagde et par ideer op øverst, så er der nogle af dem du ønsker?
Tilbage til toppen Go down
Sophia
Admin
Admin
Sophia


Antal indlæg : 63
Join date : 29/06/14
Age : 27
Bosted : Ravenwood Village

Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: Give me something to do [emne/plot/relationssøgning]   Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Icon_minitimeTors Jul 03, 2014 2:16 pm

Tænkte måske de kunne støde ind i hinanden tilfældigt på gaden, og hvis det ligger til Elena, så kunne hun måske tilbyde Sophia husly for en nat eller to, da Sophia lever på gaden? ^^
Tilbage til toppen Go down
https://originalangels.danskforum.net
Elena
Nybegynder
Nybegynder
Elena


Antal indlæg : 34
Join date : 03/07/14
Bosted : Hun bor i en lejelighed i Ravenwood Village

Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: Give me something to do [emne/plot/relationssøgning]   Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Icon_minitimeTors Jul 03, 2014 2:17 pm

jo det kunne hun sagtens Smile

gider du evt. lave?
Tilbage til toppen Go down
Sophia
Admin
Admin
Sophia


Antal indlæg : 63
Join date : 29/06/14
Age : 27
Bosted : Ravenwood Village

Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: Give me something to do [emne/plot/relationssøgning]   Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Icon_minitimeTors Jul 03, 2014 2:18 pm

Fantastisk, jo skal jeg nok Smile
Tilbage til toppen Go down
https://originalangels.danskforum.net
Elena
Nybegynder
Nybegynder
Elena


Antal indlæg : 34
Join date : 03/07/14
Bosted : Hun bor i en lejelighed i Ravenwood Village

Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: Give me something to do [emne/plot/relationssøgning]   Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Icon_minitimeTors Jul 03, 2014 2:19 pm

Du er jo en skat Smile
Tilbage til toppen Go down
Richard
Nybegynder
Nybegynder
Richard


Antal indlæg : 15
Join date : 02/07/14
Age : 27
Bosted : Ravenwood,

Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: Give me something to do [emne/plot/relationssøgning]   Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Icon_minitimeFre Jul 04, 2014 6:30 am

Jeg er frisk, der stå ikke så meget lige pt om James på hans profil men arbejde på højtryk. Smile
Tilbage til toppen Go down
Samael
Nybegynder
Nybegynder
Samael


Antal indlæg : 31
Join date : 02/07/14
Age : 28
Bosted : Ravenwood city

Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: Give me something to do [emne/plot/relationssøgning]   Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Icon_minitimeFre Jul 04, 2014 7:36 am

Hejsa!

Hvis du ikke er for travl...
Er jeg frisk på emne! Smile
Omend...Mine indlæg kan varierer i længde, da jeg finder indholdet vigtigere end længden. Dog skulle jeg kunne holde mig til en passende længde, hvis emnet ikke er kedeligt og emnepartnere også selv gør noget ud af det Wink

Jeg er frisk på plot! Af næsten enhver slags...Dog tilhøre jeg den slags person der ikke aftaler relationer: Det er meget sjovere, og passer meget bedre, hvis relationer automatisk dukker op i emnerne. Dog kan visse relationer som gamle venner eller familie altid passe ind...Omend det ikke passer i mit spil xD

Nå! nok vrøvl! Hvis jeg er "godkendt" - Er jeg frisk på et emne. Lige for tiden ved jeg ikke helt hvad min karakter skal lave...Og han keder sig nok forfærdeligt. Måske han beslutter sig for at hjælpe hende med at finde morderen, hvis det passer med dit spil? Eller måske omvendt - at kende til morderen og holder denne hemmelig? (medmindre det allerede er en bruger - Så er det jo irrelevant)

Har du evt. selv nogle andre ideer?
Tilbage til toppen Go down
Elena
Nybegynder
Nybegynder
Elena


Antal indlæg : 34
Join date : 03/07/14
Bosted : Hun bor i en lejelighed i Ravenwood Village

Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: Give me something to do [emne/plot/relationssøgning]   Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Icon_minitimeFre Jul 04, 2014 9:56 am

Jamen- Hvor dejligt Smile øhm nogen ide til et plot?

Samael - OMG love your FC !!!

men ja, altså jeg kan godt lide ideen om at han enten hjælper hende til at finde morderen eller så selv står i ledtog med ham. Så det er vel bare spørgsmålet hvilken en af dem der skal vælges. Personligt er jeg oppe for begge
Tilbage til toppen Go down
Richard
Nybegynder
Nybegynder
Richard


Antal indlæg : 15
Join date : 02/07/14
Age : 27
Bosted : Ravenwood,

Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: Give me something to do [emne/plot/relationssøgning]   Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Icon_minitimeFre Jul 04, 2014 9:58 am

ved ikke helt, har du nogen ideer til plot er åben for det meste Wink
Tilbage til toppen Go down
Elena
Nybegynder
Nybegynder
Elena


Antal indlæg : 34
Join date : 03/07/14
Bosted : Hun bor i en lejelighed i Ravenwood Village

Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: Give me something to do [emne/plot/relationssøgning]   Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Icon_minitimeFre Jul 04, 2014 9:59 am

I got no idea

der er jo de typiske, som jeg skrev som det første
Tilbage til toppen Go down
Richard
Nybegynder
Nybegynder
Richard


Antal indlæg : 15
Join date : 02/07/14
Age : 27
Bosted : Ravenwood,

Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: Give me something to do [emne/plot/relationssøgning]   Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Icon_minitimeFre Jul 04, 2014 10:00 am

Venner så tror jeg, hva siger du til det. Smile
Tilbage til toppen Go down
Elena
Nybegynder
Nybegynder
Elena


Antal indlæg : 34
Join date : 03/07/14
Bosted : Hun bor i en lejelighed i Ravenwood Village

Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: Give me something to do [emne/plot/relationssøgning]   Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Icon_minitimeFre Jul 04, 2014 10:01 am

det lyder da ganske fint Smile

nogen steder de kunne møde op?
Tilbage til toppen Go down
Richard
Nybegynder
Nybegynder
Richard


Antal indlæg : 15
Join date : 02/07/14
Age : 27
Bosted : Ravenwood,

Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: Give me something to do [emne/plot/relationssøgning]   Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Icon_minitimeFre Jul 04, 2014 10:02 am

har du nogen ideer Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: Give me something to do [emne/plot/relationssøgning]   Give me something to do [emne/plot/relationssøgning] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Give me something to do [emne/plot/relationssøgning]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» lejesoldat søger emne ^^

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Everything has changed :: Alle andre ting :: Emnesøgning-
Gå til: