Everything has changed
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» evt. sletning af bruger...
You, me and a bad romance? Icon_minitimeOns Dec 10, 2014 7:35 pm af Gæst

» Maybe, you should just forget this, Daniel...?
You, me and a bad romance? Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 5:08 pm af Lyssa

» Hold dig væk (Alayne)
You, me and a bad romance? Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 4:24 pm af Alayne

» All alone
You, me and a bad romance? Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 1:48 pm af Alayne

» Faceclaim listen
You, me and a bad romance? Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 1:43 pm af Noelle

» Lullaby.. ~ Daniel
You, me and a bad romance? Icon_minitimeTirs Nov 18, 2014 4:54 pm af Lyssa

» who the f*** are you?
You, me and a bad romance? Icon_minitimeTors Nov 06, 2014 4:24 pm af Bella

» The Riverside Meeting - Wren
You, me and a bad romance? Icon_minitimeTirs Nov 04, 2014 5:50 pm af Wren

» Venskaber skabes - Francesca
You, me and a bad romance? Icon_minitimeLør Nov 01, 2014 11:21 pm af Francesca

Mest aktive brugere
Lyssa
You, me and a bad romance? Earth_10You, me and a bad romance? Earth_10You, me and a bad romance? Earth_10 
Damian
You, me and a bad romance? Earth_10You, me and a bad romance? Earth_10You, me and a bad romance? Earth_10 
Sophia
You, me and a bad romance? Earth_10You, me and a bad romance? Earth_10You, me and a bad romance? Earth_10 
Bjørn
You, me and a bad romance? Earth_10You, me and a bad romance? Earth_10You, me and a bad romance? Earth_10 
Dian
You, me and a bad romance? Earth_10You, me and a bad romance? Earth_10You, me and a bad romance? Earth_10 
Christopher Wilson
You, me and a bad romance? Earth_10You, me and a bad romance? Earth_10You, me and a bad romance? Earth_10 
Elena
You, me and a bad romance? Earth_10You, me and a bad romance? Earth_10You, me and a bad romance? Earth_10 
Samael
You, me and a bad romance? Earth_10You, me and a bad romance? Earth_10You, me and a bad romance? Earth_10 
Richard
You, me and a bad romance? Earth_10You, me and a bad romance? Earth_10You, me and a bad romance? Earth_10 
Melia
You, me and a bad romance? Earth_10You, me and a bad romance? Earth_10You, me and a bad romance? Earth_10 
Statistik
Der er i alt 42 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Venus

Vores brugere har i alt skrevet 1076 indlæg i 100 emner

 

 You, me and a bad romance?

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Jade
Nybegynder
Nybegynder
Jade


Antal indlæg : 10
Join date : 16/08/14
Age : 30
Bosted : Ved daggry forsvinde Jade hen til en lejligjed, med double seng, en reol, et skrivebord og stol.

You, me and a bad romance? Empty
IndlægEmne: You, me and a bad romance?   You, me and a bad romance? Icon_minitimeSøn Aug 17, 2014 9:04 am

Emner, Plot, relationer og mere


Nu har lavet Jade færdig og derfor vil jeg gerne igang med opsæt et par spil til ham, men jeg er ikke en der blot emner med alle og en hver. Nej jeg er desværre lidt kræsen med min emner partner, for det først kraver jeg at i minimum kan skrive omkring de 300 ord med fyldigt og brugbart indhold, i skal os kun sæt komma og punktum, det skal være perfekt for jeg er nemlig heller ikke perfekt til de ting men blot så der en pause. Til sidste vil jeg sige at jeg holder mig til realistiske billeder og ikke til tegnet eller anime billeder, jeg har nemlig svært ved se hvordan at rigtig person skal stå snak med en tegn, så have et billede af virkelig person. Ellers vil blot gerne have et spil med kreativ indhold, lad være med trak det ud, det virker nemlig ikke særlig godt i min bog, så venligt ingen emner hvor at vi blot snakker i hundred år, jeg kan forhold mig til at vi alle har gode og dårlig emne dage, men lad være med sløs for meget.

Med det sagt vil jeg blot fortælle lidt om hvem Jade er.
Jade er en ung mand på de 19 år. Han var engang et menneske men han blev forvandlet til vampyr på natten hvor at han blev 19 år, han har ingen bevist viden om hvad der sket med ham den nat, det sidste han rent faktisk kan husk var at han forlod en kro i ret beruset tilstand. Jade kom fra Paris men kun ganske få år efter at han blev vampyr forlod han Paris for start et nyt liv i Amerika, han boede der efter mange i den sydlig del af Amerika hvor han har været kendt som flere personer. Jade er vildt og uforsigtigt væsen af natur, han begå sig bedst i fest miljøet som han tag del i hver nat, det sjælen syn hvis man rent faktisk ser ham være nede på jorden, altså har han det bedst der hvor der er alkohol, stoffer, sex og andre festlig muligheder. Jade er som person et kold og kynisk væsen, han tror ikke på kærlighed og han har derfor aldrig en fast partner, det længets som man kan komme med ham er et åben forhold, han er både kvinde og mænd. Men altså han elsker manipuler og lege med menneske, han skaber ofte en falsk tryghed før at han tag det som han vil have, det er ofte blod eller sex eller begge dele på samme tid. Han har charmerede natur som han benytter sig af når han vil tæt på andre, men det ofte blot en maske, som han viser verden. Ingen kender ham derfor rigtig da han unik person overfor alle som han møder. Den først i ny tid at Jade er kommet til Ravenwood city, han har boede i byen i lidt over 32 år men han skifter stadig meget med hvor at han bor, så han bor aldrig fast på det samme sted.

Hvad søger jeg til Jade?
Jeg søger næsten alting til Jade, det er fri fantasi som der sætter mulighed for hvad der kan ske.

Et afkom, jeg kun god tænke mig og prøve og sæt Jade på post som skaber vampyr, ikke er det kommer til være velfungerende forhold mellem ham og hans afkom for han er lidt en pain in the ass og have som skaber eftersom at han aldrig er helt seriøst i rollen som lære. Det skal dog siges at der skal være god årsag før at Jade forvandler andre til vampyr, så hvis du ikke bliver godkendt til afkom skal dog tag det på dårlig måde.

Et legetøj, eller bare flere personer som Jade kan få blod, sex og andre muligheder ud af. Det sådan set lige meget med hvad køn personen er, da Jade er til både mænd og kvinder. I skal dog være klar på at Jade kan være ganske ondskabsfuld med sit legetøj så vold kan være en del af emnet, men jeg dræber aldrig andre karakter uden at have fået lov.

Et job, Jade har altid være ret useriøst omkring et fast arbejde da han i sin tid som vampyr har samlet en del penge op, det gør derfor at han ikke gide og arbejde i meget af sit liv som vampyr. Men hvis der en person der god job eller et forslag til arbejde kun det god spil ind.


Ellers er der os masser af andre muligheder har du plotte eller en ide så skrive den bare også kan vi snak om det her eller privat, jeg svare begge steder. Så jeg håber at vil emne med Jade.
Tilbage til toppen Go down
Lyssa
A-rang
A-rang
Lyssa


Antal indlæg : 320
Join date : 04/07/14
Age : 28
Bosted : Ukendt

You, me and a bad romance? Empty
IndlægEmne: Sv: You, me and a bad romance?   You, me and a bad romance? Icon_minitimeSøn Aug 17, 2014 2:09 pm

Hejsa!!! Very Happy

Jeg er da mere end frisk på at møde endnu en ny herinde Smile
Du må endelig sige til hvis interessen er der for at emne med en halv psykopatisk animator xD
Tilbage til toppen Go down
Jade
Nybegynder
Nybegynder
Jade


Antal indlæg : 10
Join date : 16/08/14
Age : 30
Bosted : Ved daggry forsvinde Jade hen til en lejligjed, med double seng, en reol, et skrivebord og stol.

You, me and a bad romance? Empty
IndlægEmne: Sv: You, me and a bad romance?   You, me and a bad romance? Icon_minitimeSøn Aug 17, 2014 2:28 pm

Jeg vil da gerne møde din karakter, jeg nemlig vild med psykopat karakter ^^
Tilbage til toppen Go down
Lyssa
A-rang
A-rang
Lyssa


Antal indlæg : 320
Join date : 04/07/14
Age : 28
Bosted : Ukendt

You, me and a bad romance? Empty
IndlægEmne: Sv: You, me and a bad romance?   You, me and a bad romance? Icon_minitimeSøn Aug 17, 2014 2:36 pm

nice! Very Happy

har du nogle ideer til plots eller relationer? Very Happy Er sikker på at vi kan finde ud af et eller andet Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Jade
Nybegynder
Nybegynder
Jade


Antal indlæg : 10
Join date : 16/08/14
Age : 30
Bosted : Ved daggry forsvinde Jade hen til en lejligjed, med double seng, en reol, et skrivebord og stol.

You, me and a bad romance? Empty
IndlægEmne: Sv: You, me and a bad romance?   You, me and a bad romance? Icon_minitimeSøn Aug 17, 2014 2:39 pm

Altså jeg ved ikke om du kan pas ind til nogle af mine punkter som jeg har sat op, men ellers kan vi eventuelt lave et plot sammen? c:
Tilbage til toppen Go down
Lyssa
A-rang
A-rang
Lyssa


Antal indlæg : 320
Join date : 04/07/14
Age : 28
Bosted : Ukendt

You, me and a bad romance? Empty
IndlægEmne: Sv: You, me and a bad romance?   You, me and a bad romance? Icon_minitimeSøn Aug 17, 2014 2:40 pm

(da det er søndag er det kvalitetstid med kæresten, så ved ikke liiiige hvor hurtigt jeg svarer Wink )

Men jo, det kan vi da godt Smile
Altså, lyssa er jo ikke helt normal i bøtten Wink
Tilbage til toppen Go down
Jade
Nybegynder
Nybegynder
Jade


Antal indlæg : 10
Join date : 16/08/14
Age : 30
Bosted : Ved daggry forsvinde Jade hen til en lejligjed, med double seng, en reol, et skrivebord og stol.

You, me and a bad romance? Empty
IndlægEmne: Sv: You, me and a bad romance?   You, me and a bad romance? Icon_minitimeSøn Aug 17, 2014 2:43 pm

Altså kun hun måske blive en af de personer som Jade benytter som legetøj?
Tilbage til toppen Go down
Lyssa
A-rang
A-rang
Lyssa


Antal indlæg : 320
Join date : 04/07/14
Age : 28
Bosted : Ukendt

You, me and a bad romance? Empty
IndlægEmne: Sv: You, me and a bad romance?   You, me and a bad romance? Icon_minitimeSøn Aug 17, 2014 2:58 pm

Altså, kunne godt se hvordan det kunne blive et meget spændende forhold mellem dem, men hun bider meget fra sig, bogstavelig talt Wink

Men du skal bare lige vide, at hendes evne gør det svært for alle at røre hende, da hun uden at kunne styrer det, hiver folk der rør hende ned i hendes minder. xD
Tilbage til toppen Go down
Jade
Nybegynder
Nybegynder
Jade


Antal indlæg : 10
Join date : 16/08/14
Age : 30
Bosted : Ved daggry forsvinde Jade hen til en lejligjed, med double seng, en reol, et skrivebord og stol.

You, me and a bad romance? Empty
IndlægEmne: Sv: You, me and a bad romance?   You, me and a bad romance? Icon_minitimeSøn Aug 17, 2014 3:10 pm

Det er fint nok, hvis det bliver et problem med hende har du os set hvad Jade kan udret med hans evner, men hvor skal det så møde hinanden? Jade kommer nemlig meget fest miljøet, det kun måske være der at de mødes? c:
Tilbage til toppen Go down
Lyssa
A-rang
A-rang
Lyssa


Antal indlæg : 320
Join date : 04/07/14
Age : 28
Bosted : Ukendt

You, me and a bad romance? Empty
IndlægEmne: Sv: You, me and a bad romance?   You, me and a bad romance? Icon_minitimeSøn Aug 17, 2014 3:18 pm

Lyssa er ''danser'' på en burlesque-klub (minder meget om dem man ser i filmen Burlesque) og som bartender på det lokale diskotek? Smile Måske kunne de mødes et af de to steder?

på klubben kan han jo sådan set bare bede bestyreren om at få en time med Lyssa i privatrum (men det koster self lidt Wink ) og på den måde komme i kontakt med hende. Hun skal teknisk set gøre alt hvad han beder hende om (undtagen sex - det kan de ikke tvinges til), i den time hvor han har betalt for hende Smile

var det noget?
Tilbage til toppen Go down
Jade
Nybegynder
Nybegynder
Jade


Antal indlæg : 10
Join date : 16/08/14
Age : 30
Bosted : Ved daggry forsvinde Jade hen til en lejligjed, med double seng, en reol, et skrivebord og stol.

You, me and a bad romance? Empty
IndlægEmne: Sv: You, me and a bad romance?   You, me and a bad romance? Icon_minitimeSøn Aug 17, 2014 3:29 pm

Det lyder faktisk rigtig fed, så lad os tag det sted i sted for c:
Tilbage til toppen Go down
Lyssa
A-rang
A-rang
Lyssa


Antal indlæg : 320
Join date : 04/07/14
Age : 28
Bosted : Ukendt

You, me and a bad romance? Empty
IndlægEmne: Sv: You, me and a bad romance?   You, me and a bad romance? Icon_minitimeMan Aug 18, 2014 6:23 am

oki Smile Vil du lave et emne eller skal jeg? (jeg er i skole indtil sen eftermiddag, så så mange svar er der nok ikke på hånden før i aften engang)
Tilbage til toppen Go down
Jade
Nybegynder
Nybegynder
Jade


Antal indlæg : 10
Join date : 16/08/14
Age : 30
Bosted : Ved daggry forsvinde Jade hen til en lejligjed, med double seng, en reol, et skrivebord og stol.

You, me and a bad romance? Empty
IndlægEmne: Sv: You, me and a bad romance?   You, me and a bad romance? Icon_minitimeMan Aug 18, 2014 7:28 pm

Kunne jeg overtale dig til lave, jeg er ganske tålmodig på den plan :3
Tilbage til toppen Go down
Lyssa
A-rang
A-rang
Lyssa


Antal indlæg : 320
Join date : 04/07/14
Age : 28
Bosted : Ukendt

You, me and a bad romance? Empty
IndlægEmne: Sv: You, me and a bad romance?   You, me and a bad romance? Icon_minitimeTirs Aug 19, 2014 7:37 am

Måske, jeg ved det ikke.
Lige pt har jeg ret travlt grundet skolen og privatlivet (bl.a. har jeg en advokat på nakken).
Hvis du har tålmodighed indtil jeg har lidt fritid mellem fingrene, så kan jeg nok godt
Tilbage til toppen Go down
Jade
Nybegynder
Nybegynder
Jade


Antal indlæg : 10
Join date : 16/08/14
Age : 30
Bosted : Ved daggry forsvinde Jade hen til en lejligjed, med double seng, en reol, et skrivebord og stol.

You, me and a bad romance? Empty
IndlægEmne: Sv: You, me and a bad romance?   You, me and a bad romance? Icon_minitimeTirs Aug 19, 2014 8:01 pm

Jeg har masser af tålmodighed, jeg anyways udelukket fra skole gang lige nu. Så jeg har bare brug for ting som jeg kan lave i min fritid.
Tilbage til toppen Go down
Lyssa
A-rang
A-rang
Lyssa


Antal indlæg : 320
Join date : 04/07/14
Age : 28
Bosted : Ukendt

You, me and a bad romance? Empty
IndlægEmne: Sv: You, me and a bad romance?   You, me and a bad romance? Icon_minitimeOns Aug 20, 2014 7:55 am

Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





You, me and a bad romance? Empty
IndlægEmne: Sv: You, me and a bad romance?   You, me and a bad romance? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
You, me and a bad romance?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Everything has changed :: Alle andre ting :: Emnesøgning-
Gå til: