Emne: At prøve lykken (emnesøning) Man Jul 07, 2014 4:58 pm
Hm hvad skal man nu skrive her? Jeg har aldrig været den bedste til at skrive emnesøgning, men ja jeg vil prøve på det alligevel.
Ja som i nok har regnet ud nu, så søger jeg nogle at emne med. Jeg har ikke de store krav, ud over at du skal kunne stave nogle lunde, og sætte punktum og komma. Er ligeglad om man sætter dem helt rigtig, for det kan jeg heller ikke selv, men bare man sætter dem så det hele ikke bliver ud i en lang smøre.
Jeg kan prøve at fortælle lidt om hende: Felica er en engel som meget nemt kunne være blevet en falden, da hun er fanget af en mand, og er blevet hans slave, men hun vælger at holde fast i det gode. hun kusker ikke meget fra sin fortid, og kan heller ikke huske hvordan hun endte med at blive slave for ham her. hun er Stille og tilbageholdende.
Hvad jeg søger: 1) En person som kan hjælpe hende fri, så hun har sin frihed igen 2) en hun må bo hos, når hun er sluppet fri 3) bedste ven/veninde som hun altid kan stole på og betro alt til, og som aldrig vil svigte hende 4) venner 5) flirt 6) kom selv med mere
Bjørn Nybegynder
Antal indlæg : 58 Join date : 08/07/14 Age : 30 Bosted : ukendt, af sikkerhed's hensyn, men vidner har set ham i Dian's hus meget, og i en lejlighed med en vis Elena.
Emne: Sv: At prøve lykken (emnesøning) Ons Jul 09, 2014 9:16 pm
hmm.. Bjørn kan godt være hendes bedste ven, hvis hun kan bruge en soldat? og han kan sagtens befri hende, som udvikler sig til et tæt venskab? ^^
Felica Pointer Nybegynder
Antal indlæg : 6 Join date : 07/07/14 Age : 26
Emne: Sv: At prøve lykken (emnesøning) Ons Jul 09, 2014 9:36 pm
Fedt nok kan vi sagtens sige ^^ vil du så lave det, eller skal jeg lave det?
Bjørn Nybegynder
Antal indlæg : 58 Join date : 08/07/14 Age : 30 Bosted : ukendt, af sikkerhed's hensyn, men vidner har set ham i Dian's hus meget, og i en lejlighed med en vis Elena.
Emne: Sv: At prøve lykken (emnesøning) Ons Jul 09, 2014 9:36 pm
helt iorden, du må godt lave det hvis du har tid, ellers gør jeg det når jeg har tid
Emne: Sv: At prøve lykken (emnesøning) Ons Jul 09, 2014 9:38 pm
hm jeg kan godt, bare sig hvor
Bjørn Nybegynder
Emne: Sv: At prøve lykken (emnesøning) Ons Jul 09, 2014 9:39 pm
du bestemmer hvor, det jo dig da fanget, hehe :3
Emne: Sv: At prøve lykken (emnesøning) Ons Jul 09, 2014 9:42 pm
ok skal nok sende et link ^^
Bjørn Nybegynder
Emne: Sv: At prøve lykken (emnesøning) Ons Jul 09, 2014 9:47 pm
det iorden
Allison Nybegynder
Antal indlæg : 2 Join date : 10/07/14 Bosted : Forskelligt
Emne: Sv: At prøve lykken (emnesøning) Tors Jul 10, 2014 8:16 am