Everything has changed
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» evt. sletning af bruger...
I never really guessed this would happend Icon_minitimeOns Dec 10, 2014 7:35 pm af Gæst

» Maybe, you should just forget this, Daniel...?
I never really guessed this would happend Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 5:08 pm af Lyssa

» Hold dig væk (Alayne)
I never really guessed this would happend Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 4:24 pm af Alayne

» All alone
I never really guessed this would happend Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 1:48 pm af Alayne

» Faceclaim listen
I never really guessed this would happend Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 1:43 pm af Noelle

» Lullaby.. ~ Daniel
I never really guessed this would happend Icon_minitimeTirs Nov 18, 2014 4:54 pm af Lyssa

» who the f*** are you?
I never really guessed this would happend Icon_minitimeTors Nov 06, 2014 4:24 pm af Bella

» The Riverside Meeting - Wren
I never really guessed this would happend Icon_minitimeTirs Nov 04, 2014 5:50 pm af Wren

» Venskaber skabes - Francesca
I never really guessed this would happend Icon_minitimeLør Nov 01, 2014 11:21 pm af Francesca

Mest aktive brugere
Lyssa
I never really guessed this would happend Earth_10I never really guessed this would happend Earth_10I never really guessed this would happend Earth_10 
Damian
I never really guessed this would happend Earth_10I never really guessed this would happend Earth_10I never really guessed this would happend Earth_10 
Sophia
I never really guessed this would happend Earth_10I never really guessed this would happend Earth_10I never really guessed this would happend Earth_10 
Bjørn
I never really guessed this would happend Earth_10I never really guessed this would happend Earth_10I never really guessed this would happend Earth_10 
Dian
I never really guessed this would happend Earth_10I never really guessed this would happend Earth_10I never really guessed this would happend Earth_10 
Christopher Wilson
I never really guessed this would happend Earth_10I never really guessed this would happend Earth_10I never really guessed this would happend Earth_10 
Elena
I never really guessed this would happend Earth_10I never really guessed this would happend Earth_10I never really guessed this would happend Earth_10 
Samael
I never really guessed this would happend Earth_10I never really guessed this would happend Earth_10I never really guessed this would happend Earth_10 
Richard
I never really guessed this would happend Earth_10I never really guessed this would happend Earth_10I never really guessed this would happend Earth_10 
Melia
I never really guessed this would happend Earth_10I never really guessed this would happend Earth_10I never really guessed this would happend Earth_10 
Statistik
Der er i alt 42 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Venus

Vores brugere har i alt skrevet 1076 indlæg i 100 emner

 

 I never really guessed this would happend

Go down 
ForfatterBesked
Elena
Nybegynder
Nybegynder
Elena


Antal indlæg : 34
Join date : 03/07/14
Bosted : Hun bor i en lejelighed i Ravenwood Village

I never really guessed this would happend Empty
IndlægEmne: I never really guessed this would happend   I never really guessed this would happend Icon_minitimeTors Jul 03, 2014 2:10 pm

Tid Klokken er lidt over 13:45
Sted Parken i Ravenwood Village
Omgivelser Her er nogle ude og gå turer, grine og lege sammen. Enlig er her nu en dejlig stemning
Vejr Solen skinner ned, det er ikke overdrevet varmt. Man ville sige temperaturen ligger på omkring 20-24
Påklædning En hvid tynd stirktrøje, med albuerne fri. Trøjen sidder ned i en sort nederdel, som sidder omkring over hendes hofte. Derudover har hun et par sorte ballerinaer på

Emne mellem Daniel og Elena


Som solen der langsomt gled over himlen, kom dagende og gik. Skyer passerede med jævne mellem rum, og skyggede over den brændende stjerne. Strålerne beklædte græsset og gav liv til de mange planter der for længst var begyndt at gro rundt omkring. Flere havde også valgt denne dag som et perfekt tidspunkt at være ude. nok var vejret ikke decideret "varmt" men der var mere end varmt nok til at der var nogle der brugte den overskydende tid på at solbade. Siddende oppe af et træ, omringet af smukke blomster var Elena, en ung engel, der havde lidt mange tab igennem sit liv og alligevel havde hun overskud til at gøre ting som disse også samtidig stadig smile til omverden. Livet kunne være hårdt, men man kunne jo ikke hvad der ville ske eller hvad der var sket, kun leve med det også komme videre. Elena var en af dem der troede på at livet kun satte en igennem så mange prøvelser som man ville kunne holde ud.
De blå øjne skinnede i solen og selvom hendes ansigt mere eller mindre lå i læg for solens stråler, kom der alligevel et par ind engang imellem. Med et ansigt som en engel, narrede hun ikke nogen når først hun kom sig omkring. Folk kommenterede det ikke just, men hun vidste at de hurtigt ville regne hende ud, det var nu heller ikke fordi hun altid lagde skjul på det, med alle mulige væsner omkring dem ude af boksen, kunne man jo ikke være sikker på ens egen nabo nu var et menneske.

Elegant rejste hun sig op, næsten som en danse bevægede hun sig rundt. Hun bar elegancen og graciøsiteten som en ballet danser, måden hun bevægede sig rundt på kunne umuligt være menneskeligt. Med øjnene oppe mod himlen og ellers rundt omkring var det ofte hun ikke så sig for. Dette resulterede i et par ulykker her og der, dog var de fleste hun kom til at gå ind i ikke direkte sure og man grinte kun af det bagefter.
Hun kørte en lok af sit lange bølgede hår om bag øret, og lod derefter hånden falde ned langs siden. Elena havde altid af natur været en nysgerrig pige, hun ville helst vide mere og mere. Samtidig med at hun også var en observerende pige, kunne hun ofte opsnuse sig til de fleste ting. Fuldkommen inde i sine tanker bemærkede hun ikke hvor hun gik og bankede direkte ind i en ung mand, hvorpå hun væltede bagover og landede i græsset. Hendes blå øjne slog op og hun betragtede nysgerrigt skikkelsen

//håber det er okay jeg satte dig som personen hun støder ind i Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I never really guessed this would happend Empty
IndlægEmne: Sv: I never really guessed this would happend   I never really guessed this would happend Icon_minitimeTors Jul 03, 2014 3:24 pm

Det imponerede ham at nogle mennesker ikke var påvirket af det der foregik lige for tiden. Man kunne ikke fornemme på dem at deres race var truet. De grinede, smilede og fortsatte deres hverdag, mens andre mennesker kæmpede for at beskytte dem. Det var imponerende. Daniel sad på en bænk i parken og betragtede børnene der legede. Han havde svært ved at forstå menneskerne, men det stoppede ham ikke fra at beskytte dem. Han rejste sig op og begyndte at gå. Han havde en hvid t-shirt på, sorte shorts og sorte sandaler. Han begyndte at gå langs stien. Han havde været på jorden lige siden boksen var blevet åbnet og det var tre år siden nu. Han kunne ikke forstå at der allerede var gået tre år. Det føltes kun som om der var gået et år.
Hans tanker blev afbrudt, da en person stødte ind i ham. Han så ned på pigen, der sad på græsset og kiggede op på ham. Han rakte sin hånd ned til hende. "Det beklager jeg. Jeg var optaget af mine tanker." Han smilede venligt til hende. Hvis hun tog imod hans hånd ville han hjælpe hende op at stå. "Du kom ikke til skade, vel?" Han så spørgende på hende.
Tilbage til toppen Go down
Elena
Nybegynder
Nybegynder
Elena


Antal indlæg : 34
Join date : 03/07/14
Bosted : Hun bor i en lejelighed i Ravenwood Village

I never really guessed this would happend Empty
IndlægEmne: Sv: I never really guessed this would happend   I never really guessed this would happend Icon_minitimeTors Jul 03, 2014 3:42 pm

De store blå øjne betragtede ham nysgerrigt. Han var smuk, det ville selv en blind mand kunne se, og han var tydeligvis ikke et menneske, det var da alt for tydeligt, hans træk var for blide og overraskende perfekte. Hendes bølgede hår hang ned over brystet og var næsten som en smuk manke rundt om hende. Hun blev helt optaget af hvem mon han var og hvad det mon var han var så optaget af. Da han ligesom hende selv havde været optaget af sine egne tanker og derfor ikke opdaget hvem der gik omkring ham. Hun lagde hoved på skrå og betragtede ham opmærksomt. Det måtte enlig havde set sjovt ud, med hende liggende på sin numse på jorden, mens han stod der overfor hende, med hånden rakt frem mod hende.
Det var først det sekund han snakkede igen hun blev kastet ud af sine undringer og fik øje på den hånd han havde rakt frem mod hende. Hun blinkede og fik et smil frem på læberne. Ligesom hans var hendes blidt. Hun rakte sin egen bløde og en hel del mindre hånd frem mod hans. Det sekund deres hænder rørte gik det for alvor op for hende, hvor meget større han var end hende. Den varme hud stod i stor kontrast mod hendes egen bløde. Hun lod sig blive hjulpet op og smilede halvt generet til ham "åhh det skal du ikke tage dig af, ulykker sker og jeg var ligeså meget skyld i det som du var" Hun lod sin hånd glide ud af hans, kørte hånden igennem sit lange tykke hår. Hun hævede øjenbrynet, men rystede på hoved "nope ingen skader her" sagde hun og børstede græsset væk fra sin nederdel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I never really guessed this would happend Empty
IndlægEmne: Sv: I never really guessed this would happend   I never really guessed this would happend Icon_minitimeTors Jul 03, 2014 4:08 pm

Det var tydeligt at hun ikke var menneske. Hendes aura og udseende tydede at hun var noget andet, men hvad mon? Han havde ikke mødt særlig mange engle siden boksen var blevet åbnet, derfor kunne han ikke genkende en engels aura så hurtigt mere. Han trak hende op at stå, da hun tog imod hans hånd. "Så står vi lige." Han smilede skævt. Han lagde armene over kors. Der var noget bekendt ved hendes auras udstråling. "Gudskelov." Han så kort rundt, inden han så på hende igen.
Han trådte et skridt væk fra hende og lignede en der skulle til at gå videre, men han stoppede sig selv. Han så på hende. "Må man spørge om hvilken race du er?" Han vendte sig om imod hende. "Mit navn er Daniel forresten." Han havde en høflig tone i sin stemme. "Hvad er dit navn?" Han så spørgende på hende.
Tilbage til toppen Go down
Elena
Nybegynder
Nybegynder
Elena


Antal indlæg : 34
Join date : 03/07/14
Bosted : Hun bor i en lejelighed i Ravenwood Village

I never really guessed this would happend Empty
IndlægEmne: Sv: I never really guessed this would happend   I never really guessed this would happend Icon_minitimeTors Jul 03, 2014 4:21 pm

Hun klukkede blidt "ja det er jo dejligt når man ikke kommer til skade" da hun selv var det mere mindre end ham og højst tænkelig også svagere end ham, så ville han højst tænkelig kunne gøre stor skade på hende, om det så var ubevidst eller ej. Hun var heldigvis ikke så svag, så et par slag eller to gjorde ingen skade mod hende, nok gav det hende et par mærker, men så svag var hun nu heller ikke. Ligesom ham gjorde hun også an for at skulle gå videre, det ville se lidt underligt ud hvis hun selv blot blev stående mens han var på vej væk. Hun nåede faktisk kune at vende sig om, før han igen snakkede til hende.
Hun så halv overrasket på ham, for han havde for et øjeblik siden mere lignet en der var på vej væk og nu førte han samtalen videre. Det var ikke just hvad hun troede ville komme, men dog vendte hun sig igen mod ham. Med hoved på skrå, betragtede hun ham med et par blå øjne "hvad jeg er?" den havde hun ikke set komme og dog, nu om dage med den viden om at der fandtes "magiske" væsner, så var det ofte man spurgte hinanden om den slags ting. Hun lagde hænderne om bag ryggen, da hun ikke just havde noget sted at ligge dem "jeg er en engel" hun hævede øjenbrynet og så op på ham, da han tydeligvis var højere end hende "hvad med dig?" selv kunne hun ikke holde nysgerrigheden tilbage, der var vel altid en form for nysgerrighed et sted i alle.
Hendes smil blev blidere som han fortalte sit navn, samtidig havde hans høfelige tonefald også en hel del med det at gøre. Hun plejede som regel bedst at kunne lide de som kendte manere, godt nok var det ikke hvad hun kun hørte om, men det var samtidig også noget hun havde et soft spot for. Hun lagde armene over kors "mig en fornøjelse Daniel, mit navn er Elena" lød det fra hende efter noget tid, ligesom ham selv, talte hun med en høflig tonefald.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I never really guessed this would happend Empty
IndlægEmne: Sv: I never really guessed this would happend   I never really guessed this would happend Icon_minitimeTors Jul 03, 2014 5:02 pm

Daniel var enig med hende om at det var dejligt når man ikke kom til skade. Det tror jeg de fleste var enige i. Daniel ville helst ikke skade andre medmindre de truede nogen han holdte af. Dog havde han ikke rigtig nogen han holdte af, udover de venner han havde som var med i den gruppe som han var leder af. Kærlighed havde aldrig været en del af Daniels liv. Hans forældre var blevet dræbt af vampyrer, da han havde været fem år, så han havde svært ved at huske dem nu. En anden engel som havde været gode venner med hans mor havde taget sig af ham, men han havde ikke set hende siden boksen var blevet åbnet. Hans smil blev en smule bredere, da hun sagde at hun var en engel. Han bukkede høfligt for hende. "Jeg er også en engel." Han rettede sig op.
Han lagde hovedet lidt på skrå. "Elena er et kønt navn." Sagde han høfligt. Det var rart at snakke med en anden engel. "Det er længe siden, jeg har snakket med en anden engel." En lavmælt latter forlod hans læber.
Tilbage til toppen Go down
Elena
Nybegynder
Nybegynder
Elena


Antal indlæg : 34
Join date : 03/07/14
Bosted : Hun bor i en lejelighed i Ravenwood Village

I never really guessed this would happend Empty
IndlægEmne: Sv: I never really guessed this would happend   I never really guessed this would happend Icon_minitimeTors Jul 03, 2014 5:29 pm

Hun smilede til ham, som hans smil blev bredere. Det fik ham nærmest til at ligne et lille barn, på den måde som han lyste op. Ganske nuttet, hvis hun selv skulle indrømme det. Det gik stille op for hende, hvor lidt kontakt med det mandelige køn hun enlig havde. Efter mordet på hendes familie, havde hun ikke rigtig lysten til at være omkring det mandelige køn for meget, men Daniel virkede ganske rar at være omkring. Hun grinede da han med et bukkede for hende, men da ordende om at han også selv var en engel kom ud, var hun ligesom ham og et større smil kom frem på hendes læber. Hun små klukkede "hvor dejligt, jeg tror ikke jeg har talt med en anden engel, ja siden mine forældre" sagde hun og lagde hoved på skrå.
Nu hvor sandheden om hans race kom frem, kunne hun nu godt se det. Han var både smuk og høflig, det ville ikke undre hende hvis han havde en kæreste. Med et så smukt ansigt og hvad der lød til at være en begelig personlighed. Det var et under hvis han ikke blev sværmet om af alle mulige piger. Hun kørte en lok hår om bag øret, rødmede helt af hans ord "jamen dog, sikke du kan med de ord, men mange tak" hun nejede for ham. Det var ikke så tit hun fik udøvet sine finere sider. Hendes familie havde været relativt rige, hvis man da kunne sige det, så hun havde været vant til som mindre at vokse op med det hele.
Hun så rundt og vendte derefter blikket tilbage mod ham "Kunne du have lyst til at gå lidt rundt i parken med mig, hvis du da intet har at lave?" spurgte hun efter lidt tid. Selv kunne hun godt tænke sig at få snakket med dem fra sin race, det var ikke tit hun kom forbi en anden engel, så hun ville i den grad udnytte det også måske samtidig få sig en anden ven.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I never really guessed this would happend Empty
IndlægEmne: Sv: I never really guessed this would happend   I never really guessed this would happend Icon_minitimeTors Jul 03, 2014 8:22 pm

Det klædte hende at smile. Det klædte selvfølgelig de fleste at smile, men når hun smilede kunne man rigtig se hvilken race hun var. Han foldede sine arme bag hans nakke og strakte kort sin krop. "Hvordan døde dine forældre?" Hans forældre var også døde, men det ville han ikke fortælle hende endnu. Ligesom at hun selv måtte bestemme om hun ønskede at fortælle ham om hvordan hendes forældre døde. Hvis hun ikke ønskede at fortælle ham det var det fint med ham.
Daniel havde ikke en kæreste. Det havde han aldrig haft. Han havde heller aldrig ønsket en. Når en pige flirtede med ham opførte han sig altid som om de bare var venner og de ikke skulle være andet. Det var ikke noget han gjorde bevidst. "Øvelse gør mester." Sagde han med en svag drillende tone i sin stemme. Han fik et svagt glimt i øjnene, da hun nejede for ham. "Med glæde." Han gik hen imod hende, men fortsatte med at gå i et afslappet tempo og forventede at hun fulgte efter ham. "Hvad er dine tanker omkring krigen der er igang?" Han så spørgende på hende.
Tilbage til toppen Go down
Elena
Nybegynder
Nybegynder
Elena


Antal indlæg : 34
Join date : 03/07/14
Bosted : Hun bor i en lejelighed i Ravenwood Village

I never really guessed this would happend Empty
IndlægEmne: Sv: I never really guessed this would happend   I never really guessed this would happend Icon_minitimeSøn Jul 06, 2014 12:03 am

Det er tænke tilbage på hvordan hendes forældre mistede livet, var ikke just altid rart. Det var tider hvor hun ikke følte andet end sorg hele tiden, hvor smerten var en form for trøst der altid lå der. Som en dyne over hende. Hun kørte hånden igennem håret "de blev myrdet" sagde hun kortfattet. Hvorfor dog holde det tilbage, dette var sandheden og sådan lå landet nu. Desto mere hun accepterede det, desto bedre ville hun komme sig over det. Det havde altid været en form for ro hos hende, at de måske var et bedre sted nu og hun derfor ikke behøvede at frygte for deres liv eller hvordan deres velbefinge var. Godt nok var hun ikke direkte troende, men hun havde en form for tro på at hvor end de nu, så måtte de have det godt og ikke længere være i smerte.
Hun grinede blidt, nikkede og smilede igen til ham "det kan jeg kun give dig ret i, øvelse gør virkelig mester" med gjorde hun. Hun kunne godt se det smarte i den filosofi, det at øve hele tiden, for jo mere man øvede en ting, jo bedre huskede hjernen hvordan det blev gjort. Altså med tid og øvelse kunne enhver blive bedre til noget. Som han begyndte at gå, gik hun hen så hun var ved hans side. Det var dejligt at have nogle at snakke med, nogle at dele sine tanker med. Daniel virkede ikke som typen der ville dømme folk, så hun kunne i den grad fortælle sine tanker. Hun blev smidt ud af de mange tanker, da han med et svingede et spørgsmål mod hende. Hendes tanker om krigen? Hun så lettere tænksomt på ham "jeg er pacifist, så jeg tro ikke på vold. Men samtidig tror jeg vel der er noget godt i os alle, kald mig naiv, men selv den ondeste person har en svaghed der gør vedkommende menneskelig. Dog hvis jeg skal være ærlig, så synes jeg det er idiotisk at skabe en krig over dette, det er næsten barnligt" sagde hun efter lidt tid. Hendes blå øjne gled op mod ham "hvad med dig, hvad er dine tanker omkring den krig" forsøgte hun sig nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I never really guessed this would happend Empty
IndlægEmne: Sv: I never really guessed this would happend   I never really guessed this would happend Icon_minitimeSøn Jul 06, 2014 1:00 pm

Da hun sagde at hende forældre var blevet myrdet overvejede han helt at fortælle hende at hans også var blevet myrdet. Af hvem vidste han ikke, og han ønskede heller ikke at vide det. Hvad skade kunne det gøre at fortælle hende at hans forældre også var døde? Han så ned i asfalten. "Mine forældre er også blevet myrdet. Jeg ved ikke af hvem og jeg ønsker heller ikke at vide det." Han så på hende. "Ved du hvem der dræbte dine forældre?" Han så spørgende på hende. Han ønskede ikke at vide hvem der havde dræbt hans forældre fordi det ikke ville bringe dem tilbage. Han ønskede ikke at få hævn. Han kunne knap nok huske sine forældre.
Han havde boet i himlen før boksen var blevet åbnet. Han kunne huske da englene fløj ned imod Jorden for at beskytte menneskerne. Det havde været et utroligt syn som han aldrig ville glemme. Han havde været en af de engle som var fløjet ned til Jorden. Selvfølgelig havde ikke alle englene boet oppe i himlen. Der fandtes engle som havde boet på jorden det meste af deres liv. "Jeg vil ikke sige det er barnligt, mere unødvendigt. Jeg forstår ikke dem som ønsker at få kontrol over Jorden." Han rystede lidt på hovedet. "Men, hvis vi ikke kæmper vinder dem som forårsager død og ødelæggelse. Derfor er jeg med i en gruppe, der består af mennesker som ønsker at beskytte menneskeligheden. Jeg er så lederen fordi jeg er engel." Han smilede svagt og trak på sin ene skulder.
Tilbage til toppen Go down
Elena
Nybegynder
Nybegynder
Elena


Antal indlæg : 34
Join date : 03/07/14
Bosted : Hun bor i en lejelighed i Ravenwood Village

I never really guessed this would happend Empty
IndlægEmne: Sv: I never really guessed this would happend   I never really guessed this would happend Icon_minitimeTirs Jul 08, 2014 9:04 am

Hun så på ham med blide øjne, nikkede kort. Det gjorde ondt når man vidste de der stod en nærmest var døde, men i hans tilfælde, at man så bar ikke vidste hvem morderen var. Hun vidste heller ikke hvem hendes forældres morder var, men hun havde set ham. Det forekom hende tydeligt hvordan han så ud og hvad han var. Hun så blidt på ham "det gør mig ondt med dine forældre" hun lagde kort hånden mod hans overarm, før hun igen fjernede den og så frem "nej... jeg ved ikke hvem han er" ´dette var nok ikke det bedste emne for hende, så derfor forklarede hun ikke mere ind på det.
Hun lyttede interesseret med i de ord han sagde, nikkede med jævne mellemrum "jeg kan se hvad du mener, men hvad sker der den dag vi går for langt. Menneskeracen er kendt som en voldelig race, de skiller familier af deres egne op... Så hvem siger ikke at når de har fået nok, jamen så går de efter at udslette os alle sammen, selv os som intet har gjort" spurgte hun og betragtede ham stille. Hun havde før haft stor interesse i mennesket, og deres historie. Det man så mest af, var krig efter krig "jeg forstår godt at væsner som vampyrer gerne vil frem igen, det er et normalt overlevelses gen der ligger dybt begravet i hvert enkel væsen. Vi ønsker at overleve og hvis man skal overleve så skal der være flere" forklarede hun og lagde armene over kors. Hun lagde hoved tilbage og betragtede himlen "jeg ønsker ikke vi skal ødelægge hinanden, for i sidste ende kunne det komme ud med et stort blodbad" Hun havde aldrig holdt af krig, det var direkte afskyeligt, men desværre noget der så ud til at være nødvendigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I never really guessed this would happend Empty
IndlægEmne: Sv: I never really guessed this would happend   I never really guessed this would happend Icon_minitimeTirs Jul 08, 2014 11:05 am

Han ønskede ikke at få andres medlidenhed, da han ikke havde brug for det. Han smiledes svagt til hende. "Jeg klarer mig." Han mente det. Han klarede sig. Hans liv var ikke perfekt, men han havde en mission som han havde tænkt sig at fuldføre. "Hvis du en dag finder ud af hvem han er, så husk at hævn ikke bringer dine forældre tilbage." Han så kort på hende. "Hvor gammel var du da de døde?" Spurgte han forsigtigt og en smule tøvende. Han havde ikke været særlig gammel, han havde cirka været tre år, men han var ikke sikker. Minderne fra hans barndom var sløret.
"Mennesker er ikke så dumme at gå imod os. De ved at vi er stærkere. Desuden, så vidt jeg har set, så findes der flest gode mennesker end onde." Sagde han. "Og engle er ikke meget bedre. Faldne engle er imod os, og kan finde på at skade os, måske endda dræbe." Han brød sig ikke om faldne engle, han hadede dem nærmest. "Problemet med vampyrer er at mange af dem dræber for sjovs skyld, ikke bare for at overleve. Desuden er vampyrer imod Gud, selvom de ikke tror de er. De bliver skadet af korset." Han begyndte at få hovedpine. Han fik ret let hovedpine, hvilket irriterede ham en del. Når han fik hovedpine var det fordi han tænkte for meget. "Nogle gange kan man ikke undgå et blodbad, så man må bare sørge for at man ikke selv dræber for meget."
Tilbage til toppen Go down
Elena
Nybegynder
Nybegynder
Elena


Antal indlæg : 34
Join date : 03/07/14
Bosted : Hun bor i en lejelighed i Ravenwood Village

I never really guessed this would happend Empty
IndlægEmne: Sv: I never really guessed this would happend   I never really guessed this would happend Icon_minitimeOns Jul 09, 2014 10:21 pm

Hun nikkede ""jeg læste et sted at mennesker ofte reagere positivt på denne berørelse På trods af hun havde levet omkring mennesker, meget af sit liv, så var det ikke altid hun heller forstod dem. Dette var en af de store grunde til at hun valgte at studere deres race "selvfølgelig vil jeg ikke hævne dem, hvorfor skulle jeg det? Hvis jeg søger blod, så bliver jeg jo ligesom ham og det vil jeg ikke" sagde hun med rynkede bryn. Hun havde aldrig ønsket at blive som de som gjorde andre ondt, hun ville bare være fri.
Hun trak på skulderne "du vil blive overrasket over de ting menneske racen ville gøre. Selv ikke jeg har forstået det helt. De skillede familier op i den kolde krig, da muren kom op i berlin. En mand slagtede næsten en helt race mennesker, sammen med andre" hun nævnet blot få af de mange ting som menneskeracen havde gjort af onde ting. Hun klukkede blidt "jeg har aldrig sagt vi var bedre selv, ingen af os er gode. vi gør bare hvad vores instinkter fortæller os og det er nødvendigvis ikke altid det bedste" Hun lyttede stille og smilede blidt "vi har vel alle retten til selv at vælge hvem vi lytter til, blot fordi nogle følger herrens vej, betyder det ikke andre gør" pointerede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I never really guessed this would happend Empty
IndlægEmne: Sv: I never really guessed this would happend   I never really guessed this would happend Icon_minitimeFre Jul 11, 2014 3:34 pm

Daniel vidste heller ikke meget om mennesker, der var mange ting som han endnu ikke forstod eller havde nogen ide om hvad var, men han var ved at lære det. "Hvor har du læst om det henne?" Spurgte han og så spørgende på hende med et svagt smil om læberne, der forsvandt lidt, da hun vendte tilbage til snakken omkring manden der havde dræbt hendes forældre. "Det er godt du tænker sådan. Det viser allerede at der er lille chance for at du ender som ham." Sagde med en blid tone i sin stemme. Det var rart at snakke med hende. Han havde virkelig savnet at snakke om andet end gruppen, også selvom det ikke var det mest opmuntrende de snakkede om.
Daniel kendte ikke meget til menneskernes historier, men han vidste lidt. "Vi skal ikke tænke på det mennesker har gjort, vi skal tænke på det de gør nu. Lige nu kæmper de for menneskeligheden." Sagde han mens et svagt smil formede sig om han læber. "Det er ikke alle faldne engle som lytter til deres instinkter. Mange af dem vælger bare at blive en falden engel fordi.. ja, deres grunde er forskellige." Han trak på sin ene skulder.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





I never really guessed this would happend Empty
IndlægEmne: Sv: I never really guessed this would happend   I never really guessed this would happend Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
I never really guessed this would happend
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Everything has changed :: Ravenwood city :: Ravenwood Village :: Parken-
Gå til: