Everything has changed
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» evt. sletning af bruger...
At prøve lykken (emnesøning) Icon_minitimeOns Dec 10, 2014 7:35 pm af Gæst

» Maybe, you should just forget this, Daniel...?
At prøve lykken (emnesøning) Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 5:08 pm af Lyssa

» Hold dig væk (Alayne)
At prøve lykken (emnesøning) Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 4:24 pm af Alayne

» All alone
At prøve lykken (emnesøning) Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 1:48 pm af Alayne

» Faceclaim listen
At prøve lykken (emnesøning) Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 1:43 pm af Noelle

» Lullaby.. ~ Daniel
At prøve lykken (emnesøning) Icon_minitimeTirs Nov 18, 2014 4:54 pm af Lyssa

» who the f*** are you?
At prøve lykken (emnesøning) Icon_minitimeTors Nov 06, 2014 4:24 pm af Bella

» The Riverside Meeting - Wren
At prøve lykken (emnesøning) Icon_minitimeTirs Nov 04, 2014 5:50 pm af Wren

» Venskaber skabes - Francesca
At prøve lykken (emnesøning) Icon_minitimeLør Nov 01, 2014 11:21 pm af Francesca

Mest aktive brugere
Lyssa
At prøve lykken (emnesøning) Earth_10At prøve lykken (emnesøning) Earth_10At prøve lykken (emnesøning) Earth_10 
Damian
At prøve lykken (emnesøning) Earth_10At prøve lykken (emnesøning) Earth_10At prøve lykken (emnesøning) Earth_10 
Sophia
At prøve lykken (emnesøning) Earth_10At prøve lykken (emnesøning) Earth_10At prøve lykken (emnesøning) Earth_10 
Bjørn
At prøve lykken (emnesøning) Earth_10At prøve lykken (emnesøning) Earth_10At prøve lykken (emnesøning) Earth_10 
Dian
At prøve lykken (emnesøning) Earth_10At prøve lykken (emnesøning) Earth_10At prøve lykken (emnesøning) Earth_10 
Christopher Wilson
At prøve lykken (emnesøning) Earth_10At prøve lykken (emnesøning) Earth_10At prøve lykken (emnesøning) Earth_10 
Elena
At prøve lykken (emnesøning) Earth_10At prøve lykken (emnesøning) Earth_10At prøve lykken (emnesøning) Earth_10 
Samael
At prøve lykken (emnesøning) Earth_10At prøve lykken (emnesøning) Earth_10At prøve lykken (emnesøning) Earth_10 
Richard
At prøve lykken (emnesøning) Earth_10At prøve lykken (emnesøning) Earth_10At prøve lykken (emnesøning) Earth_10 
Melia
At prøve lykken (emnesøning) Earth_10At prøve lykken (emnesøning) Earth_10At prøve lykken (emnesøning) Earth_10 
Statistik
Der er i alt 42 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Venus

Vores brugere har i alt skrevet 1076 indlæg i 100 emner

 

 At prøve lykken (emnesøning)

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Felica Pointer
Nybegynder
Nybegynder
Felica Pointer


Antal indlæg : 6
Join date : 07/07/14
Age : 26

At prøve lykken (emnesøning) Empty
IndlægEmne: At prøve lykken (emnesøning)   At prøve lykken (emnesøning) Icon_minitimeMan Jul 07, 2014 4:58 pm

Hm hvad skal man nu skrive her? Jeg har aldrig været den bedste til at skrive emnesøgning, men ja jeg vil prøve på det alligevel.

Ja som i nok har regnet ud nu, så søger jeg nogle at emne med. Jeg har ikke de store krav, ud over at du skal kunne stave nogle lunde, og sætte punktum og komma. Er ligeglad om man sætter dem helt rigtig, for det kan jeg heller ikke selv, men bare man sætter dem så det hele ikke bliver ud i en lang smøre.


Jeg kan prøve at fortælle lidt om hende:
Felica er en engel som meget nemt kunne være blevet en falden, da hun er fanget af en mand, og er blevet hans slave, men hun vælger at holde fast i det gode. hun kusker ikke meget fra sin fortid, og kan heller ikke huske hvordan hun endte med at blive slave for ham her. hun er Stille og tilbageholdende.


Hvad jeg søger:
1) En person som kan hjælpe hende fri, så hun har sin frihed igen
2) en hun må bo hos, når hun er sluppet fri
3) bedste ven/veninde som hun altid kan stole på og betro alt til, og som aldrig vil svigte hende
4) venner
5) flirt
6) kom selv med mere Wink
Tilbage til toppen Go down
Bjørn
Nybegynder
Nybegynder
Bjørn


Antal indlæg : 58
Join date : 08/07/14
Age : 29
Bosted : ukendt, af sikkerhed's hensyn, men vidner har set ham i Dian's hus meget, og i en lejlighed med en vis Elena.

At prøve lykken (emnesøning) Empty
IndlægEmne: Sv: At prøve lykken (emnesøning)   At prøve lykken (emnesøning) Icon_minitimeOns Jul 09, 2014 9:16 pm

hmm.. Bjørn kan godt være hendes bedste ven, hvis hun kan bruge en soldat? og han kan sagtens befri hende, som udvikler sig til et tæt venskab? ^^
Tilbage til toppen Go down
Felica Pointer
Nybegynder
Nybegynder
Felica Pointer


Antal indlæg : 6
Join date : 07/07/14
Age : 26

At prøve lykken (emnesøning) Empty
IndlægEmne: Sv: At prøve lykken (emnesøning)   At prøve lykken (emnesøning) Icon_minitimeOns Jul 09, 2014 9:36 pm

Fedt nok kan vi sagtens sige ^^
vil du så lave det, eller skal jeg lave det?
Tilbage til toppen Go down
Bjørn
Nybegynder
Nybegynder
Bjørn


Antal indlæg : 58
Join date : 08/07/14
Age : 29
Bosted : ukendt, af sikkerhed's hensyn, men vidner har set ham i Dian's hus meget, og i en lejlighed med en vis Elena.

At prøve lykken (emnesøning) Empty
IndlægEmne: Sv: At prøve lykken (emnesøning)   At prøve lykken (emnesøning) Icon_minitimeOns Jul 09, 2014 9:36 pm

helt iorden, du må godt lave det hvis du har tid, ellers gør jeg det når jeg har tid Smile
Tilbage til toppen Go down
Felica Pointer
Nybegynder
Nybegynder
Felica Pointer


Antal indlæg : 6
Join date : 07/07/14
Age : 26

At prøve lykken (emnesøning) Empty
IndlægEmne: Sv: At prøve lykken (emnesøning)   At prøve lykken (emnesøning) Icon_minitimeOns Jul 09, 2014 9:38 pm

hm jeg kan godt, bare sig hvor Smile
Tilbage til toppen Go down
Bjørn
Nybegynder
Nybegynder
Bjørn


Antal indlæg : 58
Join date : 08/07/14
Age : 29
Bosted : ukendt, af sikkerhed's hensyn, men vidner har set ham i Dian's hus meget, og i en lejlighed med en vis Elena.

At prøve lykken (emnesøning) Empty
IndlægEmne: Sv: At prøve lykken (emnesøning)   At prøve lykken (emnesøning) Icon_minitimeOns Jul 09, 2014 9:39 pm

du bestemmer hvor, det jo dig da fanget, hehe :3
Tilbage til toppen Go down
Felica Pointer
Nybegynder
Nybegynder
Felica Pointer


Antal indlæg : 6
Join date : 07/07/14
Age : 26

At prøve lykken (emnesøning) Empty
IndlægEmne: Sv: At prøve lykken (emnesøning)   At prøve lykken (emnesøning) Icon_minitimeOns Jul 09, 2014 9:42 pm

ok skal nok sende et link ^^
Tilbage til toppen Go down
Bjørn
Nybegynder
Nybegynder
Bjørn


Antal indlæg : 58
Join date : 08/07/14
Age : 29
Bosted : ukendt, af sikkerhed's hensyn, men vidner har set ham i Dian's hus meget, og i en lejlighed med en vis Elena.

At prøve lykken (emnesøning) Empty
IndlægEmne: Sv: At prøve lykken (emnesøning)   At prøve lykken (emnesøning) Icon_minitimeOns Jul 09, 2014 9:47 pm

det iorden Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Allison
Nybegynder
Nybegynder
Allison


Antal indlæg : 2
Join date : 10/07/14
Bosted : Forskelligt

At prøve lykken (emnesøning) Empty
IndlægEmne: Sv: At prøve lykken (emnesøning)   At prøve lykken (emnesøning) Icon_minitimeTors Jul 10, 2014 8:16 am

Jeg er frisk på et emne med dig Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





At prøve lykken (emnesøning) Empty
IndlægEmne: Sv: At prøve lykken (emnesøning)   At prøve lykken (emnesøning) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
At prøve lykken (emnesøning)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Everything has changed :: Alle andre ting :: Emnesøgning-
Gå til: