Everything has changed
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» evt. sletning af bruger...
Everybody needs company, even little girls (emnesøgning) Icon_minitimeOns Dec 10, 2014 7:35 pm af Gæst

» Maybe, you should just forget this, Daniel...?
Everybody needs company, even little girls (emnesøgning) Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 5:08 pm af Lyssa

» Hold dig væk (Alayne)
Everybody needs company, even little girls (emnesøgning) Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 4:24 pm af Alayne

» All alone
Everybody needs company, even little girls (emnesøgning) Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 1:48 pm af Alayne

» Faceclaim listen
Everybody needs company, even little girls (emnesøgning) Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 1:43 pm af Noelle

» Lullaby.. ~ Daniel
Everybody needs company, even little girls (emnesøgning) Icon_minitimeTirs Nov 18, 2014 4:54 pm af Lyssa

» who the f*** are you?
Everybody needs company, even little girls (emnesøgning) Icon_minitimeTors Nov 06, 2014 4:24 pm af Bella

» The Riverside Meeting - Wren
Everybody needs company, even little girls (emnesøgning) Icon_minitimeTirs Nov 04, 2014 5:50 pm af Wren

» Venskaber skabes - Francesca
Everybody needs company, even little girls (emnesøgning) Icon_minitimeLør Nov 01, 2014 11:21 pm af Francesca

Mest aktive brugere
Lyssa
Everybody needs company, even little girls (emnesøgning) Earth_10Everybody needs company, even little girls (emnesøgning) Earth_10Everybody needs company, even little girls (emnesøgning) Earth_10 
Damian
Everybody needs company, even little girls (emnesøgning) Earth_10Everybody needs company, even little girls (emnesøgning) Earth_10Everybody needs company, even little girls (emnesøgning) Earth_10 
Sophia
Everybody needs company, even little girls (emnesøgning) Earth_10Everybody needs company, even little girls (emnesøgning) Earth_10Everybody needs company, even little girls (emnesøgning) Earth_10 
Bjørn
Everybody needs company, even little girls (emnesøgning) Earth_10Everybody needs company, even little girls (emnesøgning) Earth_10Everybody needs company, even little girls (emnesøgning) Earth_10 
Dian
Everybody needs company, even little girls (emnesøgning) Earth_10Everybody needs company, even little girls (emnesøgning) Earth_10Everybody needs company, even little girls (emnesøgning) Earth_10 
Christopher Wilson
Everybody needs company, even little girls (emnesøgning) Earth_10Everybody needs company, even little girls (emnesøgning) Earth_10Everybody needs company, even little girls (emnesøgning) Earth_10 
Elena
Everybody needs company, even little girls (emnesøgning) Earth_10Everybody needs company, even little girls (emnesøgning) Earth_10Everybody needs company, even little girls (emnesøgning) Earth_10 
Samael
Everybody needs company, even little girls (emnesøgning) Earth_10Everybody needs company, even little girls (emnesøgning) Earth_10Everybody needs company, even little girls (emnesøgning) Earth_10 
Richard
Everybody needs company, even little girls (emnesøgning) Earth_10Everybody needs company, even little girls (emnesøgning) Earth_10Everybody needs company, even little girls (emnesøgning) Earth_10 
Melia
Everybody needs company, even little girls (emnesøgning) Earth_10Everybody needs company, even little girls (emnesøgning) Earth_10Everybody needs company, even little girls (emnesøgning) Earth_10 
Statistik
Der er i alt 42 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Venus

Vores brugere har i alt skrevet 1076 indlæg i 100 emner

 

 Everybody needs company, even little girls (emnesøgning)

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Athena
Nybegynder
Nybegynder
Athena


Antal indlæg : 8
Join date : 02/07/14
Age : 28
Bosted : Ingen steder i øjeblikket.

Everybody needs company, even little girls (emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Everybody needs company, even little girls (emnesøgning)   Everybody needs company, even little girls (emnesøgning) Icon_minitimeTors Jul 03, 2014 12:59 pm

Så nu er vi her, ny side, nye karakterer. Vi skal i gang!

Athena er en amazonkriger. Det vil for det første sige, at hun vokser tre år om dagen. Så efter en uge er hun 21 år gammel. Hun er en del af et ældgammelt folk af kvinder, det blev skabt af deres gudinde Eve. Deres formål i livet er at få børn, og derved udbrede racen. Lige nu er Athena den eneste amazonkriger, da hendes mor døde få timer efter hun blev født. Lige siden har hun klaret sig selv, og forsøgt at få styr på hendes evner og hendes liv. Hun er som de fleste andre små piger, hun kan lide at lege, hun elsker dukker og at få opmærksomhed. Men modsat mange andre piger, er hun kraftfuld. Hun kan indtil videre ikke rigtig noget magi, men når hun bliver rigtig vred, såret, ked af det ect., så vil der typisk komme torden og lyn, dog kun lige omkring hende.

Det jeg søger:
Far: Jeg vil gerne finde en far til Athena. Han skal ikke vide hun overhovedet eksisterer. Jeg tænker at de skal mødes når hun er teenager, hvilket vil sige fem dage efter hun er født, så omkring en uge efter faren har været sammen med hendes mor.
Fjender: Det er altid godt med nogle fjender, men jeg tvivler på nogen vil være fjender med hende som barn, så det skal måske vente til hun er lidt ældre.

Ellers er jeg frisk på det meste, så kom med en idé, og så kan vi sikkert godt, finde ud af noget Smile
Tilbage til toppen Go down
Athena
Nybegynder
Nybegynder
Athena


Antal indlæg : 8
Join date : 02/07/14
Age : 28
Bosted : Ingen steder i øjeblikket.

Everybody needs company, even little girls (emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: Everybody needs company, even little girls (emnesøgning)   Everybody needs company, even little girls (emnesøgning) Icon_minitimeFre Jul 04, 2014 7:16 am

Ingen?
Tilbage til toppen Go down
Samael
Nybegynder
Nybegynder
Samael


Antal indlæg : 31
Join date : 02/07/14
Age : 28
Bosted : Ravenwood city

Everybody needs company, even little girls (emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: Everybody needs company, even little girls (emnesøgning)   Everybody needs company, even little girls (emnesøgning) Icon_minitimeFre Jul 04, 2014 7:31 am

Du bliver nød til at være tålmodig Wink

Jeg er frisk på et plot. Bare ikke direkte på nogen af dem der står deroppe xD
Såå...Hvis hun er 5...er hun så 8 i dag? Eller er hun stadig 5 i dag?

Der er ikke meget at "bruge" et barn til, men vi kan vel nok finde på noget. Måske et tilfældigt? Med mindre du har flere ideer?
Tilbage til toppen Go down
Athena
Nybegynder
Nybegynder
Athena


Antal indlæg : 8
Join date : 02/07/14
Age : 28
Bosted : Ingen steder i øjeblikket.

Everybody needs company, even little girls (emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: Everybody needs company, even little girls (emnesøgning)   Everybody needs company, even little girls (emnesøgning) Icon_minitimeFre Jul 04, 2014 12:05 pm

Hun vil være ni i mit næste emne. I det første emne var der gået halvanden dag.

Men det er rigtig, der er ikke så meget at bruge hende til i denne alder. Jeg ved ikke hvad der skulle ske, udover at de mødes tilfældigt Smile
Tilbage til toppen Go down
Samael
Nybegynder
Nybegynder
Samael


Antal indlæg : 31
Join date : 02/07/14
Age : 28
Bosted : Ravenwood city

Everybody needs company, even little girls (emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: Everybody needs company, even little girls (emnesøgning)   Everybody needs company, even little girls (emnesøgning) Icon_minitimeFre Jul 04, 2014 1:37 pm

Så lad os tage et tilfældigt og se hvad der kommer ud af det? Smile
Tilbage til toppen Go down
Athena
Nybegynder
Nybegynder
Athena


Antal indlæg : 8
Join date : 02/07/14
Age : 28
Bosted : Ingen steder i øjeblikket.

Everybody needs company, even little girls (emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: Everybody needs company, even little girls (emnesøgning)   Everybody needs company, even little girls (emnesøgning) Icon_minitimeFre Jul 04, 2014 1:39 pm

Ja, lad os det Smile

Hvem laver det?
Tilbage til toppen Go down
Samael
Nybegynder
Nybegynder
Samael


Antal indlæg : 31
Join date : 02/07/14
Age : 28
Bosted : Ravenwood city

Everybody needs company, even little girls (emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: Everybody needs company, even little girls (emnesøgning)   Everybody needs company, even little girls (emnesøgning) Icon_minitimeFre Jul 04, 2014 1:43 pm

godt spørgsmål. Jeg er ligeglad...Har du lyst?

xD
Tilbage til toppen Go down
Athena
Nybegynder
Nybegynder
Athena


Antal indlæg : 8
Join date : 02/07/14
Age : 28
Bosted : Ingen steder i øjeblikket.

Everybody needs company, even little girls (emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: Everybody needs company, even little girls (emnesøgning)   Everybody needs company, even little girls (emnesøgning) Icon_minitimeFre Jul 04, 2014 1:44 pm

Jeg kan godt, men så bliver det først senere Smile
Tilbage til toppen Go down
Samael
Nybegynder
Nybegynder
Samael


Antal indlæg : 31
Join date : 02/07/14
Age : 28
Bosted : Ravenwood city

Everybody needs company, even little girls (emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: Everybody needs company, even little girls (emnesøgning)   Everybody needs company, even little girls (emnesøgning) Icon_minitimeFre Jul 04, 2014 1:45 pm

Det er helt fint med mig Wink
Tilbage til toppen Go down
Athena
Nybegynder
Nybegynder
Athena


Antal indlæg : 8
Join date : 02/07/14
Age : 28
Bosted : Ingen steder i øjeblikket.

Everybody needs company, even little girls (emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: Everybody needs company, even little girls (emnesøgning)   Everybody needs company, even little girls (emnesøgning) Icon_minitimeFre Jul 04, 2014 1:46 pm

Sender et link Smile
Tilbage til toppen Go down
Bjørn
Nybegynder
Nybegynder
Bjørn


Antal indlæg : 58
Join date : 08/07/14
Age : 29
Bosted : ukendt, af sikkerhed's hensyn, men vidner har set ham i Dian's hus meget, og i en lejlighed med en vis Elena.

Everybody needs company, even little girls (emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: Everybody needs company, even little girls (emnesøgning)   Everybody needs company, even little girls (emnesøgning) Icon_minitimeOns Jul 09, 2014 9:07 pm

vil da intet have imod og være far, hvis du selv er frisk på og have en soldat som far? xP?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Everybody needs company, even little girls (emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: Everybody needs company, even little girls (emnesøgning)   Everybody needs company, even little girls (emnesøgning) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Everybody needs company, even little girls (emnesøgning)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» looking for something? Maybe I can help... ~Emnesøgning~
» "Say hallo to something scary!" (Emnesøgning)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Everything has changed :: Alle andre ting :: Emnesøgning-
Gå til: