Everything has changed
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» evt. sletning af bruger...
Julie ~ a mentally ill? Icon_minitimeOns Dec 10, 2014 7:35 pm af Gæst

» Maybe, you should just forget this, Daniel...?
Julie ~ a mentally ill? Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 5:08 pm af Lyssa

» Hold dig væk (Alayne)
Julie ~ a mentally ill? Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 4:24 pm af Alayne

» All alone
Julie ~ a mentally ill? Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 1:48 pm af Alayne

» Faceclaim listen
Julie ~ a mentally ill? Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 1:43 pm af Noelle

» Lullaby.. ~ Daniel
Julie ~ a mentally ill? Icon_minitimeTirs Nov 18, 2014 4:54 pm af Lyssa

» who the f*** are you?
Julie ~ a mentally ill? Icon_minitimeTors Nov 06, 2014 4:24 pm af Bella

» The Riverside Meeting - Wren
Julie ~ a mentally ill? Icon_minitimeTirs Nov 04, 2014 5:50 pm af Wren

» Venskaber skabes - Francesca
Julie ~ a mentally ill? Icon_minitimeLør Nov 01, 2014 11:21 pm af Francesca

Mest aktive brugere
Lyssa
Julie ~ a mentally ill? Earth_10Julie ~ a mentally ill? Earth_10Julie ~ a mentally ill? Earth_10 
Damian
Julie ~ a mentally ill? Earth_10Julie ~ a mentally ill? Earth_10Julie ~ a mentally ill? Earth_10 
Sophia
Julie ~ a mentally ill? Earth_10Julie ~ a mentally ill? Earth_10Julie ~ a mentally ill? Earth_10 
Bjørn
Julie ~ a mentally ill? Earth_10Julie ~ a mentally ill? Earth_10Julie ~ a mentally ill? Earth_10 
Dian
Julie ~ a mentally ill? Earth_10Julie ~ a mentally ill? Earth_10Julie ~ a mentally ill? Earth_10 
Christopher Wilson
Julie ~ a mentally ill? Earth_10Julie ~ a mentally ill? Earth_10Julie ~ a mentally ill? Earth_10 
Elena
Julie ~ a mentally ill? Earth_10Julie ~ a mentally ill? Earth_10Julie ~ a mentally ill? Earth_10 
Samael
Julie ~ a mentally ill? Earth_10Julie ~ a mentally ill? Earth_10Julie ~ a mentally ill? Earth_10 
Richard
Julie ~ a mentally ill? Earth_10Julie ~ a mentally ill? Earth_10Julie ~ a mentally ill? Earth_10 
Melia
Julie ~ a mentally ill? Earth_10Julie ~ a mentally ill? Earth_10Julie ~ a mentally ill? Earth_10 
Statistik
Der er i alt 42 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Venus

Vores brugere har i alt skrevet 1076 indlæg i 100 emner

 

 Julie ~ a mentally ill?

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Godric
Nybegynder
Nybegynder
Godric


Antal indlæg : 10
Join date : 03/07/14
Age : 27
Bosted : over alt

Julie ~ a mentally ill? Empty
IndlægEmne: Julie ~ a mentally ill?   Julie ~ a mentally ill? Icon_minitimeTors Jul 03, 2014 7:26 pm

S: Ravenwood Village
T: Formiddag
V: lunt. Solskin  
O: Folk
P: Hvid T-shirt og sorte shorts.

Det var et lille stykke op af formiddagen, men det var allerede temmelig varmt i vejret. Solen skinnede højt på himlen, og mange mennesker og væsner var på gaderne lige nu på grund af vejret. Godric eller Diego eller hvad man ville kalde ham eller dem var det nok snare, for der var to personer i en krop, var også gået ud en tur. Da de havde gået lidt begyndte de at skændes som så mange gange før. "Lad os gå ud og smadder et eller andet, eller tirre nogle" Sagde Diego og overtog kroppen, for at begynde at gå i en retning over mod en gruppe piger som stod et stykke væk, men Godric var slet ikke med på den ide. Han fik sat hældende i jorden, og standset kroppen. "Du kan godt glemme det Diego, jeg lader dig ikke gøre det" sagde han. "årh come on. Det vil da blive sjovt" Godric rystede stædigt på hovedet. "Nej Diego, det vil ikke blive sjovt, slet ikke. Jeg er ikke i humør til den slags og heller ikke at skulle skændes med dig." "Hm, hvorfor ikke?" Godric sukkede højlydt. For andre personer vil det nok se meget mærkeligt ud, og han ville line en sindssyg som bare skulle spærres inde med det samme.
Tilbage til toppen Go down
Julie
Nybegynder
Nybegynder
Julie


Antal indlæg : 2
Join date : 02/07/14
Age : 26
Bosted : en lille lejlighed i Ravenwood Village

Julie ~ a mentally ill? Empty
IndlægEmne: Sv: Julie ~ a mentally ill?   Julie ~ a mentally ill? Icon_minitimeTors Jul 03, 2014 10:32 pm

P: et par sorte bukseshort med knapper og lommer, en stribet trekvart ærmet bluse og nogen flade sko

Julie stod og snakkede med nogen piger på gaden om lidt af hvert, selv om hun for det meste bare stod og hørte på hvad de andre sagde, hun var ikke god til at afbryde andre eller åbne sin mund når der var en kort passe. Det der blev snakket om var ikke rigtigt noget af det hun selv gik så meget op i så derfor var det også ret svært at virke indtreaseret i når det var noget der kedet en, nogen gang forstod hun ikke hvorfor hun var samme med piger som dem, men så igen hun var en engel og skulle passe på mennesker. I det samme blev hendes tanker afbrudt af en pige stemme.
"Julie! hør efter, hvad går bedst med blå og grøn?"
Julie så på dem og kløede sig i nakken før hun sukkede og sagde.
"Undskyde piger jeg har glemt hvad vi snakker om, men hvis det er farver så prøv med sort eller hvid, de skulle gå til alt"
Sagde hun og håbede lidt at hun var kommet ud af den kattepine hun have sat sig selv i, i det samme hørte hun en stemme, men kunne ikke se hvor den kom fra eller høre helt hvad den sagde.
"Jeg smutter tøsser"
sagde hun og gik ind mellem dem uden at høre på hvad de sagde til at hun bare gik sådan uden at tage sig af deres tøjkriser eller make up ting. Julie gik efter lyden, der gik ikke langt før hun så en dreng/ ung mand så og snakke med sig selv lidt fra de andre pige, dog lå de ikke rigtigt mærke til noget lige nu, Julie gik over mod ham og så lidt på ham før hun rømmede sig og sagde.
"Hej, har du en god samtale med dig selv?"
hun sagde det ikke for at gøre grin med ham eller noget,  men hun var bare lidt nervøs, hun smilede venligt til ham før hun åbenende munden igen.
"jeg hedder Julie hvad med dig?
hun smilet venligt og så ham ikke direkte i øjne, hun pillede lidt ved hendes bukselomme.
Tilbage til toppen Go down
Godric
Nybegynder
Nybegynder
Godric


Antal indlæg : 10
Join date : 03/07/14
Age : 27
Bosted : over alt

Julie ~ a mentally ill? Empty
IndlægEmne: Sv: Julie ~ a mentally ill?   Julie ~ a mentally ill? Icon_minitimeTors Jul 03, 2014 11:14 pm

En pige kom over til dem; Godric lagde ikke mærke til hende før hun rømmede sig, men Diego derimod havde spottet hende. Han smilede selvsikkert til hende, før Godric nåde at opfatte noget.  "Tja det ved jeg ikke helt om vi har, Da han ikke vil som jeg vil" Han smilede bredt til hende. Det vil nok lyde mærkelig det han lige sagde, men han var ligeglad. "Navnet er Diego, rart at møde dig Julie" Han betragtede hende stille i nogle sekunder, inden Godric fik et suk over læberne. "For helved Diego, gider du lige styre dig lidt" Hvæsede han af Diego, og smilede undskyldende til Julie. "Sorry, han kan ikke helt stoppe når han først går i gang, men ja hyggeligt at møde dig som Diego allerede har sagt." Godric var blevet godt træt af altid at skændes med sin bror, men han var usikker på, om han skulle lade pigen her være alene med hans bror eller ej? Hun vil nok blive forvirret hvis de begge to var til stede på en gang, hvis hun ikke allerede nu var forvirret. "Sorry jeg forvirre dig lige nu, skal nok smutte så du kun er sammen med ham, Det er nok ikke så forvirrende regner jeg med." Han trak sig en smule tilbage i kroppen så det kun var Diego som var den dominerende lige nu. Han smilede til hende. Der var en let undertone af flirten  hans smil, men han vidste ikke om hun ville ligge mærke til det eller noget. "Undskyld, han forstyrre ikke igen foreløbigt." sagde han, og betragtede hende nede fra go op af.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Julie ~ a mentally ill? Empty
IndlægEmne: Sv: Julie ~ a mentally ill?   Julie ~ a mentally ill? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Julie ~ a mentally ill?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Everything has changed :: Ravenwood city :: Ravenwood Village-
Gå til: