Everything has changed
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» evt. sletning af bruger...
This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Icon_minitimeOns Dec 10, 2014 7:35 pm af Gæst

» Maybe, you should just forget this, Daniel...?
This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 5:08 pm af Lyssa

» Hold dig væk (Alayne)
This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 4:24 pm af Alayne

» All alone
This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 1:48 pm af Alayne

» Faceclaim listen
This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 1:43 pm af Noelle

» Lullaby.. ~ Daniel
This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 18, 2014 4:54 pm af Lyssa

» who the f*** are you?
This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 06, 2014 4:24 pm af Bella

» The Riverside Meeting - Wren
This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 04, 2014 5:50 pm af Wren

» Venskaber skabes - Francesca
This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 01, 2014 11:21 pm af Francesca

Mest aktive brugere
Lyssa
This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Earth_10This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Earth_10This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Earth_10 
Damian
This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Earth_10This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Earth_10This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Earth_10 
Sophia
This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Earth_10This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Earth_10This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Earth_10 
Bjørn
This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Earth_10This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Earth_10This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Earth_10 
Dian
This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Earth_10This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Earth_10This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Earth_10 
Christopher Wilson
This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Earth_10This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Earth_10This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Earth_10 
Elena
This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Earth_10This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Earth_10This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Earth_10 
Samael
This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Earth_10This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Earth_10This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Earth_10 
Richard
This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Earth_10This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Earth_10This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Earth_10 
Melia
This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Earth_10This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Earth_10This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Earth_10 
Statistik
Der er i alt 42 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Venus

Vores brugere har i alt skrevet 1076 indlæg i 100 emner

 

 This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet]

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Lyssa
A-rang
A-rang
Lyssa


Antal indlæg : 320
Join date : 04/07/14
Age : 28
Bosted : Ukendt

This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet]   This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 06, 2014 4:57 pm

Hun sukkede indvendigt.
Hvad skal hun dog gøre?
Hun tog noget af det første hun så i kurven, noget kød hun ikke genkendte.
Stille tog hun en bid, men fortrød det. Okay, nej. Hun ville ikke være kræsen foran ham.
Men kødet smagte.. Dødt. Ingen blod, ingen varme... Muskelfibrene var kogt/stegt til gummi.
Eller... Sådan føltes det, hun var jo vant til råt kød.
Hun savnede det... det rå kød. Drabet, før hun spiste. Tilfredsheden.
Samtidig, var hun bange. Bange for at fortælle ham det.
''Hvad laver du og Damian i hverdagen?'' spurgte hun med et lille smil, inden hun spiste endnu mere af det kød hun sad med i hånden.
Tilbage til toppen Go down
Damian
Nybegynder
Nybegynder
Damian


Antal indlæg : 91
Join date : 04/07/14
Bosted : De/han bor i en lejelighed i Ravenwood Village med deres lille husky

This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet]   This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 06, 2014 5:04 pm

Han betragtede hende tage kurven, men kunnenærmest fornemme på hende dette var ikke noget hun kunne lide. Smilet på hans læber forsvandt stille ind "du kan ikke lide det" han så ned og kunne med et ligne et barn der var blevet skældt ud. Han rynkede brynet "jeg vidste ikke hvad du kunne lide,så jeg fandt en bog over ulve, så hvad de spiste...det var vel dumt af mig" han kløede sig i nakken. Han var ikke vant til at lave mad, så det han havde lavet havde næsten taget ham en krig at komme igennem. Hans køkken lignede noget fra en krigsfilm, mad ud over det hele, ikke lige frem et kønt syn.
Hendes spørgsmål fik ham til at kigge op "øhm...ikke det helt store i øjeblikket. Damian vil gerne være lære, men der er ikke rigtig mange muligheder for ham. Jeg ved faktisk ikke hvad jeg selv går og laver, andet end det der ikke er af god slags" han trak på skulderne, lagde hoved tilbage og så op mod himlen
Tilbage til toppen Go down
Lyssa
A-rang
A-rang
Lyssa


Antal indlæg : 320
Join date : 04/07/14
Age : 28
Bosted : Ukendt

This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet]   This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 06, 2014 5:16 pm

Hun kunne ikke lade være med at smile.
''Theo, du aner jo ikke hvad jeg spiser normalt. Det er ikke fair at forvente at du kan regne det ud, uden det mindste hint.'' smilede hun til ham og kyssede ham på kinden.
''lige nu nyder jeg bare friheden. Jeg lever af de penge jeg tjener på musikken, hvis jeg ikke sover hos Daniel eller på gaden, så sover jeg ude på markerne hvor jeg jager.'' hun trak på skuldrene.
Hun så op på himlen, smilende.
''Har du nogensinde jaget før, Theo?'' spurgte hun blidt, længselsfuldt.
Tilbage til toppen Go down
Damian
Nybegynder
Nybegynder
Damian


Antal indlæg : 91
Join date : 04/07/14
Bosted : De/han bor i en lejelighed i Ravenwood Village med deres lille husky

This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet]   This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 06, 2014 5:24 pm

Han rødmede svagt, som hun blidt kyssede hans kind, dog kom der igen et smil på hans læber. Han gik fra at ligne et ulykkeligt lille barn, til at ligne en der havde vundet en million "det er jeg glad for at høre" han betragtede hende stille, som var hun en gudinde. Han så på hende, som havde han aldrig lagt sine øjne på noget smukkere, for hun var i hans øjne det smukkeste i denne verden. Som hun begyndte at forklarer hvad hun lavede, lyttede han interesseret med "du må lade mig møde denne Daniel på et tidspunkt" brummede han stille, og lod sine fingre glide igennem det løse hår "og du behøver ikke sove på gaden, du kan altid komme forbi hos mig" sagde han stille. Han ville elske at have hende sovende hos sig, følelsen af at sove ved siden af hende. Uden at have noget seksuelt i tankerne, bare at føle hende mod sig, mens han gled mod søvnen.
Hendes spørgsmål fik ham til at klø sig i nakken. Han havde både prøvet at jage på traditionel måde, men han havde også prøvet en helt anden jagt form, der nok ikke var helt god "ja, jeg gik til bueskydning som 15-råg, så ja jeg har prøvet at jage før. Som 17-årig skød jeg min første hjord med en riffel sagde han stille. Han kyssede hendes kind blidt, før han hvilede sin pande mod hendes skulder
Tilbage til toppen Go down
Lyssa
A-rang
A-rang
Lyssa


Antal indlæg : 320
Join date : 04/07/14
Age : 28
Bosted : Ukendt

This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet]   This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 06, 2014 5:31 pm

Hun nikkede stille smed et smil.
''jeg kan ikke sove hos dig, Theo... Det ville være for akavet. Tænk hvis det var Damian jeg vågnede ved siden af.'' grinte hun roligt.
''det ville være for underligt for os begge, ville det ikke?'' grinte hun og rejste sig roligt. Hun trak ham med op, uden tøven.
''Theo, vil du se en del af mig, som ingen nogensinde har fået lov til at se før?'' smilede hun drilsk.
Det var ikke flirten, det var en tillidserklæring. Hvis han ikke sagde nej, ville hun uden tvivl vise ham det - og vise ham hvad der kunne ske hvis folk fik over stregen med hende - hvad der holdte hende lænket da hun var i 'lejren'.
Hun talte om middelstadiet - det stadie hvor hun var ulv i sind, men menneske i krop. Hun var... ude af kontrol, for det meste. Medmindre, hun selv ville andet.
Tilbage til toppen Go down
Damian
Nybegynder
Nybegynder
Damian


Antal indlæg : 91
Join date : 04/07/14
Bosted : De/han bor i en lejelighed i Ravenwood Village med deres lille husky

This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet]   This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 06, 2014 5:38 pm

Han nikkede stille "åh ja...det var dumt af mig" han rystede på hoved. Han kløede sig i nakken, sukkede, men rejste sig med hende da hun med et gjorde tegn for det. Da hun kom med det krytiske spørgsmål, lagde han hoved på skrå. Stille gik han helt hen til hende, trykkede sine læber kort mod hendes "jo hvorfor ikke" sagde han få cm'er fra hendes læber, før han igen rettede sig op og slog ud med armene "the show is your's darling" han lagde armene over kors, betragtede hende stille og med et hævedet øjenbryn. han vidste efterhånden ikke hvad det mon var hun kunne gøre, men han var mere end nysgerrig for at se hvad pokker hun mon snakkede om. Også at hun samtidig sagde at dette var noget hun ikke havde vidst andre, det gjorde ham blot glad for at hun virkelig stolede så meget på ham, at hun direkte vidste den slags

//det kunne faktisk være sjovt, hvis Theo mødte Daniel. Mest fordi han er ret så jaloux når det kommer til de ting han virkelig holder af
Tilbage til toppen Go down
Lyssa
A-rang
A-rang
Lyssa


Antal indlæg : 320
Join date : 04/07/14
Age : 28
Bosted : Ukendt

This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet]   This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 06, 2014 5:55 pm

//det må vi snakke med Daniel om på et tidspunkt Wink

Hun smilede til ham, en smule uhyggeligt.
’’Du må ikke tage det personligt, hvis jeg ikke er særlig sød ved dig. Det er dyret der taler.’’ Sagde hun stille, inden hendes nakke knækkede på en nærmest gyserfilmsagtig måde.
Foran ham stod nu den samme kvinde som før, men med lysende gyldne øjne. Øjnene var som flydende karamel. Hun så direkte hen på ham, og fik ham lagt ned på jorden i løbet af milisekunder. Hun havde halvlange hjørnetænder mod hans strube. ’’Du ved, Theo… Nogle gange ville jeg ønske at jeg ikke behøvede være så sød. Så feminin. Så… hjælpeløs..’’ hendes stemme var hæs, vild. Den gav nærmest et ekko, selvom hun kun hviskede. Hun kyssede ham blidt på adamsæblet.
Hun fjernede sig igen, let og smidigt. Hun bakkede tilbage, væk fra ham. Hun så lidt på ham. Nu havde hun forhåbentlig ikke skræmt livet af ham.
Nakken gav endnu et smæld, og tilbage stod den samme gode gamle Lyssa.
Tilbage til toppen Go down
Damian
Nybegynder
Nybegynder
Damian


Antal indlæg : 91
Join date : 04/07/14
Bosted : De/han bor i en lejelighed i Ravenwood Village med deres lille husky

This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet]   This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 06, 2014 6:02 pm

Han nikkede og gjorde sig klar, betragtede hende stille. Fra hendes tidligere forvandling, vidste han at dette var måden hun gjorde det på, dog havde han ikke forventet at blive lagt ned så hurtigt. han lå helt stille som hendes skarpe tænder gled mod hans strube. Havde han lavet den mindste bevægelse, kunne hun gøre skade på ham. Han klukkede stille, som hun kyssede hans adamsæble "sig mig min lille ulve pige, er du ligeså interesseret i mig, som Lyssa er. Eller er denne tiltrækkelse kun fra hendes menneskelige sid" spurgte han nysgerrigt, som han satte sig op. Det havde undret ham, hvis hun nu kunne lade sin ulv tage over, men stadig være i menneskeform, ville denne ulve kvinde så også føle for ham, som hendes mere menneskelige del ville.
Han så stille op på hende fra sin siddende stilling, et skævt smil på læberne. Lige meget hvad hun fgjorde, ville han ikke blive skræmt af hende, det var sådan hun var lavet og det ville han aldrig ændre på

//kunne du spørge, du virker som den af os to, der skriver mest med ham
Tilbage til toppen Go down
Lyssa
A-rang
A-rang
Lyssa


Antal indlæg : 320
Join date : 04/07/14
Age : 28
Bosted : Ukendt

This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet]   This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 06, 2014 6:11 pm

Hun smilede til ham, roligt.
''ulven har ikke rigtigt meget at skulle have sagt.'' sagde hun roligt.
''hun er der, men hun er stille. Hun kommer frem, når jeg beder om det, eller har brug for hende.'' sagde hun og gik hen til ham.
''Undskyld det med tænderne. Hun er lidt.. barsk.'' grinte hun roligt, og kyssede ham blidt op af halsen.
''er du okay?'' hviskede hun kælent mod hans øreflip
Tilbage til toppen Go down
Damian
Nybegynder
Nybegynder
Damian


Antal indlæg : 91
Join date : 04/07/14
Bosted : De/han bor i en lejelighed i Ravenwood Village med deres lille husky

This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet]   This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 06, 2014 6:16 pm

Han trak på skulderne, trak hende ned til sig det sekund hun nærmede sig. Han lagde armene om hende "måske har hun ikke det, men jeg vl da gerne høre hendes mening også" pointerede han smilende. Da hun undskyldte, kunne han ikke andet end grine stille "det betyder intet, lidt tænder godt vel ikke så meget, plus hun bed jo heller ikke hul" han spandt næsten da hun kyssede ham op af halsen. Med lukkede øjne, lagde han hænderne mod hendes ryg og trykkede hende tættere mod sig, samtidig med at han blottede sin hals for hende. Han ville normalt aldrig gøre dette med en anden, at blotte sin hals. Dog med hende var alting så meget anderledes og han stolede på hende, som ingen anden. Han stønnede svagt "mhh jeg har det rigtig godt, specielt nu" han strøg hende op af ryggen og rundt nede ved hendes hofte
Tilbage til toppen Go down
Lyssa
A-rang
A-rang
Lyssa


Antal indlæg : 320
Join date : 04/07/14
Age : 28
Bosted : Ukendt

This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet]   This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 06, 2014 6:21 pm

''Skal vi ikke tage hjem til dig?'' hviskede hun mod hans hals, inden hun lod sine tænder glide lidt mod hans hals.
Hun ville egentlig gerne hjem til ham - bare ligge på sengen, i hans arme, og snakke.
Hun elskede at være hjemme hos ham Han var så sød, så venlig. Når han altså ikke stak hånden op under hendes bluse fordi han mente at det var det hun ville.

Hun fik lagt ham ned i græsset igen, denne gang sad hun direkte over ham.
''Theo, jeg vil virkelig gerne hjem til dig..'' hviskede hun mod hans hals.
''be'om?'' hviskede hun bedende
Tilbage til toppen Go down
Damian
Nybegynder
Nybegynder
Damian


Antal indlæg : 91
Join date : 04/07/14
Bosted : De/han bor i en lejelighed i Ravenwood Village med deres lille husky

This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet]   This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 06, 2014 6:29 pm

Han sukkede dybt nede fra halsen, brummede nydende. Han hævede øjenbrynet over hendes spørgsmål. Men smilede for sig selv, så hun ville gerne hjem til ham, han kunne dog høre i hendes stemme, det næppe var for det seksuelle, plus de havde tidligere fået slået ned at sex var der ikke noget af. Han lod hende ligge sig ned og lagde hænderne mod hendes hofter "mhh så det vil du...det kan vi da sagtens" han lagde hænderne op mod hendes kind, og strøg blidt hen over den bløde hud med sin tommelfinger. Hvis hun ikke vidste det, så ville hans persona og måden han var omkring hende, bare skrige hvor meget hun havde ham snoet rundt om sin finger. Han ville med glæde gøre alt for hende, hvis det betød hun var glad. Han satte sig stille op "skal vi gå nu?" spurgte han og lagde hoved på skrå
Tilbage til toppen Go down
Lyssa
A-rang
A-rang
Lyssa


Antal indlæg : 320
Join date : 04/07/14
Age : 28
Bosted : Ukendt

This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet]   This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 06, 2014 6:34 pm

''gå? nu?'' hun så lidt på ham og væltede ham endnu engang ned i græsset.
''uden at jeg får mit kys, kommer du ingen steder!'' grinte hun smilende, inden hun blidt kyssede ham på hagen.
Hun rejste sig igen, og hev ham med op og stå. Hun var ikke svag, til trods for at hun var en lille dame.
''vi skulle måske huske tingene. Jeg er sikker på at der er en vis bror der ikke er vild med at hans ting bliver efterladt'' grinte hun drilsk, inden hun kyssede ham igen, denne gang på næsen.
Hvordan kunne hun være så varm indeni, når hun var sammen med Theo? Han var så... skøn! Hun kunne næsten ikke fatte det!
Tilbage til toppen Go down
Damian
Nybegynder
Nybegynder
Damian


Antal indlæg : 91
Join date : 04/07/14
Bosted : De/han bor i en lejelighed i Ravenwood Village med deres lille husky

This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet]   This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 06, 2014 6:42 pm

Han klukkede kærligt da hun med et væltede ham ned på jorden igen. Grundet græsset var blødt, var hver enkel fald ikke så slemme som de kunne havde været "så det vil du have" han lukkede øjnene da hun kyssede hans hage "hvad er der med dig og min hage" spurgte han og gned sig på hagen. Han kom hurtigt op og stå, med hendes hjælp. Han følte sig som en lille pige, som hun skubbede rundt på ham, ikke just en ting han brød sig op. han havde intet imod hun skubbede lidt til ham, men at hun også skulle hjælpe ham op, det skred imod hans person, hvilket man også kunne se i hans øjne. Han fnøs, gik hen til hende og kyssede hendes pande "barh, kunne vi ikke snakke om min bror lige nu" spurgte han og rullede med øjnene. Dog fik ham hurtigt parket tingene sammen "gider du tage kurven"spurgte han, efter at havde fået samlet lysene sammen, samt lagt det og tæppet derned. Han tog bordet og puderne under den ene arm, og rakte sin hånd frem mod hende.
Tilbage til toppen Go down
Lyssa
A-rang
A-rang
Lyssa


Antal indlæg : 320
Join date : 04/07/14
Age : 28
Bosted : Ukendt

This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet]   This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 06, 2014 6:48 pm

Hun grinte blidt af ham.
''jo, vi udlader ham.'' smilede hun og tog hans hånd hvorefter hun flettede deres fingre ind i hinanden.
Hun tog kurven i den anden hånd og smilede lidt til ham.
''Hvad der er mellem mig og din hage? Jeg elsker den bare! Den er så... så vidunderlig at kysse. Den er perfekt!'' smilede hun drillende, og puffede lidt til ham.
''Du ville måde Daniel? Hvorfor?'' spurgte hun roligt, inden hun så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Damian
Nybegynder
Nybegynder
Damian


Antal indlæg : 91
Join date : 04/07/14
Bosted : De/han bor i en lejelighed i Ravenwood Village med deres lille husky

This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet]   This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 06, 2014 6:54 pm

Han smilede for sig selv, da hun flettede sine fingre ind i hans, hvorpå han stille begyndte at gå mod sit hjem. Det var nu dejligt at have hende med sig, bare at være omkring hende og føle den ro hun gav ham. Det skræmte ham til tider, at hun blot ene person kunne få ham til at føle der var gode ting i denne verden. Hans øjne var lige fremme, dog da hun begyndte på sin forklaring omkring hvad der var ved hans hage, kunne han ikke lade hver med at kigge ned på hende igen "mhh den er også utrolig sexet" han blinkede til hende, men grinede da hun puffede til ham. Han måtte indrømme det var godt nok længe siden han sidst havde haft det så sjovt. han både grinede og smilede, ting der kom fra hans hjerte og smil der nåede hans øjne.
Han trak på skulderne "fordi du min smukke ulve pige er den kvinde som jeg virkelig kan lide, nej som jeg har forelsket mig i. Jeg vil da bare gerne vide hvem der er dine venner, plus du bor sammen med ham" han gav hendes hånd et klem, og vendte igen blikket frem ad
Tilbage til toppen Go down
Lyssa
A-rang
A-rang
Lyssa


Antal indlæg : 320
Join date : 04/07/14
Age : 28
Bosted : Ukendt

This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet]   This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 06, 2014 7:09 pm

Hun smilede til ham.
''Jeg ved godt at det er nyt for dig. Det er det også for mig.'' smilede hun da hun så kort på ham inden hun vidste at det var ved at være sent.
''Theo... Nu er jeg blevet en lyseslukker, det ved jeg godt... Men jeg er nødt til at tage hjem. Klokken er mange, og jeg lovede Daniel..'' hun sukkede.
''Undskyld..'' hun så op på ham, som en hundehvalp der tiggede om forgivelse.
''Det har været den bedste aften i mit liv, Theo. Virkelig!'' hviskede hun og kyssede ham blidt på kinden
Tilbage til toppen Go down
Damian
Nybegynder
Nybegynder
Damian


Antal indlæg : 91
Join date : 04/07/14
Bosted : De/han bor i en lejelighed i Ravenwood Village med deres lille husky

This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet]   This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 06, 2014 7:15 pm

Han nikkede stille, alt dette var nyt for ham, at forelske sig, føle dette for nogen, men det var samtidig også en ny følelse han med glæde omfavnede. Han skulle netop til at øje sig ned for at kysse hende, da hendes ord forlod hendes mund. han stivnede, rynkede brynet og rettede sig hurtigt op "hvad? du sagde da før?" han lignede et stort spørgsmåls tegn. Hun havde netop udtalt sig at hun gerne ville hjem til ham, og nu skulle hun hjem til Daniel. Han brød sig mindre og mindre om denne unge mand, for hver gang hun sagde noget om ham. Han brummede og tog kurven fra hende. Han sukkede og så væk "det er fint nok" sagde han stille. Han smilede kort da hun kyssede hans kind "jamen så ses vi vel, du kan altid komme forbi ved du jo" han trådte væk og gjorde an for at ville gå
Tilbage til toppen Go down
Lyssa
A-rang
A-rang
Lyssa


Antal indlæg : 320
Join date : 04/07/14
Age : 28
Bosted : Ukendt

This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet]   This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 06, 2014 7:20 pm

''jeg skal nok tale med ham, om at du kan møde ham. Jeg er sikker på at han ikke har noget imod det.'' smilede hun inden hun kyssede ham kærligt, blidt på læberne.
''Vi ses, snuske!'' smilede hun inden hun bakkede væk fra ham og begyndte at gå langs stierne, mod den 'døde' del af parken.
Hun smilede for sig selv, hele vejen hjem til Daniels lejlighed.

//går ud fra at emnet ender her så? Smile
Tilbage til toppen Go down
Damian
Nybegynder
Nybegynder
Damian


Antal indlæg : 91
Join date : 04/07/14
Bosted : De/han bor i en lejelighed i Ravenwood Village med deres lille husky

This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet]   This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 06, 2014 7:21 pm

//jep Wink and OUT!! *indsæt dramatisk musik*
Tilbage til toppen Go down
Lyssa
A-rang
A-rang
Lyssa


Antal indlæg : 320
Join date : 04/07/14
Age : 28
Bosted : Ukendt

This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet]   This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 06, 2014 7:22 pm

//Hehe, du er skør Wink
Tilbage til toppen Go down
Damian
Nybegynder
Nybegynder
Damian


Antal indlæg : 91
Join date : 04/07/14
Bosted : De/han bor i en lejelighed i Ravenwood Village med deres lille husky

This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet]   This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 06, 2014 7:22 pm

//darling you have no idea ^^
Tilbage til toppen Go down
Lyssa
A-rang
A-rang
Lyssa


Antal indlæg : 320
Join date : 04/07/14
Age : 28
Bosted : Ukendt

This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet]   This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 06, 2014 7:24 pm

//then tell me Wink
Tilbage til toppen Go down
Damian
Nybegynder
Nybegynder
Damian


Antal indlæg : 91
Join date : 04/07/14
Bosted : De/han bor i en lejelighed i Ravenwood Village med deres lille husky

This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet]   This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 06, 2014 7:24 pm

//now is not the time love Razz
Tilbage til toppen Go down
Lyssa
A-rang
A-rang
Lyssa


Antal indlæg : 320
Join date : 04/07/14
Age : 28
Bosted : Ukendt

This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet]   This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 06, 2014 7:29 pm

//i know Wink
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet]   This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet] - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
This is most likely the first time I've ever done something like this [Afsluttet]
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Everything has changed :: Ravenwood city :: Ravenwood Village :: Parken-
Gå til: