Everything has changed
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» evt. sletning af bruger...
evt. sletning af bruger... Icon_minitimeOns Dec 10, 2014 7:35 pm af Gæst

» Maybe, you should just forget this, Daniel...?
evt. sletning af bruger... Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 5:08 pm af Lyssa

» Hold dig væk (Alayne)
evt. sletning af bruger... Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 4:24 pm af Alayne

» All alone
evt. sletning af bruger... Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 1:48 pm af Alayne

» Faceclaim listen
evt. sletning af bruger... Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 1:43 pm af Noelle

» Lullaby.. ~ Daniel
evt. sletning af bruger... Icon_minitimeTirs Nov 18, 2014 4:54 pm af Lyssa

» who the f*** are you?
evt. sletning af bruger... Icon_minitimeTors Nov 06, 2014 4:24 pm af Bella

» The Riverside Meeting - Wren
evt. sletning af bruger... Icon_minitimeTirs Nov 04, 2014 5:50 pm af Wren

» Venskaber skabes - Francesca
evt. sletning af bruger... Icon_minitimeLør Nov 01, 2014 11:21 pm af Francesca

Mest aktive brugere
Lyssa
evt. sletning af bruger... Earth_10evt. sletning af bruger... Earth_10evt. sletning af bruger... Earth_10 
Damian
evt. sletning af bruger... Earth_10evt. sletning af bruger... Earth_10evt. sletning af bruger... Earth_10 
Sophia
evt. sletning af bruger... Earth_10evt. sletning af bruger... Earth_10evt. sletning af bruger... Earth_10 
Bjørn
evt. sletning af bruger... Earth_10evt. sletning af bruger... Earth_10evt. sletning af bruger... Earth_10 
Dian
evt. sletning af bruger... Earth_10evt. sletning af bruger... Earth_10evt. sletning af bruger... Earth_10 
Christopher Wilson
evt. sletning af bruger... Earth_10evt. sletning af bruger... Earth_10evt. sletning af bruger... Earth_10 
Elena
evt. sletning af bruger... Earth_10evt. sletning af bruger... Earth_10evt. sletning af bruger... Earth_10 
Samael
evt. sletning af bruger... Earth_10evt. sletning af bruger... Earth_10evt. sletning af bruger... Earth_10 
Richard
evt. sletning af bruger... Earth_10evt. sletning af bruger... Earth_10evt. sletning af bruger... Earth_10 
Melia
evt. sletning af bruger... Earth_10evt. sletning af bruger... Earth_10evt. sletning af bruger... Earth_10 
Statistik
Der er i alt 42 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Venus

Vores brugere har i alt skrevet 1076 indlæg i 100 emner

 

 evt. sletning af bruger...

Go down 
ForfatterBesked
Lyssa
A-rang
A-rang
Lyssa


Antal indlæg : 320
Join date : 04/07/14
Age : 28
Bosted : Ukendt

evt. sletning af bruger... Empty
IndlægEmne: evt. sletning af bruger...   evt. sletning af bruger... Icon_minitimeSøn Dec 07, 2014 8:10 am

Det her går bare ikke meget længere.

Siden er død, lad os indse det. Jeg elsker siden, alt hvad den indeholder og det miljø den skaber. Men med kun 2 der kommer på og svare emner, er det lidt svært at holde siden kørende.
Jeg giver ikke op på siden, men jeg går snart på stand-by.

Hvis det ikk er blevet bedre inden for en uge fra i dag, sletter jeg min bruger...

- Lyssa
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




evt. sletning af bruger... Empty
IndlægEmne: Sv: evt. sletning af bruger...   evt. sletning af bruger... Icon_minitimeOns Dec 10, 2014 4:19 pm

Jeg er enig med dig om at siden er død. Der forventes nok også af admins at vi gør noget ved det, men jeg har ikke overskud eller kreativitet til mange emner herpå siden.
Jeg overvejer selv at slette min bruger, men fordi jeg er admin, så føler jeg ikke rigtig jeg kan tillade mig det. ^^
Men, ja, siden er inaktiv. Det kan enhver se.
Tilbage til toppen Go down
Lyssa
A-rang
A-rang
Lyssa


Antal indlæg : 320
Join date : 04/07/14
Age : 28
Bosted : Ukendt

evt. sletning af bruger... Empty
IndlægEmne: Sv: evt. sletning af bruger...   evt. sletning af bruger... Icon_minitimeOns Dec 10, 2014 7:01 pm

Du kan smide en pm med en e-mail hvis du vil? Så kan vi forsætte med at emne dér? For det virker ikke specielt optimalt længere at skulle logge på her når der ikke er andre.. :/
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




evt. sletning af bruger... Empty
IndlægEmne: Sv: evt. sletning af bruger...   evt. sletning af bruger... Icon_minitimeOns Dec 10, 2014 7:35 pm

Gerne. Det vil jeg gøre.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





evt. sletning af bruger... Empty
IndlægEmne: Sv: evt. sletning af bruger...   evt. sletning af bruger... Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
evt. sletning af bruger...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Everything has changed :: Alle andre ting :: Fravær-
Gå til: