Everything has changed
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» evt. sletning af bruger...
"...The Beast is ugly..." (Daniel) Icon_minitimeOns Dec 10, 2014 7:35 pm af Gæst

» Maybe, you should just forget this, Daniel...?
"...The Beast is ugly..." (Daniel) Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 5:08 pm af Lyssa

» Hold dig væk (Alayne)
"...The Beast is ugly..." (Daniel) Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 4:24 pm af Alayne

» All alone
"...The Beast is ugly..." (Daniel) Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 1:48 pm af Alayne

» Faceclaim listen
"...The Beast is ugly..." (Daniel) Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 1:43 pm af Noelle

» Lullaby.. ~ Daniel
"...The Beast is ugly..." (Daniel) Icon_minitimeTirs Nov 18, 2014 4:54 pm af Lyssa

» who the f*** are you?
"...The Beast is ugly..." (Daniel) Icon_minitimeTors Nov 06, 2014 4:24 pm af Bella

» The Riverside Meeting - Wren
"...The Beast is ugly..." (Daniel) Icon_minitimeTirs Nov 04, 2014 5:50 pm af Wren

» Venskaber skabes - Francesca
"...The Beast is ugly..." (Daniel) Icon_minitimeLør Nov 01, 2014 11:21 pm af Francesca

Mest aktive brugere
Lyssa
"...The Beast is ugly..." (Daniel) Earth_10"...The Beast is ugly..." (Daniel) Earth_10"...The Beast is ugly..." (Daniel) Earth_10 
Damian
"...The Beast is ugly..." (Daniel) Earth_10"...The Beast is ugly..." (Daniel) Earth_10"...The Beast is ugly..." (Daniel) Earth_10 
Sophia
"...The Beast is ugly..." (Daniel) Earth_10"...The Beast is ugly..." (Daniel) Earth_10"...The Beast is ugly..." (Daniel) Earth_10 
Bjørn
"...The Beast is ugly..." (Daniel) Earth_10"...The Beast is ugly..." (Daniel) Earth_10"...The Beast is ugly..." (Daniel) Earth_10 
Dian
"...The Beast is ugly..." (Daniel) Earth_10"...The Beast is ugly..." (Daniel) Earth_10"...The Beast is ugly..." (Daniel) Earth_10 
Christopher Wilson
"...The Beast is ugly..." (Daniel) Earth_10"...The Beast is ugly..." (Daniel) Earth_10"...The Beast is ugly..." (Daniel) Earth_10 
Elena
"...The Beast is ugly..." (Daniel) Earth_10"...The Beast is ugly..." (Daniel) Earth_10"...The Beast is ugly..." (Daniel) Earth_10 
Samael
"...The Beast is ugly..." (Daniel) Earth_10"...The Beast is ugly..." (Daniel) Earth_10"...The Beast is ugly..." (Daniel) Earth_10 
Richard
"...The Beast is ugly..." (Daniel) Earth_10"...The Beast is ugly..." (Daniel) Earth_10"...The Beast is ugly..." (Daniel) Earth_10 
Melia
"...The Beast is ugly..." (Daniel) Earth_10"...The Beast is ugly..." (Daniel) Earth_10"...The Beast is ugly..." (Daniel) Earth_10 
Statistik
Der er i alt 42 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Venus

Vores brugere har i alt skrevet 1076 indlæg i 100 emner

 

 "...The Beast is ugly..." (Daniel)

Go down 
ForfatterBesked
Samael
Nybegynder
Nybegynder
Samael


Antal indlæg : 31
Join date : 02/07/14
Age : 28
Bosted : Ravenwood city

"...The Beast is ugly..." (Daniel) Empty
IndlægEmne: "...The Beast is ugly..." (Daniel)   "...The Beast is ugly..." (Daniel) Icon_minitimeLør Jul 05, 2014 8:57 am

S: Ravenwood village
O: huse, folk og væsner
T: aftenen
V: lunt, en svag, varm vind. Få skyer. Aftenen er meget lys, men mørket er ved at sænke sig.

Samael havde været her, hjemme, i godt og vel en uges tid nu. Det var ca. en uge siden at en flyttevogn ankom og bestemte, lidt gammeldags møbler, blev slæbt ind i et lille hus. Samael havde foretrukket et lille hus, frem for en lejlighed. Han gad ikke høre på sine naboers larm...Og han ønskede ikke de skulle høre på hans. Huset var lille og forholdsvis billigt. Trods han havde været i tre år, var det begrænset hvor mange penge han havde skrabet sammen. For det meste skræmte han folk til at give ham, hvad han havde brug for. For resten af tiden skaffede han penge på alle mulige måder. Han havde valgt lidt ældre møbler, da de både var billigere og mere i hans smag. Han var den gammeldags type. En arbejdsskade.
Men lige nu var han slet ikke nær sit hjem. I stedet var han midt på en af Ravenwood gader, gik afslappet ned af den og lod blikket glide over labyrinten af butikker, hvor af de fleste var begyndt at lukke. Godt det samme, han havde ikke brug for noget, lige nu.
På denne lune aften var han let påklædt. Et par sorte sko, en form for jakkesæt, trods der hverken var slips eller sløjfe ved halsen. I stedet stod hans hvide skjorte åben og tillod en frisk vind at afkøle hans varme krop. Han var blevet forfalden til menneskernes jakkesæt, de passede ham ret godt og viste autoritet. De grå øjne gled over omgivelserne med en svag ligegyldighed. Han var gået denne vej før og den sagde ham ikke meget. Det var på tide at gå andre steder hen og lære byen bedre at kende.
Efter at være rejst en del rundt, at have set og oplevet meget, var han taget her tilbage. Her var det hele startet og her ville det nok blive sjovest, taget i betragtning det var centrum for væsnernes aktivitet. Her var flest af...Alle mulige. Han smilte svagt...Han måtte kunne bruge det på en eller anden måde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




"...The Beast is ugly..." (Daniel) Empty
IndlægEmne: Sv: "...The Beast is ugly..." (Daniel)   "...The Beast is ugly..." (Daniel) Icon_minitimeSøn Jul 06, 2014 10:56 am

Det var første gang at Daniel havde hørt om et væsen ved navn dæmon. Han havde selvfølgelig hørt historierne om dæmoner, men han havde ikke troet at der faktisk fandtes dæmoner. Han var ret spændt på at møde dæmonen, men han var også nervøs. Han kendte jo ikke til dæmonens svagheder eller styrker. Måske skulle han prøve at skaffe dæmonens tillid, så han kunne lære racen bedre at kende. Det var også vigtigt at finde ud af om dæmonen ønskede at dræbe menneskerne. Daniel gik langs gaderne i Ravenwood. Han havde en hvid t-shirt på, sorte bokser og sorte sko. Gruppen havde fundet frem til dæmonen ved hjælp af andre grupper som også ønskede at beskytte menneskeligheden. De andre grupper havde hørt om et væsen som ikke var som andre og de havde fundet frem til væsenets navn ved hjælp af en del research. Nu var det op til Daniel om hvad de skulle gøre ved dæmonen. Problemet var blot at Daniel havde ingen ide om hvordan væsenet så ud. Daniels tanker blev afbrudt af at han kom til at støde sin skulder ind i en anden. Han så på manden. "Det beklager jeg." Daniel smilede skævt. Hans aura var unaturligt beroligende, og derfor kunne man også let fornemme at han var en engel, hvis man altså havde prøvet at være i nærheden af en engel før.
Tilbage til toppen Go down
Samael
Nybegynder
Nybegynder
Samael


Antal indlæg : 31
Join date : 02/07/14
Age : 28
Bosted : Ravenwood city

"...The Beast is ugly..." (Daniel) Empty
IndlægEmne: Sv: "...The Beast is ugly..." (Daniel)   "...The Beast is ugly..." (Daniel) Icon_minitimeSøn Jul 06, 2014 5:20 pm

Samael havde været meget forsigtig. Da han første gang var røget ud af kassen, landede på siden og uden tøj på...Havde han været meget forvirret. Også fordi det ikke virkede til at der var andre af hans slags.
Han havde været hurtigt til at skaffe sig mad og tøj, et sted at sove og et bad. Mange ting havde været anderledes, både på en fed og en irriterende måde. Han havde også snart fundet ud af at der var jagt på nye væsner, lige som nye væsner jagtede de jagende. Alt dette kaos...Var han flygtede fra. Og nu, tre år senere, var han kommet tilbage og tingene var rigtig nok mere rolige.
Han havde prøvet at gemme sig, hvilket havde været næsten umuligt. Til sidst var han blevet tvunget til at skaffe sig almindelige værdipapirer for overhoved at færdes. Og nu var han ikke længere sikker på hvem der vidste hvem han var, eller ej. Ikke at han forventede problemerne, forskerne, der indfangede og aftestede de nye væsner, havde vidste stadig ingen ide om hvem eller hvad han var. Det samme med de fleste andre væsner. Hvorfor han overhoved var endt her, var stadig et mysterium for ham og han ledte altid efter noget der kunne indikerer at han kunne komme hjem igen. Men for nu, var det nytteløst.
Og han håbede ikke forskerne fik nys om ham og jagtede ham. Han var speciel...Han ville ikke få lov til at smutte, for de havde pillet ham fra hinanden og sat ham sammen igen...
Han sukkede svagt ved disse negative, men nødvendige tanker. Hans grå blik gled over en mor med en dobbelt barnevogn. Hun havde altså tvillinger. Han så på butikken ved siden af sig. Den var lukket og solgte antikke ting. Måske skulle han besøge den senere?
Et pludselig dunk og en svag modstand, der tvang ham til at træde til siden inden de ville falde over hinanden. en svag overraskelse over sammenstødet med denne mand...Og et pludselig møde med en aura, der prøvede at overbevise ham om at denne mand var så rar og uskyldig...
Han rettede sig op og lod kort blikket glide over manden, før han smilte svagt til ham. Engel. Men dem var der jo et par stykker af. Også forleden havde været en mindre gruppe...Der havde faktisk...Nej, lige meget. Selvfølgelig havde de ikke fulgt efter ham.
Han bukkede svagt og smilte let til ham, men hans blik slap ikke englen.
"Beklagelsen er på min side, jeg så mig ikke for" kommenterede han selv, allerede med godt kendskab til menneskernes små høfligheder. Derhjemme ville det have været en udfordringen...Til at slå hinanden ihjel. Den dæmon, men den højeste rang, skulle modtage en undskyldning og kunne vælge at dræbe den anden...Efter en kamp, selvfølgelig. Han havde da også været tæt på det, første gang han var stødt ind i et menneske...Men mennesket havde været hurtig til at gå videre.
"De kom vel ikke til skade?" Selv om manden var engel, var det svært at modstå auraen. Den lokkede næsten den gode side frem i ham...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




"...The Beast is ugly..." (Daniel) Empty
IndlægEmne: Sv: "...The Beast is ugly..." (Daniel)   "...The Beast is ugly..." (Daniel) Icon_minitimeMan Jul 07, 2014 10:10 am

Daniel var hvad mange ville kalde for en typisk engel eftersom han godt kunne lide andre. Han følte sig altid utrolig glad efter at have hjulpet nogen, og alene det gjorde det hele værd. Desværre kendte han ikke til alt omkring menneskernes verden. Der var visse ting som han ikke forstod eller vidste hvad var. Han havde også kun boet på Jorden i tre år. Han havde dog tænkt sig at lære så meget han kunne om menneskerne, så han bedre kunne beskytte dem.
Der var noget ved manden som gjorde ham urolig. Han kunne ikke forklare hvad det var, men der var et eller andet, men det stoppede ham ikke i at være høflig. Desuden virkede manden ret venlig, så hvorfor blev han så urolig? Han lagde armene over kors og tvang sig selv til at slappe af. "Nej, bare rolig, det gjorde jeg ikke." Sagde han mens hans blå øjne lyste svagt op. "Hvad med dem? Jeg var fanget i mine tanker, så jeg holdte ikke øje med hvor jeg gik." Sagde han undskyldende. Det var ved at blive en dårlig vane med at han blev 'fanget' i sine tanker.
Tilbage til toppen Go down
Samael
Nybegynder
Nybegynder
Samael


Antal indlæg : 31
Join date : 02/07/14
Age : 28
Bosted : Ravenwood city

"...The Beast is ugly..." (Daniel) Empty
IndlægEmne: Sv: "...The Beast is ugly..." (Daniel)   "...The Beast is ugly..." (Daniel) Icon_minitimeTirs Jul 08, 2014 8:10 am

Han smilte bare svagt og svarede ikke i lidt tid. Faktisk var det kun sekunder, men i deres efterhånden halvt akavede situation, kunne det føles som minutter. Det var lidt som om de var to kræfter, der blv tiltrukket af hinanden og ikke rigtig kunne give slip. Han burde svare nu og bare gå...For deres alles bedste. Bedste hvis han forblev den mystiske mand, ingen rigtig kendte. En engel kunne hurtigt give problemer...De var vel pr. natur imod hinanden? Han blev pludselig lidt i tvivl...Der hvor han kom fra, havde der ikke rigtig været så mange engle...
Så høflig....bah!
"Jeg har det fint" bekendtgjorde han endelig, da hans smil voksede lidt. Så bukkede han let. Det lå ikke til hans natur at være alt for snakkesaglig, eller bare at bruse ud med diverse navne m.m.
Så for ham var der ikke mere.
"Jeg vil...Gå videre?" smilte han roligt og pegede bag sig, som tegn til at han ville gå videre den vej, som han havde på vej ad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




"...The Beast is ugly..." (Daniel) Empty
IndlægEmne: Sv: "...The Beast is ugly..." (Daniel)   "...The Beast is ugly..." (Daniel) Icon_minitimeTirs Jul 08, 2014 4:23 pm

Det undrede Daniel lidt at fyren bukkede for ham. Daniel bukkede for det meste kun for at drille andre. Fyren virkede også lidt gammeldags. Han snakkede som om han kom fra en anden tid, men det var måske bare noget han forestillede sig? Han var heller ikke sikker på om, han blot forestillede sig at der var et eller andet foruroligende ved fyren. Han rynkede svagt på panden, da fyren sagde at han ville gå videre. "Vent." Sagde Daniel selvom han ikke havde tænkt sig at stoppe ham, men han gjorde det alligevel og det var forsent at fortryde det. "Mit navn er Daniel. Hvad hedder du?" Han kunne ikke forklare hvorfor han præsenterede sig, han gjorde det bare.

//Kreasvigt.
Tilbage til toppen Go down
Samael
Nybegynder
Nybegynder
Samael


Antal indlæg : 31
Join date : 02/07/14
Age : 28
Bosted : Ravenwood city

"...The Beast is ugly..." (Daniel) Empty
IndlægEmne: Sv: "...The Beast is ugly..." (Daniel)   "...The Beast is ugly..." (Daniel) Icon_minitimeMan Jul 14, 2014 4:06 pm

Han stoppede op og så tilbage på englen. Det var så det! Han var tvunget til at gengive høfligheden og englen...Lignede en der var mistænksom. Men ingen vidste rigtig hvad det betød at være dæmon. Måske skete der intet.
"Mit navn er Samael Raven" præsenterede han sig og var lige ved at bukke igen, men holdt sig fra det. Det ville virke mærkeligt. Lidt tøvende kom der en hånd, som til en hilsen. Det var sådan man gjorde og det ville virke uhøfligt at lade være.
"Jeg er næsten lige flyttet til" kommenterede han med et svagt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




"...The Beast is ugly..." (Daniel) Empty
IndlægEmne: Sv: "...The Beast is ugly..." (Daniel)   "...The Beast is ugly..." (Daniel) Icon_minitimeSøn Jul 20, 2014 7:56 pm

Daniel måtte kæmpe for ikke at se overrasket ud, da manden sagde at hans navn var Samael Raven. Det var dæmonen. Det forklarede den foruroligende følelse. Daniel smilede venligt til Samael, trods at han var overrasket og lidt i panik. Hvad skulle han gøre? Daniel tvang sig selv til at slappe af. "Jeg hedder Daniel Vealon." Sagde han med en høflig tone i sin stemme. Uden at tøve tog Daniel imod Samaels hånd og trykkede den venligt, inden han så trak sin hånd til sig igen.
"Hvad synes du så om stedet?" Spurgte Daniel med et svagt smil om læberne. "Jeg har kun boet i et par år. Der kan godt være lidt for larmende." En kort latter forlod Daniels læber. Selvom han virkede helt afslappet var han, som sagt, ved at gå i panik. Normalt reagerede han ikke sådan, men han følte sig så usikker. Han havde aldrig mødt en rigtig dæmon før.
Tilbage til toppen Go down
Samael
Nybegynder
Nybegynder
Samael


Antal indlæg : 31
Join date : 02/07/14
Age : 28
Bosted : Ravenwood city

"...The Beast is ugly..." (Daniel) Empty
IndlægEmne: Sv: "...The Beast is ugly..." (Daniel)   "...The Beast is ugly..." (Daniel) Icon_minitimeMan Jul 28, 2014 12:24 pm

Hans blik gled undersøgende over englen. Selv om han formåede at skjule det, virkede der alligevel noget febrilsk over ham, i hans øjne og hans bevægelser. Han trykkede mandens hånd og tog sin hånd til sig igen med et svagt smil. Han følte sig som den stærke lige nu og det behagede ham.
Hvorfor reagerede manden sådan? Det undrede han sig en del over...Og det måtte han finde ud af.
Manden virkede dog fantastisk afslappet...
Han slog kort ud med armene, mens han blev ved med at se på Daniel og trådte et skridt bagud, før han stod stille igen. Han havde slået ud med armene, som ville han vise byen frem for ham. Fortælle ham at han skulle se sig omkring.
"Hvad er der ikke at elske?" kommenterede han afslappet, omend mystisk og hemmelighedsfuldt.
"Og det eneste sted man kan være lidt i fred for menneskernes nysgerrighed, syntes du ikke?" kommenterede han snu og holdt øje med englens reaktion. Man kunne hurtigt se om en person var blevet terroriseret eller elsket af mennesker. han havde allerede mødt nogen der forbandede dem langt væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




"...The Beast is ugly..." (Daniel) Empty
IndlægEmne: Sv: "...The Beast is ugly..." (Daniel)   "...The Beast is ugly..." (Daniel) Icon_minitimeTirs Aug 05, 2014 4:17 pm

Daniel var ikke helt sikker på hvad han skulle svare på det Samael sagde. Han var for nervøs og usikker på hvordan han skulle gribe det hele an. Han begyndte at pille lidt ved sin t-shirt, men stoppede straks efter lidt tid, da det gik op for ham at det måske ville vise at han var nervøs. "Jeg bryder mig nok ikke helt om kast op resterne efter en fredag eller lørdag." Sagde Daniel og trak på sin ene skulder. Det var jo bare hans mening. Han lagde armene over kors, da han igen blev fristet til at pille ved sin trøje, hvilket han slet ikke skulle.
"Jo... vent, hvordan kan du vide jeg ikke er menneske?" Daniel så en smule chokeret på dæmonen. Så dæmoner vidste hvilke racer andre var? Det var en interessant viden som kunne bruges i fremtiden. "Og er du ikke et menneske?" Det var vigtigt at lade som om at han ikke vidste at Samael var en dæmon. Daniel så spørgende på Samael og ventede spændt på svar.
Tilbage til toppen Go down
Samael
Nybegynder
Nybegynder
Samael


Antal indlæg : 31
Join date : 02/07/14
Age : 28
Bosted : Ravenwood city

"...The Beast is ugly..." (Daniel) Empty
IndlægEmne: Sv: "...The Beast is ugly..." (Daniel)   "...The Beast is ugly..." (Daniel) Icon_minitimeTirs Aug 05, 2014 5:41 pm

Hans smil voksede lidt, da Daniel snakkede om de unge mennesker, der festede, til kroppen ikke kunne tage imod mere. Det var...sølle. At det var som en sport at brække sig mest og de ingen selvkontrol havde...Disse...mennesker!
Han virkede rigtig nok nervøs.
Han så lidt på Daniel og havde mest af alt en ide om at han var på vej i en form for fælde. Han ville ikke sige for meget, ville ikke røbe sig selv eller skabe unødige fjender.
"Du føles alt for god til at være andet" svarede han oprigtigt og smilte let.
"Jeg er ikke et menneske" bekendtgjorde han, men lagde ikke op til at sige hvad han faktisk var. Det ville sikkert bare skabe frygt eller måske panik. Eller vrede. Han var stadig lidt usikker på om dæmoner og engle skulle hade hinanden.
Han lod blikket glide rundt på byen. En pludselig indskydelse fik ham til at se på Daniel. Han var meget paranoid...Og med god grund. Nu var det hans tur til at ligge en fælde for Daniel.
"Men du ved hvad jeg er..." Han regnede faktisk ikke med det. Men han ville afprøve ham og se hvor mange der egentlig vidste noget om ham. Nok kun få...Men risikoen var der og den kunne være altødelæggende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




"...The Beast is ugly..." (Daniel) Empty
IndlægEmne: Sv: "...The Beast is ugly..." (Daniel)   "...The Beast is ugly..." (Daniel) Icon_minitimeTors Aug 07, 2014 3:43 pm

Daniel var langtfra typen som kunne lide at feste, faktisk mente han at det var tidsspild, men grunden til at han følte det var nok at han havde en mission som han ville og var nød til at fuldføre. Han delte dog ikke sin mening med andre, da han ikke gad at høre på hvad andre mente var så godt omkring det, for det ville alligevel ikke nytte noget.
"Bør jeg tage det som en kompliment?" Spurgte han, en smule drillende, i håb om at det ville skjule hans nervøsitet. Daniel kneb øjnene lidt sammen over at Samael sagde at han ikke var mennesket, hvilket Daniel allerede vidste, men han skulle jo lade som om han ikke gjorde. Inden han kunne nå at spørge hvad race han så var, sagde Samael noget igen. Daniel måtte virkelig kæmpe for ikke at gå i panik. Normalt var han ikke sådan her, han plejede at være helt rolig, men han var urolig og nervøs. Daniel smilede svagt og så undrende på Samael. "Gør jeg det? Det vidste jeg ikke." Han grinede lavt og kort. Han prøvede virkelig at virke afslappet.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





"...The Beast is ugly..." (Daniel) Empty
IndlægEmne: Sv: "...The Beast is ugly..." (Daniel)   "...The Beast is ugly..." (Daniel) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
"...The Beast is ugly..." (Daniel)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» I wish I could run away - Daniel
»  Daniel ~ Hey there.
» on my own... ~ Daniel
» I want to live, what about you? -Daniel-
» I'm a nightingale! ~ Daniel

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Everything has changed :: Ravenwood city :: Ravenwood Village-
Gå til: