Everything has changed
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» evt. sletning af bruger...
Ensom, bitter Sirene søger friends and foes. Icon_minitimeOns Dec 10, 2014 7:35 pm af Gæst

» Maybe, you should just forget this, Daniel...?
Ensom, bitter Sirene søger friends and foes. Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 5:08 pm af Lyssa

» Hold dig væk (Alayne)
Ensom, bitter Sirene søger friends and foes. Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 4:24 pm af Alayne

» All alone
Ensom, bitter Sirene søger friends and foes. Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 1:48 pm af Alayne

» Faceclaim listen
Ensom, bitter Sirene søger friends and foes. Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 1:43 pm af Noelle

» Lullaby.. ~ Daniel
Ensom, bitter Sirene søger friends and foes. Icon_minitimeTirs Nov 18, 2014 4:54 pm af Lyssa

» who the f*** are you?
Ensom, bitter Sirene søger friends and foes. Icon_minitimeTors Nov 06, 2014 4:24 pm af Bella

» The Riverside Meeting - Wren
Ensom, bitter Sirene søger friends and foes. Icon_minitimeTirs Nov 04, 2014 5:50 pm af Wren

» Venskaber skabes - Francesca
Ensom, bitter Sirene søger friends and foes. Icon_minitimeLør Nov 01, 2014 11:21 pm af Francesca

Mest aktive brugere
Lyssa
Ensom, bitter Sirene søger friends and foes. Earth_10Ensom, bitter Sirene søger friends and foes. Earth_10Ensom, bitter Sirene søger friends and foes. Earth_10 
Damian
Ensom, bitter Sirene søger friends and foes. Earth_10Ensom, bitter Sirene søger friends and foes. Earth_10Ensom, bitter Sirene søger friends and foes. Earth_10 
Sophia
Ensom, bitter Sirene søger friends and foes. Earth_10Ensom, bitter Sirene søger friends and foes. Earth_10Ensom, bitter Sirene søger friends and foes. Earth_10 
Bjørn
Ensom, bitter Sirene søger friends and foes. Earth_10Ensom, bitter Sirene søger friends and foes. Earth_10Ensom, bitter Sirene søger friends and foes. Earth_10 
Dian
Ensom, bitter Sirene søger friends and foes. Earth_10Ensom, bitter Sirene søger friends and foes. Earth_10Ensom, bitter Sirene søger friends and foes. Earth_10 
Christopher Wilson
Ensom, bitter Sirene søger friends and foes. Earth_10Ensom, bitter Sirene søger friends and foes. Earth_10Ensom, bitter Sirene søger friends and foes. Earth_10 
Elena
Ensom, bitter Sirene søger friends and foes. Earth_10Ensom, bitter Sirene søger friends and foes. Earth_10Ensom, bitter Sirene søger friends and foes. Earth_10 
Samael
Ensom, bitter Sirene søger friends and foes. Earth_10Ensom, bitter Sirene søger friends and foes. Earth_10Ensom, bitter Sirene søger friends and foes. Earth_10 
Richard
Ensom, bitter Sirene søger friends and foes. Earth_10Ensom, bitter Sirene søger friends and foes. Earth_10Ensom, bitter Sirene søger friends and foes. Earth_10 
Melia
Ensom, bitter Sirene søger friends and foes. Earth_10Ensom, bitter Sirene søger friends and foes. Earth_10Ensom, bitter Sirene søger friends and foes. Earth_10 
Statistik
Der er i alt 42 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Venus

Vores brugere har i alt skrevet 1076 indlæg i 100 emner

 

 Ensom, bitter Sirene søger friends and foes.

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Lysander
Nybegynder
Nybegynder
Lysander


Antal indlæg : 8
Join date : 06/07/14
Age : 29
Bosted : Udenfor Ravenwood Village - på den modsatte side af floden.

Ensom, bitter Sirene søger friends and foes. Empty
IndlægEmne: Ensom, bitter Sirene søger friends and foes.   Ensom, bitter Sirene søger friends and foes. Icon_minitimeMan Jul 07, 2014 8:32 am

Hellow væsner!
Jeg har nu fået så meget styr på Lysander at det er tid til at lege lidt med ham og kaste ham ud i verdenen - og derfor søger jeg emner!

Jeg har som sådan ikke noget krav til mine emnepartnere andet end at der bliver skrevet på mere eller mindre forståeligt dansk, og at emnerne bliver besvaret. Svarene behøver ikke at komme hurtigt - jeg bør nok også selv advare om, at jeg kan svare utoligt langsomt, bare de bliver besvaret og at der gives besked hvis emnet ønskes stoppet ~ Så er jeg glad og tilfreds. (:

Lysander er en bitter, stædig, selvglad Sirene, som ofte og let bliver fornærmet. Han nærer et indædt had til alle mennesker - og til de der støtter dem og er på deres "side". Dog har han som udgangs punkt ikke noget imod alle andre væsner.

Jeg har lyst til at skrive at jeg søger alt, men så alligevel ikke. Jeg søger ikke familie eller gamle venner - da jeg lige pt. er det eneste havfolk, og det derfor er irrelevant.
De mest oplagte relationer for Lysander er nok fjend- og uvenskaber - da han ikke er god til at holde sig gode venner med andre, dog vil jeg bestemt ikke udelukke hverken venskaber eller flirts, selvom jeg ikke kan love hvordan han vil reagere og i hvilken retning det vil gå - dog ser jeg lige pt. et venskab med et menneske, for meget usandsynligt. (;
Lysander leder også efter et arbejde af en art - så hvis nogen ligger inde med sådan ét, ville han også klart være interesseret (Hvis han vel og mærke ikke føler, at det er under hans værdighed). d;

Men i det hele taget er jeg lige nu interesseret i stort set alle slags emner! Med eller uden plot, tilfældigt eller aftalt - jeg er frisk på det meste!
Tilbage til toppen Go down
Bjørn
Nybegynder
Nybegynder
Bjørn


Antal indlæg : 58
Join date : 08/07/14
Age : 29
Bosted : ukendt, af sikkerhed's hensyn, men vidner har set ham i Dian's hus meget, og i en lejlighed med en vis Elena.

Ensom, bitter Sirene søger friends and foes. Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom, bitter Sirene søger friends and foes.   Ensom, bitter Sirene søger friends and foes. Icon_minitimeOns Jul 09, 2014 9:20 pm

hmm.. er frisk, men er også meget usikker på hvad det skulle være faktisk.. kan være de blir fjender på et diskotek? XD
Tilbage til toppen Go down
Allison
Nybegynder
Nybegynder
Allison


Antal indlæg : 2
Join date : 10/07/14
Bosted : Forskelligt

Ensom, bitter Sirene søger friends and foes. Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom, bitter Sirene søger friends and foes.   Ensom, bitter Sirene søger friends and foes. Icon_minitimeTors Jul 10, 2014 8:24 am

Jeg er frisk på et emne Smile
Tilbage til toppen Go down
Lysander
Nybegynder
Nybegynder
Lysander


Antal indlæg : 8
Join date : 06/07/14
Age : 29
Bosted : Udenfor Ravenwood Village - på den modsatte side af floden.

Ensom, bitter Sirene søger friends and foes. Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom, bitter Sirene søger friends and foes.   Ensom, bitter Sirene søger friends and foes. Icon_minitimeLør Jul 12, 2014 2:02 pm

Lysander er god til at skabe sig fjender og uvenner - så det kunne de sagtens, Bjørn! - Det kunne være sjovt.

- Og lækkert, Allison! - Jeg har faktisk umiddelbart ikke nogen idéer, så medmindre du har det, skl vi så bare tage et tilfældigt? (:
Tilbage til toppen Go down
Bjørn
Nybegynder
Nybegynder
Bjørn


Antal indlæg : 58
Join date : 08/07/14
Age : 29
Bosted : ukendt, af sikkerhed's hensyn, men vidner har set ham i Dian's hus meget, og i en lejlighed med en vis Elena.

Ensom, bitter Sirene søger friends and foes. Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom, bitter Sirene søger friends and foes.   Ensom, bitter Sirene søger friends and foes. Icon_minitimeSøn Jul 13, 2014 11:45 am

cool, hvad skulle det være de blev fjender over? :3
Tilbage til toppen Go down
Lysander
Nybegynder
Nybegynder
Lysander


Antal indlæg : 8
Join date : 06/07/14
Age : 29
Bosted : Udenfor Ravenwood Village - på den modsatte side af floden.

Ensom, bitter Sirene søger friends and foes. Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom, bitter Sirene søger friends and foes.   Ensom, bitter Sirene søger friends and foes. Icon_minitimeMan Jul 14, 2014 5:14 pm

Hmm.. Se det er et godt spørgsmål.. - Har du umiddelbart nogle gode ideer?
~ Skal vi evt. lege videre med din ide om et diskotek?

Det kunne evt. starte som et "Uskyldigt" skænderi - og hvis det så foregik på diskotek og de måske begge havde fået noget indenbords, kan de være de var mere nærtagende og aggressive end ellers - nu kan jeg selvfølgelig ikke tale for Bjørn, men sådan tror jeg i hvert fald at Lysander er. Wink

Og jeg tror ærligt ikke at der skal særligt meget til at pisse Lysander af. Et puf, en bemærkning, en væltet drink, et evt. tegn på at du kan lide mennesker, I don't know~something something - og han vil kunne blive ilter, vred og fjendsk (Mere fjendsk end han normalt er.)
- Men omvendt kan det også sagtens være Lysander der på en eller anden måde provokerer Bjørn og starter skænderiet/fjendskabet? ^^

Hmmm.. xD

Tilbage til toppen Go down
Bjørn
Nybegynder
Nybegynder
Bjørn


Antal indlæg : 58
Join date : 08/07/14
Age : 29
Bosted : ukendt, af sikkerhed's hensyn, men vidner har set ham i Dian's hus meget, og i en lejlighed med en vis Elena.

Ensom, bitter Sirene søger friends and foes. Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom, bitter Sirene søger friends and foes.   Ensom, bitter Sirene søger friends and foes. Icon_minitimeMan Jul 14, 2014 5:22 pm

hmm syntes ideen om diskotek lyder fint nok hehe ^^ og tja din ide er bedre end den jeg havde haha xD

tja det lyder fint med mig, igen bedre ide end den jeg havde, dog drikker Bjørn ikke, men han er ikke bange for og slå fra sig hvis han bliver provokeret tilstrækkelig Razz fx med hans kæreste, familie som er mennesker, dog hans biologiske far er varulv eller andre ting som fx hans adoptiv lille søster Melia :3 så da rigeligt og tage af før han slår ud efter Lysander, og nu er min karakter jo soldat, så han er trænet i nærkamp, hehe ^^

men tjoh, Bjørn vil nok ikke genere nogen og bade nyde en aften med gutterne fra lejesoldater kompagniet, han er medlem af, men de vil ikke blande sig, han tager den selv, men da kunne sagtens ske en masse ting :3
Tilbage til toppen Go down
Lysander
Nybegynder
Nybegynder
Lysander


Antal indlæg : 8
Join date : 06/07/14
Age : 29
Bosted : Udenfor Ravenwood Village - på den modsatte side af floden.

Ensom, bitter Sirene søger friends and foes. Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom, bitter Sirene søger friends and foes.   Ensom, bitter Sirene søger friends and foes. Icon_minitimeMan Jul 14, 2014 5:35 pm

Åh - det kunne blive sjovt, det her. Lysander er ikke voldsomt god til nærkamp og kamp i det hele taget, men han vil helt sikkert være for stolt til at afvise en kamp, eller stikke af fra den. xD (Dog har du fra min side af lov til at tæve ham så tosset du lyster - så længe han ikke lemlæstes eller noget. xD)

Siden Bjørn virker langt mere rolig og fornuftig end Lysander, giver det nok bedst mening hvis Lysander "starter" skænderiet/er den provokerende/generende af de to. xD
- Skal Lysander så ikke bare provokere så Bjørn voldsomt (Jeg er ikke helt sikker på hvordan though o:) at han vil reagere på det og vi får en form for voldsomt skænderi, slåskamp eller hvad pokker det nu udvikler sig til?
Tilbage til toppen Go down
Bjørn
Nybegynder
Nybegynder
Bjørn


Antal indlæg : 58
Join date : 08/07/14
Age : 29
Bosted : ukendt, af sikkerhed's hensyn, men vidner har set ham i Dian's hus meget, og i en lejlighed med en vis Elena.

Ensom, bitter Sirene søger friends and foes. Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom, bitter Sirene søger friends and foes.   Ensom, bitter Sirene søger friends and foes. Icon_minitimeMan Jul 14, 2014 5:45 pm

helt iorden med mig, Bjørn tager fri med sin deling fra Aegis Defences Services, ADS, og så tager de på diskotek, hvor en små fuld Lysander Palm, kommer til og provokere Bjørn og hans venner voldsomt, så Bjørn tager en næve kamp med Lysander? ( kommer an på hvor irriterende han er ;P lemlæster ikke, men tror Lysander får brug for en læge bagefter xD )

Bjørn er professionel soldat, han er trænet til og være rolig og fornuftig, men han finder sig dog ikke i alt, men jo giver mening at Lysander starter det :3
jo må han gerne, du finder bare på noget, giv den hele armen xD og jo da, lyder fint med mig :3

kan du dog ikke starte det? skal nemlig selv starte et emne, og svare et og ordne andre ting? hvis du vil, får du lidt info du kan bruge til emnet :3

de er nok stadig i britiske militær uniformer, dog uden rustning og våben, med ordet Aegis Defences Services på deres rygge og bryste forude deres kaldenavne, de har ikke maskering, nogle har måske huer, men ikke andet, og hvis du har brug for nogle ideer, kan Lysander jo overhøre Bjørn snakke om sin kæreste, menneske familie, eller andre ting? de er dog alle sammen varulve, da det er et varulve kompagni ^^ håber du kan bruge det :3
Tilbage til toppen Go down
Lysander
Nybegynder
Nybegynder
Lysander


Antal indlæg : 8
Join date : 06/07/14
Age : 29
Bosted : Udenfor Ravenwood Village - på den modsatte side af floden.

Ensom, bitter Sirene søger friends and foes. Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom, bitter Sirene søger friends and foes.   Ensom, bitter Sirene søger friends and foes. Icon_minitimeMan Jul 14, 2014 5:56 pm

Great! - og jo, jeg skal nok starte det, intet problem. Jeg vil gå i gang med det samme.

Og det med at overhøre samtaler - lyder som en god idé! ^^
~ Jeg sender dig et link over pm, så snart det er klar. (:
Tilbage til toppen Go down
Bjørn
Nybegynder
Nybegynder
Bjørn


Antal indlæg : 58
Join date : 08/07/14
Age : 29
Bosted : ukendt, af sikkerhed's hensyn, men vidner har set ham i Dian's hus meget, og i en lejlighed med en vis Elena.

Ensom, bitter Sirene søger friends and foes. Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom, bitter Sirene søger friends and foes.   Ensom, bitter Sirene søger friends and foes. Icon_minitimeMan Jul 14, 2014 5:57 pm

helt iorden, mange tak, så kan jeg koncenterer mig om disse ting her ^^

hehe yea, men han skal nok lidt tæt på, det jo stadig et diskotek :3
det cool, Lysander ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ensom, bitter Sirene søger friends and foes. Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom, bitter Sirene søger friends and foes.   Ensom, bitter Sirene søger friends and foes. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ensom, bitter Sirene søger friends and foes.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Christopher Søger
» Søger emner :)
» lejesoldat søger emne ^^

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Everything has changed :: Alle andre ting :: Emnesøgning-
Gå til: